Tranzacția de vânzare a clădirii de birouri Victoria Center de către Manova Partners, reprezentată de PeliPartners

PeliPartners a reprezentat cu succes Manova Partners în tranzacția de vânzare a clădirii de birouri Victoria Center, situată în centrul Bucureștiului. Această mutare marchează un moment important pentru piața imobiliară de birouri din Capitală, în contextul în care pe piața de birouri s-a simțit o stagnare anul trecut, prin absența livrării unor proiecte imobiliare mari. Victoria Center, o clădire de birouri de clasă A, cu o suprafață de 8.600 de metri pătrați, a fost achiziționată de Manova Partners în 2015.

Francisc Peli, Managing Partner al PeliPartners, a declarat: „Suntem onorați că am putut sprijini Manova Partners în încheierea acestei vânzări importante pentru piața imobiliară din București. Colaborarea noastră pe acest proiect complex reflectă expertiza și dedicarea echipei noastre în gestionarea tranzacțiilor imobiliare de amploare, precum și abilitatea noastră de a naviga cu succes în condițiile economice mai dificile ale momentului. Această tranzacție, considerată un reper pentru piața de birouri din București, transmite un semnal pozitiv despre revigorarea sectorului imobiliar și despre interesul susținut al investitorilor. Este o dovadă clară a angajamentului nostru continuu față de clienți și a performanței noastre în acest domeniu”.

Echipa PeliPartner implicată în acestă tranzacție a fost condusă de Francisc Peli și Mădălina Fildan, Parteneri și Delia Lepădatu, Managing Asssociate, a căror expertiză a contribuit decisiv la succesul proiectului. PeliPartners este un lider pe piața juridică imobiliară, cu o capacitate inegalabilă de a gestiona cu succes proiecte complexe și de a sprijini clienții în obținerea celor mai bune rezultate.

PeliPartners are o echipă specializată în proiecte complexe care solicită abordări inovative. Avocații PeliPartners au fost implicați în unele dintre cele mai importante tranzacții de pe piața românească din ultimii 20 de ani. Echipa adună o bogată experiență în domenii variate, care includ fuziuni și achiziții, finanțări, concurență, infrastructură și concesiuni, energie, drept imobiliar și drept societar.

  • Alte articole:

    Ce determină succesul sau eșecul unei lansări de produs – analiză Kantar

    Lansările de produse sunt, de obicei, momente incitante în companii. Totuși, având în vedere că miza este atât de mare, acestea pot aduce și foartă multă presiune. Atunci când o…

    Citeste articolul
    Gata de Interviu, eveniment susținut de Carierista și Avon, dedicat femeilor din medii vulnerabile

    Evenimentul „Gata de Interviu”, organizat de Carierista și Avon, a oferit femeilor din medii vulnerabile oportunitatea de a-și dezvolta abilități esențiale pentru succesul profesional. Atelierele gratuite, desfășurate pe parcursul unei…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Ce determină succesul sau eșecul unei lansări de produs – analiză Kantar

    Ce determină succesul sau eșecul unei lansări de produs – analiză Kantar

    Cum este marcat al doilea an al parteneriatului dintre Peroni Nastro Azzurro 0.0% și Scuderia Ferrari HP

    Cum este marcat al doilea an al parteneriatului dintre Peroni Nastro Azzurro 0.0% și Scuderia Ferrari HP

    PepsiCo: 150.000 USD pentru sprijin educațional, asistență socială și siguranță alimentară în beneficiul copiilor vulnerabili

    PepsiCo: 150.000 USD pentru sprijin educațional, asistență socială și siguranță alimentară în beneficiul copiilor vulnerabili

    ArboMedia și ThinkDigital au încheiat un parteneriat strategic, unindu-și forțele

    ArboMedia și ThinkDigital au încheiat un parteneriat strategic, unindu-și forțele