PeliPartners a asistat Argo Capital Property în tranzacția de vânzare a Shopping City Suceava

PeliPartners a asistat grupul Argo Capital Property în tranzacția de vânzare a centrului comercial Shopping City Suceava. Shopping City Suceava a fost inaugurat în 2008 și are o suprafață închiriabilă de peste 43.000 de metri pătrați. Echipa de avocați PeliPartners implicată în tranzacție a fost coordonată de Oana Bădărău și Carmen Peli și a inclus pe Delia Lepădatu.

„Suntem onorați că am asistat clientul nostru Argo Capital Property în această tranzacție remarcabilă, ce se înscrie într-o serie de proiecte complexe gestionate cu succes de echipa noastră. Am fost partenerul de încredere al Argo în toate tranzacțiile de vânzare de proiecte din România, contribuind la transformarea unor active strategice în repere economice esențiale. Suceava Shopping City reprezintă un veritabil pilon de stabilitate pentru economia locală, iar tranzacția este una cu impact pentru întreaga regiune”, a declarat Oana Bădărău, Partner PeliPartners.

Vânzarea Shopping City Suceava marchează încheierea unui ciclu important pentru prezenta Argo Capital Property în România.

PeliPartners are o echipă specializată în proiecte complexe care solicită abordări inovative. Avocații PeliPartners au fost implicați în unele dintre cele mai importante tranzacții de pe piața românească din ultimii 20 de ani. Echipa adună o bogată experiență în domenii variate, care includ fuziuni și achiziții, finanțări, concurență, infrastructură și concesiuni, energie, drept imobiliar și drept societar.

  • Alte articole:

    5 acțiuni americane care ar putea performa bine în 2025 – analiză Freedom24

    Piața bursieră din SUA continuă să ofere oportunități atractive de investiții în industrii diverse. Analiștii de la Freedom24, platforma de tranzacționare care conectează investitorii la principalele burse globale, au identificat…

    Citeste articolul
    Tendințe relevante din comerțul electronic – dezvăluite la Balkan eCommerce Summit, Sofia, 29-30 aprilie 2025

    Comerțul electronic ajunge la 3,32% din PIB-ul României în 2024, în timp ce Grecia este lider în regiunea Europei Centrale și de Est cu 7,87%, potrivit datelor furnizate de Asociația…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Fundația Țiriac a donat microbuz către Federația Română de Haltere, încurajând performanța sportivă

    Fundația Țiriac a donat microbuz către Federația Română de Haltere, încurajând performanța sportivă

    În 2025, Pepsi devine partener oficial al festivalului UNTOLD

    În 2025, Pepsi devine partener oficial al festivalului UNTOLD

    Business Bonus se extinde cu oferte de la parteneri locali, pentru cardurile Mastercard Business emise în România

    Business Bonus se extinde cu oferte de la parteneri locali, pentru cardurile Mastercard Business emise în România

    Cererea de servicii de digital marketing ar putea crește cu 25% în 2025

    Cererea de servicii de digital marketing ar putea crește cu 25% în 2025