Ce mașini mașini electrice second hand se cumpără în România – studiu Carvago

Deși mașinile electrice reprezintă încă doar o fracțiune de unu la sută din vânzările Carvago, ponderea lor este în creștere constantă, crescând cu aproape 50 la sută doar în ultimele 12 luni. Clienții, în majoritatea lor, sunt determinați să cumpere mașini electrice care au trei până la patru ani vechime, au până la 50.000 de km și au prețuri sub 22.000 de euro.

De ce cumpără oamenii mașini electrice second hand?

Studiul Carvago sugerează, de asemenea, că clienții care cumpără online o mașină electrică second hand o văd mai mult ca pe o a doua mașină de uz casnic, cu costuri de funcționare reduse, decât ca pe un mijloc de transport principal – aici predomină mașinile mici și compacte.

Fostul best-seller BMW i3 a coborât din clasament de la an la an, iar anul acesta nici măcar nu figurează în top zece. Deși are încă multe de oferit și continuă să funcționeze fiabil chiar și după toți acești ani, clienții preferă mașinile electrice mai tinere, cu siguranța unei garanții lungi din fabrică pentru bateria de tracțiune. În acest context, însă, trebuie menționat că tehnicienii Carvago întâlnesc cu greu baterii defecte în practică. De asemenea, nu prea apar nici în verificările înainte de cumpărare prin CarAudit, nici în reclamații.

Iată clasamentul celor mai vândute 5 mașini electrice second hand în România :

  1. Smart ForTwo EQ

Nu a făcut prea mult „zgomot” ca mașină nouă, dar la mâna a doua, mașina de oraș plină de viață în versiunea electrică nu trebuie să-și facă griji cu privire la dezinteresul clienților. Motorul de 60 kW oferă mașinii de o tonă o dinamică plăcută, iar o autonomie reală de aproximativ 100 km este suficientă pentru utilizarea urbană. Suntem surprinși de cât de bine se vinde Smart electric folosit!

  1. Nissan Leaf

Modelul Leaf inițial (2010) a fost prima încercare serioasă de a produce o mașină electrică la prețuri accesibile, produsă în serie. Și nu a ieșit prea bine. A doua generație, oferită în 2017, are încă o baterie răcită cu aer, dar datorită experienței acumulate, aceasta nu se mai degradează excesiv de repede, iar designul său mai simplu contribuie ca Leaf să rămână una dintre cele mai accesibile mașini electrice cu cinci uși.

  1. Audi e-Tron

Ei bine, de la „mașinuțele” Smart ForTwo EQ și Nissan Leaf sărim direct la Audi e-Tron, o adevărată surpriză! Cu mult spațiu la interior, cu mulți cai putere și o autonomie de peste 350km la o încărcare, Audi e-Tron este unul dintre cele mai performante modele din această clasă!

  1. VW ID.4

Varianta crossover a lui ID.3 pare că are mulți adepți în România, unde SUV-urile sunt printre cele mai apreciate și dorite mașini. Cu două variante de baterie și un look îmbunătățit, VW ID.4 se menține bine în clasament. Deși criticii spun că nu se compară cu rivalele din aceeași clasă (una e chiar mai sus !), un ID.4 second hand la un preț corect poate fi o bijuterie.

  1. VW ID.3

Hatchback-ul compact înlocuiește treptat versiunea electrică a precedentului Golf pe piața de mașini second hand. Severele dureri de „naștere” din punct de vedere software sunt aproape uitate după multe actualizări. Ceea ce apreciază clienții la ID.3 este designul său modern, dar discret, felul cum „se simte” la drum și tehnologia de asistență funcțională și foarte utilă.

Carvago își propune să digitalizeze piața de mașini second hand și să simplifice procesul de cumpărare și vânzare. Se concentrează pe piața europeană, oferind o selecție largă de vehicule de diferite mărci și modele. Carvago este sinonim cu cumpărăturile online sigure și transparente pentru vehicule uzate, cu accent pe calitate și satisfacția clienților.

  • Alte articole:

    Parteneriat strategic Catinvest și Win Advisors pentru administrarea proiectului Aparthotel Craiova

    Grupul francez de real estate Catinvest, activ pe piața imobiliară din România de peste 20 de ani, anunță încheierea unui parteneriat cu Win Advisors, companie specializată în consultanță și management…

    Citeste articolul
    Rădăcini Estate investește 8 milioane de euro în viitorul parc comercial Chitila Plazza

    Rădăcini Estate a anunțat dezvoltarea celui mai nou proiect imobiliar din portofoliu – un nou parc comercial în zona Chitila, în urma unei investiții de aproape 8 milioane de euro.…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Lenovo, partener tehnologic al turneului feminin de tenis UniCredit Iași Open WTA 250

    Lenovo, partener tehnologic al turneului feminin de tenis UniCredit Iași Open WTA 250

    Merck România: campania de conștientizare a simptomelor cancerului de cap și gât

    Merck România: campania de conștientizare a simptomelor cancerului de cap și gât

    Cardul de debit Visa eToro oferă 4% înapoi în acțiuni pentru achizițiile zilnice

    Cardul de debit Visa eToro oferă 4% înapoi în acțiuni pentru achizițiile zilnice

    Lay’s revine alături de Electric Castle și pregătește experiențe inedite pentru participanți

    Lay’s revine alături de Electric Castle și pregătește experiențe inedite pentru participanți