Lay’s revine alături de Electric Castle și pregătește experiențe inedite pentru participanți

Lay’s, brandul emblematic din portofoliul PepsiCo, revine la Electric Castle, unul dintre cele mai apreciate festivaluri de muzică din Europa, cu o serie de experiențe inedite dedicate participanților.

Sub conceptul „Nu e vară fără Lay’s”, chipsurile preferate de români semnează un nou proiect memorabil la intersecția dintre gust și distracție, reafirmând, astfel, angajamentul brandului de a susține pasiunile consumatorilor și de a fi prezent în cele mai relevante contexte culturale și de socializare.

„Ne bucurăm să revenim la Electric Castle cu noi experiențe pentru participanții din toate colțurile lumii. Star Foods este prezent pe piața din România de peste 20 de ani, astfel avem responsabilitatea de a inova constant și de a răspunde cât mai bine preferințelor consumatorilor. Parteneriatul cu Electric Castle ne permite să interacționăm direct cu publicul nostru, să transformăm fiecare pauză de muzică într-un moment de relaxare, interacțiune și savoare. Lay’s și muzica au ceva în comun – aduc oamenii împreună și creează momente de bucurie”, a declarat Vlad Vlădescu – Snacks Marketing Manager, PepsiCo East Balkans.

Universul Lay’s – gust intens și experiențe imersive

Pentru ediția din 2025 a festivalului, Lay’s aduce în prim-plan Aromatic Cheese – chipsul cu gust intens, care completează perfect atmosfera vibrantă a festivalului. În plus, vizitatorii vor putea explora un labirint imersiv inspirat de tot ceea ce înseamnă ”universul Lay’s’”.

„Ne bucurăm ca, alături de Lay’s, să dăm savoare clipelor pe care le vom trăi la cea de-a 11-a ediție. Experiența Lay’s este creativă și conectată cu atmosfera de festival și ne va face mai ușoară misiunea de a crea distracție non-stop, timp de 5 zile, pentru zeci de mii de participanți”, a declarat Tudor Costinaș – Head of Communications, Electric Castle.

Electric Castle 2025 ajunge la cea de-a 11-a ediție și va fi găzduit, ca în fiecare an, de Castelul Bánffy din Bonțida, județul Cluj, în perioada 16 – 20 iulie.

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de aproape 92 miliarde dolari în 2024, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream.

  • Alte articole:

    Cum să faci angajații să iubească brandul companiei pentru care lucrează

    Relația dintre o companie și angajații săi este mai mult decât un simplu contract de muncă. Într-o lume în care oamenii caută sens, apartenență și satisfacție profesională, o companie de…

    Citeste articolul
    Siguranța care nu se vede: Narada duce campania în clădiri de birouri, restaurante, spații publice

    După cinci ani în care a dus în școli tehnologie, infrastructură și resurse pentru peste 120.000 de elevi, Narada marchează un moment de cotitură. Organizația care a reparat acoperișuri, a…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Cum să faci angajații să iubească brandul companiei pentru care lucrează

    Cum să faci angajații să iubească brandul companiei pentru care lucrează

    Siguranța care nu se vede: Narada duce campania în clădiri de birouri, restaurante, spații publice

    Siguranța care nu se vede: Narada duce campania în clădiri de birouri, restaurante, spații publice

    Campanie Black Friday 2025 la Xiaomi România, pe website-ul propriu și în rețelele partenere

    Campanie Black Friday 2025 la Xiaomi România, pe website-ul propriu și în rețelele partenere

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom