PepsiCo: cea de-a treia ediție a programelor Campus, inițiative de formare accelerată dedicate tinerilor

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, lansează cea de-a treia ediție a programelor Campus: FirstGen PepsiCo Commercial Management Traineeship și PepsiCo’s Bootcamp for Future Engineers, inițiative de formare accelerată dedicate tinerilor din România aflați la începutul parcursului profesional.

Înscrierile sunt deschise până pe 30 aprilie 2025, urmând ca procesul final de selecție să aibă loc în luna mai. Programele sunt remunerate, presupun o activitate de 8 ore pe zi, iar candidații selectați vor începe stagiile pe 1 iulie 2025.

„La PepsiCo, investim constant în atragerea și formarea tinerelor talente, oferindu-le oportunități reale de creștere într-o industrie extrem de dinamică. Cele două inițiative PepsiCo East Balkans reprezintă un prim pas către o carieră de succes, oferind participanților șansa de a învăța prin experiență practică și workshopuri dedicate, de a inova și de a contribui activ la proiecte cu impact. De la an la an, observăm un interes tot mai mare pentru aceste programe, astfel că nu putem decât să fim onorați de încrederea pe care o primim și să ne angajăm să continuăm să valorificăm abilitățile și experiențele unice ale candidaților care ne aleg. În același timp, inspirați de energia și creativitatea noii generații, rămânem dedicați misiunii de a investi în formarea liderilor de mâine”, a declarat Silvia Petre, HR Director PepsiCo East Balkans.

FirstGen PepsiCo Commercial Management Traineeship se adresează studenților aflați în ultimul an de licență și celor înscriși la un program de masterat într-unul dintre domeniile economie, comerț, marketing sau finanțe, precum și tinerilor cu cel mult trei ani de experiență profesională în aceste domenii, interesați să își construiască o carieră în aria comercială și să se dezvolte în cadrul unei echipe internaționale.

Cu o durată de doi ani și jumătate, prin expunerea la mai multe roluri, programul le oferă candidaților selectați oportunitatea de a dobândi competențe din fiecare dintre funcțiile comerciale din cadrul PepsiCo East Balkans. Astfel, vor avea o înțelegere aprofundată a activității din zona de Marketing, Vânzări, Trade Marketing, Financiar, dar nu numai, și vor putea alege parcursul profesional care se potrivește cel mai bine cu abilitățile și interesele lor pe termen lung.

PepsiCo’s Bootcamp este destinat studenților înscriși în programele academice oferite de Universitatea Națională de Știință și Tehnologie Politehnica București, în ultimul an de licență sau la programe de masterat, specializările inginerie mecanică, inginerie electrică sau știința calculatoarelor, sau care au maximum un an de experiență profesională.

Cu o durată de trei luni, cu posibilitatea extinderii până la un an, programul oferă tinerilor ocazia de a dobândi experiență practică în departamente precum Producție, Mentenanță și Calitate din cadrul celor două fabrici PepsiCo East Balkans din București.

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de aproape 92 miliarde dolari în 2024, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream. Portofoliul PepsiCo este alcătuit dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, incluzând numeroase branduri iconice ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.

  • Alte articole:

    Întreprinderile mici și mijlocii, coloana vertebrală a economiei moderne, inclusiv în România

    Mediul privat este cel ce susține economia într-o țară democratică în care mecanismele financiare funcționează în mod corect. Prin plata de taxe și impozite, bugetul de stat are astfel capacitatea…

    Citeste articolul
    Decathlon, partener principal Bucharest International Half Marathon & 10K by Constantina Diță

    Decathlon, unul dintre cei mai mari retaileri de articole sportive la nivel global, susține în premieră în calitate de partener principal Bucharest International Half Marathon & 10K by Constantina Diță…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Decathlon, partener principal Bucharest International Half Marathon & 10K by Constantina Diță

    Decathlon, partener principal Bucharest International Half Marathon & 10K by Constantina Diță

    Colecta Națională de Alimente, ediția de Paște 2025: colectarea a peste 704 tone de alimente neperisabile

    Colecta Națională de Alimente, ediția de Paște 2025: colectarea a peste 704 tone de alimente neperisabile

    Mastercard Rising Stars – inițiativă care susține pasiunea și performanța în baschet

    Mastercard Rising Stars – inițiativă care susține pasiunea și performanța în baschet

    Fabrica ETi din Craiova – recunoaștere internațională pentru excelență

    Fabrica ETi din Craiova – recunoaștere internațională pentru excelență