Betano – consolidarea brandului pe zona de influencer marketing, prin colaborarea cu Antonia

Betano, operator european de top al industriei de pariuri sportive și cazinou online, prezintă cel mai nou Hit din Betano Casino – Antonia devine ambasadorul brandului Betano în România, prin intermediul unei campanii de comunicare construită să evidențieze personalitatea vibrantă, energia și puterea de star a vedetei. Îndrăgita artistă interpretează melodii unice în seria de spoturi TV ale campaniei „Următorul Casino Hit poate fi al tău” și creează o fuziune dinamică de inovație și divertisment pentru publicul larg.

Hit-ul din Casino se aude pe Betano toamna aceasta cu o experiență de joc completă, peste 4000 de sloturi, retrageri instant și distracție imersivă. Antonia dezvăluie hitul din Casino într-o campanie vibrantă, în trei ipostaze diferite, care îl au ca protagonist pe utilizator în momente de consum cotidiene transformate prin intermediul Betano într-un festival al distracției. Mesajul campaniei se concentrează pe evidențierea oportunităților de divertisment aflate la un singur click distanță, prin versuri unice și piese dedicate, care surprind vibe-ul distracției din Betano Casino.

Asocierea Betano cu Antonia, una dintre cele mai cunoscute și iubite artiste din România, reprezintă un pas natural în evoluția și consolidarea strategică a brandului pe zona de influencer marketing, Betano colaborând deja cu vedete cu renume în spațiul virtual și TV.

„Colaborarea cu Betano are la bază o valoare comună pe care o împărtășim: divertisment de calitate cu focus pe construirea unei comunități puternice. Betano este un lider în zona de inovație și tehnologie, primul brand din industrie care are colaborări internaționale fabuloase pe zona de sport cu FIFA și UEFA”, a menționat Antonia.

“Noua colaboare cu Antonia reprezintă un pas important al angajamentului nostru continuu de a ne asocia cu parteneri de top pentru a oferi cea mai bună experiență de divertisment utilizatorilor Betano. La Betano, inovația face parte din ADN-ul brandului și al strategiei noastre, iar această colaborare subliniază eforturile noastre de a oferi constant experiențe premium, inedite și localizate utilizatorilor noștri. Colaborarea reflectă spiritul inovator al brandului, fresh și premium, alături de atenția pe care o acordăm în transformarea provocărilor în oportunități de îmbunătățire a experiențelor oferite în mediul digital”, a declarat Roxana Ciocănău-Dinescu, Senior Marketing Manager Betano România.

Betano este un partener de încredere al celor mai mari competiții sportive din lume, UEFA EURO 2024™, Copa America 2024, Qatar 2022 World Cup, competiții locale precum Cupa României Betano, dar și al echipelor locale și internaționale Universitatea Craiova, FCSB, Aston Villa, FC Porto, FC Viktoria Plzen și multe altele. Mai mult, Betano a scris istorie prin parteneriatele internaționale cu UEFA EURO 2024™ și World Cup 2022, fiind primul operator de pariuri sportive și Casino care a sponsorizat cele două campionate. La sfârșitul lunii august 2024, Kaizen Gaming și brandul său premium Betano devin sponsor global oficial al UEFA Europa League și UEFA Conference League.

Kaizen Gaming este una dintre cele mai mari companii GameTech din lume. Cu accent pe Tehnologie și Oameni, își propune să îmbunătățească experiența de pariuri pe care o oferă milioanelor de clienți din întreaga lume și să ofere divertisment fanilor sportului într-un mod distractiv și responsabil.

Kaizen Gaming deține brandul premium de pariuri sportive și jocuri online Betano, cu o prezență solidă pe piețele din Europa și America Latină. De asemenea, a intrat recent în Africa și America de Nord prin lansările din Nigeria și Ontario. La nivel global, compania are peste 2.500 de angajați.

Kaizen Gaming este recunoscut drept un jucător de top pe piața globală a pariurilor sportive și a jocurilor de noroc, primind mai multe premii ale industriei, inclusiv o premieră mondială de cinci trofee într-un singur an la EGR Operator Awards 2023 („Operatorul de Pariuri Sportive al Anului”, „Campania de Marketing a Anului”, „Cea Mai Bună Platformă de Pariuri Sportive Mobilă”, „Cel Mai Bun Produs Dezvoltat In-House” și „Cel Mai Bun Operator de Pariuri Live”).

  • Alte articole:

    BMW Group a livrat clienților 426.594 de automobile electrice în 2024

    BMW Group a reuşit să-şi continue creşterea în 2024, livrând clienţilor un total de 426.594 de automobile electrice şi atingând o creştere a vânzărilor BEV de 13,5%. Atât mărcile BMW,…

    Citeste articolul
    BMW Motorrad a vândut 210.408 motociclete în 2024, an record

    După ce a vândut 210.408 motociclete în 2024, BMW Motorrad a reuşit să obţină cel mai puternic rezultat de vânzări din istoria companiei. Germania rămâne cea mai mare piaţă şi…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Federația Română de Fotbal recrutează tineri în proiectul Planet Ball – fotbal contra schimbărilor climatice

    Federația Română de Fotbal recrutează tineri în proiectul Planet Ball – fotbal contra schimbărilor climatice

    NN: Top Employer pentru al șaptelea an consecutiv și clasare pe locul 2 în topul angajatorilor din România

    NN: Top Employer pentru al șaptelea an consecutiv și clasare pe locul 2 în topul angajatorilor din România

    BMW M Motorsport şi iRacing – cooperare avansată în sezonul de curse virtuale 2025

    BMW M Motorsport şi iRacing – cooperare avansată în sezonul de curse virtuale 2025

    Colecta Națională de Alimente, record de generozitate: 626,9 de tone de alimente donate în 3 zile de campanie

    Colecta Națională de Alimente, record de generozitate: 626,9 de tone de alimente donate în 3 zile de campanie