DROPDOWN 2, cel mai așteptat eveniment auto-moto al anului – București, 29-30 iunie 2024

După succesul înregistrat la prima ediție a expoziției auto-moto, DROPDOWN, cel mai așteptat eveniment auto al anului, anunță cea de-a doua ediție, în perioada 29-30 iunie. Expoziția se va desfășura în cel mai mare centru expozițional din România, Pavilionul B2, de la Romexpo, iar caii putere vor fi turați la maximum în zona de exterior. În zona de interior de 16.800 de mp vor fi expuse o parte dintre mașini și motociclete, iar în zona de exterior cu o suprafață de 20.000 de mp, vor exista demonstrații de show-uri de drift.

În cadrul expoziției pot fi admirate mașini modificate, retro, de colecție, supercar-uri, mașini americane și de off-road, precum și motociclete.

Organizatorii estimează că la această nouă ediție vor avea în jur de 40.000 de vizitatori pasionați de zona auto și moto. Peste 450 de mașini și motociclete vor fi expuse atât în interior, cât și în exterior, iar valoarea acestora de piață depășește suna de 8.000.000 de Euro.

Pe lângă iubitorii de mașini, la eveniment vor fi prezenți și specialiști în domeniu: vendori auto, service-uri (mecanică, vopsitorie) și ateliere de detailing.

”În piață există o nevoie foarte mare de evenimente auto indoor & outdoor, care să fie realizate la o calitate superioară. Suntem bucuroși că putem veni către pasionații de cai putere cu un nou eveniment care să le bucure privirile. Ne-am străduit ca și la această nouă ediție să reunim cele mai iubite mărci auto-moto și sperăm să oferim vizitatorilor o experiență memorabilă”, a declarat Marian Nedelcu, organizator DROPDOWN.

Pe parcursul celor două zile de expoziție vizitatorii în zona special amenajată pentru drift, in exterior, unde se vor bucura de show-uri extraordinare de drift, realizate de către cel mai bine cotat pilot român de drift, Călin Ciortan, câștigătorul King of Europe (KOE).

DROPDOWN 2, este un eveniment susținut și de către marile comunități de pasionați auto, printre acestea numărându-se: Mercedes Club România, BMW M Owners, Ford Club România, Mustang România, Table Japoneze, alături de comunitățile de tuning din România. De asemenea, vor fi prezenți și reprezentanții Campionatului de Drag-Race, precum și piloți din Campionatul Național de Viteză în Coastă (CNVC).

Biletele la expoziția DROPDOWN 2 au fost puse în vânzare pe bilet.ro. Pretul biletului de intrare este de 40 Ron de persoană și poate fi cumpărat atât online, cât și în zilele de eveniment direct de la Romexpo.

Pentru mai multe informații despre DROPDOWN 2 vă invităm să accesați pagina web a evenimentului https://dropdown.ro/ sau paginile de social media DROPDOWN.

  • Alte articole:

    Fundația Țiriac a donat microbuz către Federația Română de Haltere, încurajând performanța sportivă

    Fundația Țiriac își reafirmă angajamentul față de susținerea sportului românesc, contribuind la dezvoltarea performanței sportive prin donarea unui microbuz către Federația Română de Haltere. Vehiculul, un Ford Transit Custom Kombi…

    Citeste articolul
    Industria jocurilor video în 2025 – analiză cu privire la principalele companii din piață

    Industria jocurilor video evoluează rapid, cu jucători importanți precum Nintendo, Sony, Microsoft și publisheri precum EA, care se confruntă cu noi provocări și oportunități. De la jocuri exclusive, la probleme…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Fundația Țiriac a donat microbuz către Federația Română de Haltere, încurajând performanța sportivă

    Fundația Țiriac a donat microbuz către Federația Română de Haltere, încurajând performanța sportivă

    În 2025, Pepsi devine partener oficial al festivalului UNTOLD

    În 2025, Pepsi devine partener oficial al festivalului UNTOLD

    Business Bonus se extinde cu oferte de la parteneri locali, pentru cardurile Mastercard Business emise în România

    Business Bonus se extinde cu oferte de la parteneri locali, pentru cardurile Mastercard Business emise în România

    Cererea de servicii de digital marketing ar putea crește cu 25% în 2025

    Cererea de servicii de digital marketing ar putea crește cu 25% în 2025