Fuckup Nights Bucharest, ediția XXI – principalele declarații ale celor patru speakeri din mediul de business

Patru speakeri din mediul de business și-au asumat curajul de a fi vulnerabili în fața publicului și a da mai departe din lecțiile lor în cadrul celei de a XXI-a ediție a Fuckup Nights Bucharest, un eveniment internațional în care eșecurile sunt celebrate ca părți necesare în parcursul profesional. Evenimentul a avut loc la BT Stup.

Oana Pascu, fondatoarea Complice.ro, a vorbit despre greșelile care au modelat-o ca antreprenor și a împărtășit cu publicul cât de important este să avem un plan de rezervă pentru a face față eșecurilor. De asemenea, ea a subliniat cât de valoroase sunt aceste experiențe pentru creșterea personală și profesională: „Puține fuckup-uri chiar te omoară. Dacă mai am vreun fuckup, posibil să supraviețuiesc și posibil să-mi fie chiar bine”.

Tudor Cosăceanu, vicepreședinte al UiPath România și Moldova, si-a sărbătorit ziua de naștere în familia Fuckup Nights. El a vorbit despre importanța de a face față provocărilor cu mult curaj și despre cum fiecare eșec l-a învățat lecții prețioase care l-au ajutat să avanseze și să se adapteze. Prin experiențele sale, a demonstrat că adaptabilitatea și capacitatea de a învăța din greșeli sunt cruciale în lumea tehnologiei. „Atunci când greșești, tot ce trebuie să faci este să îți asumi greșeala”, a afirmat Tudor.

Dragoș Ekart, fondatorul CyberAxo Agency, a adus în discuție luptele și eșecurile care l-au făcut să găsească un business potrivit pentru el. Dragoș a descris cum fiecare proiect eșuat l-a ajutat să își perfecționeze strategiile și să înțeleagă mai bine dinamica pieței digitale. El a împărtășit despre cum a acceptat eșecurile ca parte a procesului de învățare și cum acestea l-au determinat să construiască o agenție de succes, recunoscută pentru abordările creative și eficiente. „Omul învață prin două metode: prin imitație de la alți oameni și prin eșec. Eșecul face parte din procesul de învățare,” a declarat Dragoș.

Călin Cîndea, cofondatorul Maidan, a încheiat seara, relatând cum o călătorie personală în Nepal l-a inspirat să își reconsidere întreaga carieră și să îmbrățișeze antreprenoriatul. Călin a vorbit despre cum fiecare greșeală în afaceri l-a îndrumat să descopere oportunități și să se redescopere. „Fuckup-ul este o chestie super valoroasă pe care… You have to embrace it după ce treci de suferință și de tot ce-i acolo în spate. Și să zici: «Frate, am învățat o lecție super dureroasă, dar utilă».”

Evenimentul a fost moderat de jurnalista de radio și televiziune Julia Nagy.

Diana Iosu, fondatoarea DiFine PR, organizatorul evenimentului, a subliniat semnificația acestei eveniment: „Ediția a XXI-a este un reper important pentru comunitatea FUN. Fiecare poveste împărtășită reflectă curajul și reziliența – calități esențiale pe care le împărtășim și valorizăm în comunitatea noastră.”

Următoarea ediție Fuckup Nights Bucharest, cu numărul XXII, va avea loc pe 22 august. Printre speakerii acestei ediții se numără Adela Pârvu – arhitect și influencer în zona de design, Anca Amariei – cofondator Eka – Centrul Stării de Bine, terapeut prin yoga și facilitator neuromindfulness.

Fuckup Nights Bucharest face parte din seria de evenimente care au loc la nivel global, în 215 orașe din 62 de țări din întreaga lume, și care schimbă paradigma cu privire la eșecul profesional. Se adresează, în egală măsură, micilor și marilor antreprenori, celor care lucrează în corporații, liber-profesioniștilor și studenților.

Parteneri ai evenimentului sunt: FAN Courier, Radio Guerilla, Complice, Sandler Training România, Republica BIO, Maidan, Fonduri Structurale, Epic Prints, Techcelerator, Bizilive, Learning Network, Psychologies, IQAds, SMARK, IQool, SocialPedia, Revista CARIERE, ClujHub, ROTSA – Romanian Tech Startups Association, Savoir Events Academy și Sabina Cornovac Online.

DiFine PR este o agenție de comunicare full services care combină experiența solidă a echipei, de peste 20 de ani, atât la nivel național, cât și internațional, cu satisfacția de a crea povești de succes. Pe lângă serviciile complete de PR, comunicare și consultanță în afaceri, agenția organizează, de asemenea, evenimente de tehnologie și de afaceri (ex. NASA Space Apps Challenge, TechFest, Fuckup Nights Bucharest). Portofoliul actual al clienților agenției include compania de consultanță în afaceri NN, Stefanini, H Essers, Seedblink, Black Sea Fund, Restart Energy, Tema Energy, GapMinder VC, Techcelerator, Goldring, Bitcoin Romania, Tradesilvania, Undelucram.ro, ClujHub, Bricklofts, și peste 100 de startupuri de technologie.

  • Alte articole:

    Federația Română de Fotbal recrutează tineri în proiectul Planet Ball – fotbal contra schimbărilor climatice

    Până în luna februarie 2025, FRF recrutează 20 de tineri în cadrul proiectului „Planet Ball”, al cărui obiectiv este să crească influența fotbalului în lupta contra schimbărilor climatice, mai ales…

    Citeste articolul
    NN: Top Employer pentru al șaptelea an consecutiv și clasare pe locul 2 în topul angajatorilor din România

    NN, liderul pieței asigurărilor de viață și pensiilor private din România, a primit certificarea Top Employer 2025 pentru al șaptelea an consecutiv. NN ocupă locul al doilea în topul angajatorilor…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Federația Română de Fotbal recrutează tineri în proiectul Planet Ball – fotbal contra schimbărilor climatice

    Federația Română de Fotbal recrutează tineri în proiectul Planet Ball – fotbal contra schimbărilor climatice

    NN: Top Employer pentru al șaptelea an consecutiv și clasare pe locul 2 în topul angajatorilor din România

    NN: Top Employer pentru al șaptelea an consecutiv și clasare pe locul 2 în topul angajatorilor din România

    BMW M Motorsport şi iRacing – cooperare avansată în sezonul de curse virtuale 2025

    BMW M Motorsport şi iRacing – cooperare avansată în sezonul de curse virtuale 2025

    Colecta Națională de Alimente, record de generozitate: 626,9 de tone de alimente donate în 3 zile de campanie

    Colecta Națională de Alimente, record de generozitate: 626,9 de tone de alimente donate în 3 zile de campanie