MAGNOR, noul nume al CreditAmanet – rebranding cu o investiție de peste 2,5 milioane euro

Liderul industriei de profil care oferă cea mai diversificată platformă de tranzacționare pentru bijuterii, produse de lux, electronice, metale prețioase și servicii de creditare pe termen scurt de tip amanet, dar și schimb valutar, CreditAmanet devine MAGNOR. Cu experiență în domeniu de peste 15 ani, cel mai dinamic jucător de pe acest segment al pieței și lider de reputație, compania antreprenorială românească lansează noul brand după ce a parcurs un complex proces de transformare, care a durat peste un an și jumătate. Investiția în procesul de rebranding depășește 2,5 milioane de euro, ceea ce reprezintă costurile realizării unei noi identități vizuale, investițiile în comunicare și media și reamenajarea tuturor magazinelor de la nivel național conform noului concept.

„De 15 ani suntem trendsetter în industria în care activăm. Prin spiritul vizionar ridicăm la o altă treaptă calitativă valorile care stau la baza filosofiei organizaționale a companiei: inovația, trasparența, încrederea și creativitatea. Avem o echipă performantă și un model de business rezilient și innovator și construim o relație bazată pe încredere și transparență cu clienții. Acestea sunt atuurile care ne-au ajutat să depășim cu succes perioadele de instabilitate și să înregistrăm creșteri impresionante de la an la an. Suntem mândri de tot ceea ce am realizat împreună. Acum e momentul să trecem la un nivel superior de dezvoltare. Brandul MAGNOR marchează această nouă etapă”, spune Claudiu Diaconu, fondatorul companiei și Președintele Consiliului de Administrație.

Cosmin Popovici, CEO-ul MAGNOR, consideră că procesul de rebranding „este o transformare complexă, cel mai curajos proiect din industria de amanet și vânzări de bijuterii din România, fiind o dovadă în plus a transparenței care ne caracterizează. În mod evident, în urma schimbării numelui se remodelează logo-ul și identitatea vizuală pentru a reflecta o abordare mai modernă în piață. Totodată, noua identitate a companiei cuprinde o transformare a conceptului magazinelor și lansarea a două website-uri, www.magnorshop.ro destinat vânzărilor și www.magnor.ro destinat serviciilor. Astfel, optimizăm interacțiunea cu clienții (atât prin magazinele proprii, cât și online) cu accent și mai mare pe calitate, încredere și o experiență adaptată celor mai înalte standarde”.

Compania care se diferențiază în industrie printr-un portofoliu foarte diversificat, profesionalism, structura de guvernanță corporativă și investițiile consistente în digitalizare își propune pentru 2024 consolidarea rețelei naționale de magazine prin îmbunătățirea eficienței operaționale și a calității serviciilor oferite. Extinderea pe piața de profil și deschiderea de puncte strategice de lucru pentru a acoperi cerințele clienților în diverse regiuni sunt alte obiective pe care MAGNOR și le-a propus pentru anul în curs.

Prin păstrarea trendului ascendent și creșterea cifrei de afaceri, MAGNOR vizează menținerea poziției de lider în industrie. Totodată, urmărește implementarea unor strategii inovatoare în cadrul procesului de digitalizare pentru a optimiza experiența clienților și a rămâne în avangarda tehnologică a industriei. În paralel, își propune consolidarea relațiilor cu cei care achiziționează produse sau aleg serviciile MAGNOR prin interacțiuni de business personalizate și adaptate nevoilor în continuă schimbare.

Cât despre investițiile MAGNOR pentru 2024, prioritate va avea consolidarea și promovarea noului brand și accelerarea procesului de digitalizare. „Un alt aspect al investițiilor din acest an va viza angajamentul nostru ferm față de principiile ESG. Ne propunem să consolidăm și să ne extindem inițiativele în direcția sustenabilității astfel încât activitățile noastre să aibă un impact pozitiv asupra mediului și să contribuim activ la proiecte sociale. Acest angajament reflectă viziunea noastră pe termen lung și responsabilitatea asumată față de comunitate și mediu”, mai spune Claudiu Diaconu.

MAGNOR, noul nume al companiei care a stabilit standarde noi în industria de amanet, va păstra cele trei linii de business: vânzări de bijuterii noi din aur și bunuri pre-owned, micro-creditare de tip amanet și schimb valutar.

Lider al industriei de profil cu experiență de peste 15 ani, MAGNOR – marcă înregistrată la nivel intenațional – deține cea mai diversificată platformă de tranzacționare pentru bijuterii, produse de lux pre-owned, electronice și metale prețioase. Totodată, holdingul oferă servicii de creditare pe termen scurt de tip amanet și operațiuni de schimb valutar. Cel mai dinamic și modern jucător în domeniu, lider de reputație, MAGNOR operează 25 de magazine în Bucureşti, Ilfov, Sibiu, Braşov, Piatra Neamţ, Focşani, Bacău, Craiova, Galaţi şi Constanţa, Tg. Mureş, Buzău și Ploieşti.

Pe piața de profil, MAGNOR se diferențiază prin profesionalism, cel mai diversificat portofoliu de produse și servicii, stabilitate și structura de guvernanță corporativă. În raport cu clienții este o soluţie de încredere pentru obţinerea unui împrumut rapid, răspunzând necesității populației de a găsi o alternativă dinamică, simplă și avantajoasă de creditare. Cu o echipă dedicată și dinamică de profesioniști, compania s-a remarcat de-a lungul istoriei sale printr-o relație transparentă cu piața, reziliență și rezultate aflate an de an pe un trend ascendent.

Compania a investit masiv în digitalizare, urmărind astfel să ofere clienților o experiență cât mai confortabilă și plăcută în magazinele sale, adaptată erei informaționale. Totodată, prioritizarea investițiilor în tehnologie reflectă viziunea de dezvoltare durabilă și sustenabilă a holdingului.

  • Alte articole:

    .lumen dorește să atragă 5 milioane euro de la investitori, pentru ochelarii săi pentru nevăzători

    Într-un salt transformator de la inovație locală la fenomen global, startup-ul românesc .lumen are misiunea de a reda mobilitatea nevăzătorilor și persoanelor cu deficiențe de vedere. Astăzi, .lumen anunță o…

    Citeste articolul
    tbi bank și brokerul Pint.ro – parteneriat pentru asigurări, inclusiv RCA, cu plata în rate fără dobândă

    Actualul context economic și social a crescut nevoia românilor de a avea acces la instrumente mai eficiente de finanțare, inclusiv pe zona asigurărilor, unde costul polițelor de asigurare a tot…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Experiența Digital Forest by Lenovo, prezentată la festivalul Electric Castle 2024

    Experiența Digital Forest by Lenovo, prezentată la festivalul Electric Castle 2024

    Campania pentru Cartela GoodGaming by Vodafone, realizată de Oxygen

    Campania pentru Cartela GoodGaming by Vodafone, realizată de Oxygen

    Cutia Bebelușului, ediția a doua, pentru 15.300 de mame și nou-născuții acestora din aproape 1.300 de comunități dezavantajate

    Cutia Bebelușului, ediția a doua, pentru 15.300 de mame și nou-născuții acestora din aproape 1.300 de comunități dezavantajate

    One United Properties – contract de închiriere pentru 17 ani, cu valoare de 40 de milioane de euro plus TVA

    One United Properties – contract de închiriere pentru 17 ani, cu valoare de 40 de milioane de euro plus TVA