Fuckup Nights Bucharest, ediția XXI – principalele declarații ale celor patru speakeri din mediul de business

Patru speakeri din mediul de business și-au asumat curajul de a fi vulnerabili în fața publicului și a da mai departe din lecțiile lor în cadrul celei de a XXI-a ediție a Fuckup Nights Bucharest, un eveniment internațional în care eșecurile sunt celebrate ca părți necesare în parcursul profesional. Evenimentul a avut loc la BT Stup.

Oana Pascu, fondatoarea Complice.ro, a vorbit despre greșelile care au modelat-o ca antreprenor și a împărtășit cu publicul cât de important este să avem un plan de rezervă pentru a face față eșecurilor. De asemenea, ea a subliniat cât de valoroase sunt aceste experiențe pentru creșterea personală și profesională: „Puține fuckup-uri chiar te omoară. Dacă mai am vreun fuckup, posibil să supraviețuiesc și posibil să-mi fie chiar bine”.

Tudor Cosăceanu, vicepreședinte al UiPath România și Moldova, si-a sărbătorit ziua de naștere în familia Fuckup Nights. El a vorbit despre importanța de a face față provocărilor cu mult curaj și despre cum fiecare eșec l-a învățat lecții prețioase care l-au ajutat să avanseze și să se adapteze. Prin experiențele sale, a demonstrat că adaptabilitatea și capacitatea de a învăța din greșeli sunt cruciale în lumea tehnologiei. „Atunci când greșești, tot ce trebuie să faci este să îți asumi greșeala”, a afirmat Tudor.

Dragoș Ekart, fondatorul CyberAxo Agency, a adus în discuție luptele și eșecurile care l-au făcut să găsească un business potrivit pentru el. Dragoș a descris cum fiecare proiect eșuat l-a ajutat să își perfecționeze strategiile și să înțeleagă mai bine dinamica pieței digitale. El a împărtășit despre cum a acceptat eșecurile ca parte a procesului de învățare și cum acestea l-au determinat să construiască o agenție de succes, recunoscută pentru abordările creative și eficiente. „Omul învață prin două metode: prin imitație de la alți oameni și prin eșec. Eșecul face parte din procesul de învățare,” a declarat Dragoș.

Călin Cîndea, cofondatorul Maidan, a încheiat seara, relatând cum o călătorie personală în Nepal l-a inspirat să își reconsidere întreaga carieră și să îmbrățișeze antreprenoriatul. Călin a vorbit despre cum fiecare greșeală în afaceri l-a îndrumat să descopere oportunități și să se redescopere. „Fuckup-ul este o chestie super valoroasă pe care… You have to embrace it după ce treci de suferință și de tot ce-i acolo în spate. Și să zici: «Frate, am învățat o lecție super dureroasă, dar utilă».”

Evenimentul a fost moderat de jurnalista de radio și televiziune Julia Nagy.

Diana Iosu, fondatoarea DiFine PR, organizatorul evenimentului, a subliniat semnificația acestei eveniment: „Ediția a XXI-a este un reper important pentru comunitatea FUN. Fiecare poveste împărtășită reflectă curajul și reziliența – calități esențiale pe care le împărtășim și valorizăm în comunitatea noastră.”

Următoarea ediție Fuckup Nights Bucharest, cu numărul XXII, va avea loc pe 22 august. Printre speakerii acestei ediții se numără Adela Pârvu – arhitect și influencer în zona de design, Anca Amariei – cofondator Eka – Centrul Stării de Bine, terapeut prin yoga și facilitator neuromindfulness.

Fuckup Nights Bucharest face parte din seria de evenimente care au loc la nivel global, în 215 orașe din 62 de țări din întreaga lume, și care schimbă paradigma cu privire la eșecul profesional. Se adresează, în egală măsură, micilor și marilor antreprenori, celor care lucrează în corporații, liber-profesioniștilor și studenților.

Parteneri ai evenimentului sunt: FAN Courier, Radio Guerilla, Complice, Sandler Training România, Republica BIO, Maidan, Fonduri Structurale, Epic Prints, Techcelerator, Bizilive, Learning Network, Psychologies, IQAds, SMARK, IQool, SocialPedia, Revista CARIERE, ClujHub, ROTSA – Romanian Tech Startups Association, Savoir Events Academy și Sabina Cornovac Online.

DiFine PR este o agenție de comunicare full services care combină experiența solidă a echipei, de peste 20 de ani, atât la nivel național, cât și internațional, cu satisfacția de a crea povești de succes. Pe lângă serviciile complete de PR, comunicare și consultanță în afaceri, agenția organizează, de asemenea, evenimente de tehnologie și de afaceri (ex. NASA Space Apps Challenge, TechFest, Fuckup Nights Bucharest). Portofoliul actual al clienților agenției include compania de consultanță în afaceri NN, Stefanini, H Essers, Seedblink, Black Sea Fund, Restart Energy, Tema Energy, GapMinder VC, Techcelerator, Goldring, Bitcoin Romania, Tradesilvania, Undelucram.ro, ClujHub, Bricklofts, și peste 100 de startupuri de technologie.

  • Alte articole:

    Experiența Digital Forest by Lenovo, prezentată la festivalul Electric Castle 2024

    Lenovo participă, în premieră, în acest an, la cea de-a zecea ediție a festivalului de muzică Electric Castle, care are loc în perioada 17-21 iulie la Bonțida, județul Cluj. Participanții…

    Citeste articolul
    Campania pentru Cartela GoodGaming by Vodafone, realizată de Oxygen

    Oxygen semnează campania pentru cartela Vodafone GoodGaming, prima cartelă dedicată comunității de gameri din România. Noul produs telco reprezintă o premieră pe piață si se adresează pasionaților de tehnologie și…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Experiența Digital Forest by Lenovo, prezentată la festivalul Electric Castle 2024

    Experiența Digital Forest by Lenovo, prezentată la festivalul Electric Castle 2024

    Campania pentru Cartela GoodGaming by Vodafone, realizată de Oxygen

    Campania pentru Cartela GoodGaming by Vodafone, realizată de Oxygen

    Cutia Bebelușului, ediția a doua, pentru 15.300 de mame și nou-născuții acestora din aproape 1.300 de comunități dezavantajate

    Cutia Bebelușului, ediția a doua, pentru 15.300 de mame și nou-născuții acestora din aproape 1.300 de comunități dezavantajate

    One United Properties – contract de închiriere pentru 17 ani, cu valoare de 40 de milioane de euro plus TVA

    One United Properties – contract de închiriere pentru 17 ani, cu valoare de 40 de milioane de euro plus TVA