Prima licitație din 2025 de la Artmark, cu preț unitar de pornire de doar 100 de euro

Ocazie unică de achiziții în primul eveniment al Casei de Licitații A10 by Artmark: Licitația Patrimoniului unui Anticar. Toate lucrările au preț unic de pornire de numai 100 de euro, fără rezerve!

Evenimentul este organizat sub egida „Hanul cu tei 1833” și cuprinde o selecție de peste 180 de lucrări – atât pictură, cât și grafică, și sculptură, ale unor mari artiști – Theodor Aman, Nicolae Vermont, Corneliu Baba, Sabin Bălașa, Ion Jalea, Georges Mazilu, Felix Aftene.

Licitația de artă promovează și o colecție de lucrări ce poartă semnătura Constantin Piliuță.

„Este cel mai bun moment să achiziționezi o operă de artă. În 2025 se împlinesc șase ani de când Casa Artmark a adoptat, în secundar, în paralel cu marile sale licitații de artă importantă, și regimul accesibil al acestui alt brand de licitații de artă, găzduindu-le cu prilejul câte unei lichidări de patrimoniu de galerie sau a vânzării de către moștenitori a câte unei colecții”, explică Emilia Madalon, Art Advisor al Galeriilor Artmark.

Licitația va avea loc marți, 28 ianuarie, de la ora 18.00, atât la Palatul Cesianu-Racoviță, cât și online, pe Platforma Artmark Live.

Expoziția dedicată evenimentului este găzduită de Galeriile Artmark din str. C.A. Rosetti nr. 5, în perioada 10-28 ianuarie. Intrarea în expoziții se face la liber, zilnic, de luni până duminică, în intervalul 10.00-20.00.

  • Alte articole:

    Em Sherif Café în România: parteneriat cu One United Properties, Tomcat Hospitality și 7 Management

    Tomcat Hospitality și One United Properties, două companii românești care își unesc forțele pentru a transforma scena culinară a Bucureștiului într-una de talie internațională, anunță un nou proiect de anvergură:…

    Citeste articolul
    Arctic a primit certificarea BestBuy pe piața românească de electrocasnice pentru locuință

    Arctic, unul dintre cele mai iubite branduri românești, a fost recunoscut ca lider în categoria aparatelor electrocasnice pentru locuință, din punct de vedere al raportului calitate-preț, potrivit celui mai nou…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Campania de lansare DOZZ, primul brand de supă la doză din România – în colaborare cu Initiative

    Campania de lansare DOZZ, primul brand de supă la doză din România – în colaborare cu Initiative

    Acțiuni concrete făcute de Kindred Group (FDJ) pentru a promova jocul responsabil la casino online

    Acțiuni concrete făcute de Kindred Group (FDJ) pentru a promova jocul responsabil la casino online

    Arctic a primit certificarea BestBuy pe piața românească de electrocasnice pentru locuință

    Arctic a primit certificarea BestBuy pe piața românească de electrocasnice pentru locuință

    Decathlon și MedLife: parteneriat pentru promovarea stilului de viață activ și echilibrat

    Decathlon și MedLife: parteneriat pentru promovarea stilului de viață activ și echilibrat