BMW Group a livrat clienților 426.594 de automobile electrice în 2024

BMW Group a reuşit să-şi continue creşterea în 2024, livrând clienţilor un total de 426.594 de automobile electrice şi atingând o creştere a vânzărilor BEV de 13,5%. Atât mărcile BMW, cât şi MINI au înregistrat un plus de două cifre la BEV, cu 368.523 (+11,6%), respectiv 56.181 (+24,3%) automobile electrice livrate clienţilor. Marca Rolls-Royce a înregistrat, de asemenea, o creştere semnificativă, cu 1.890 de automobile electrice livrate (+479,6%). Marca BMW a reuşit să aibă un plus de livrări pentru toate sistemele de propulsie auto în toate regiunile din afara Chinei.

„BMW Group îşi menţine traiectoria de ascendentă pentru automobilele electrice pe fondul condiţiilor de piaţă dificile. Acest lucru se reflectă atât în creşterea semnificativă a vânzărilor pentru automobilele electrice, cât şi într-un plus clar pentru noile comenzi de maşini electrice în Europa”, a declarat Jochen Goller, membru al Consiliului de Administraţie al BMW AG, responsabil pentru Clienţi, Mărci, Vânzări. „Suntem încrezători că putem menţine creşterea vânzărilor de automobile electrice în 2025 cu gama noastră de produse puternică şi extinsă”, a continuat Goller.

În timp ce livrările BMW Group pentru prima jumătate a anului 2024 au fost în concordanţă cu anul precedent, performanţa vânzărilor din a doua jumătate a anului a fost afectată de oprirea livrărilor în legătură cu sistemul de frânare integrat (IBS), precum şi de cererea redusă din China. Prin urmare, BMW Group şi-a ajustat previziunea de vânzări pentru întregul an. Cu un total de 2.450.804 de automobile livrate clienţilor în 2024, BMW Group a atins această nouă ţintă de vânzări. Automobilele electrificate au reprezentat 24,2% din totalul vânzărilor BMW Group în 2024, cu 593.215 unităţi livrate clienţilor. Automobilele electrice au reprezentat 17,4% din totalul vânzărilor.

Marca BMW a livrat clienţilor 2.200.177 de automobile în întregul an 2024 (-2,3%). Cu portofoliul său atractiv de produse în toate tehnologiile, marca şi-a menţinut poziţia de lider global în segmentul premium. În regiunea Europei, marca BMW şi-a extins cota de piaţă, înregistrând o creştere de două cifre a vânzărilor în Italia, Franţa şi Marea Britanie. De asemenea, marca BMW a înregistrat o creştere a vânzărilor în SUA. În Germania, în ciuda pieţei în scădere a automobilelor electrice, BMW a înregistrat un plus. Şi pe piaţa din România s-a îngregistrat o evoluţie pozitivă.

Cu un total de 206.582 de automobile livrate clienţilor în 2024, vânzările M GmbH au crescut cu +2,1%, atingând un nou maxim istoric.

Marca MINI, care anul trecut şi-a actualizat întreaga gamă de produse, a vândut 244.915 de unităţi la nivel mondial (-17,1%). În al patrulea trimestru, marca şi-a dublat vânzările de automobile electrice faţă de anul precedent, cu ajungând la 29.698 unităţi vândute.

Brandul Rolls-Royce a livrat clienţilor 5.712 unităţi (-5,3%) în întregul an. În aceeaşi perioadă, BMW Motorrad a vândut 210.408 de motociclete şi scutere (+0,6%) şi a realizat astfel încă un an record.

  • Alte articole:

    5 acțiuni americane care ar putea performa bine în 2025 – analiză Freedom24

    Piața bursieră din SUA continuă să ofere oportunități atractive de investiții în industrii diverse. Analiștii de la Freedom24, platforma de tranzacționare care conectează investitorii la principalele burse globale, au identificat…

    Citeste articolul
    Tendințe relevante din comerțul electronic – dezvăluite la Balkan eCommerce Summit, Sofia, 29-30 aprilie 2025

    Comerțul electronic ajunge la 3,32% din PIB-ul României în 2024, în timp ce Grecia este lider în regiunea Europei Centrale și de Est cu 7,87%, potrivit datelor furnizate de Asociația…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Fundația Țiriac a donat microbuz către Federația Română de Haltere, încurajând performanța sportivă

    Fundația Țiriac a donat microbuz către Federația Română de Haltere, încurajând performanța sportivă

    În 2025, Pepsi devine partener oficial al festivalului UNTOLD

    În 2025, Pepsi devine partener oficial al festivalului UNTOLD

    Business Bonus se extinde cu oferte de la parteneri locali, pentru cardurile Mastercard Business emise în România

    Business Bonus se extinde cu oferte de la parteneri locali, pentru cardurile Mastercard Business emise în România

    Cererea de servicii de digital marketing ar putea crește cu 25% în 2025

    Cererea de servicii de digital marketing ar putea crește cu 25% în 2025