Aproape 70% dintre românii care au optat pentru sisteme de securitate inteligentă afirmă că le vor recomanda

Modernizarea sistemului de securitate existent și migrarea către soluții smart reprezintă unul din primii pași pentru a asigura rapid și simplu protecția casei și a familiei. Aproape 70% dintre românii care au optat pentru sisteme de securitate inteligentă afirmă că le vor recomanda cu încredere, iar circa 60% dintre utilizatori au folosit o soluție care permite gestionarea tuturor dispozitivelor inteligente ale locuinței printr-o aplicație unică, potrivit unui studiu realizat de ASSA ABLOY Opening Solutions România, liderul pieței locale în soluții de acces.

„În societatea digitalizată de astăzi, tot mai multe familii aleg să investească într-un sistem de securitate smart pentru a beneficia de un nivel modern și eficient de protecție. Din rândul clienților români care au adoptat aceste soluții inteligente, 68% afirmă că le-ar recomanda cu încredere altora, în timp ce doar 6% sunt sceptici cu privire la beneficiile acestei achiziții. Pe de altă parte, 59% dintre utilizatori au apelat la o variantă care combină componentele inteligente ale locuinței într-o singură aplicație”, a declarat Florin Tihulcă, Director, Head of Romania, ASSA ABLOY Opening Solutions România.

Analiza realizată de filiala locală a grupului suedez ASSA ABLOY mai arată că 62% dintre românii care au optat pentru o soluție de securitate inteligentă a locuinței se declară foarte mulțumiți de achiziție, iar 19% spun că se simt mai în siguranță.

Totodată, 14% dintre clienți consideră că aceste soluții sunt ușor de utilizat, în timp ce 11% spun că acestea le-au îmbunătățit semnificativ viața.

Aproape jumătate dintre clienți vor monitorizare video

Următorii pași în creșterea gradului de securitate al locuinței presupun achiziția unor diverse categorii de produse și sisteme, pornind de la monitorizare video până la controlul accesului fără chei.

„Dintre cei care au cumpărat o soluție inteligentă, 45% au investit în monitorizare vizuală și verificare video, 37% în comunicarea de la distanță pentru ușa de la intrare, iar 35% în automatizarea locuinței. Mulți au investit, de asemenea, în deschiderea de la distanță a garajului sau a porții prin intermediul telefonului mobil, sisteme de alarmă și de siguranță împotriva incendiilor sau controlul accesului fără cheie”, a adăugat reprezentantul companiei.

În schimb, cei care rămân reticenți față de funcțiile de securitate inteligentă a locuinței invocă în principal prețul. Astfel, 31% dintre aceștia consideră că aceste produse sunt prea scumpe, iar 18% sunt mulțumiți de soluția lor actuală și nu văd argumentele în favoarea unei schimbări. De asemenea, 14% afirmă că nici măcar nu au analizat oportunitatea unei astfel de achiziții sau că nu au încredere în aceste produse, în vreme ce 7% le consideră prea complicate și 5% spun că nu au primit suficiente informații despre aceste soluții.

Yale, principalul brand de soluții de securitate pentru locuințe inteligente, deținut de grupul ASSA ABLOY, a anunțat recent lansarea pe piața din România a noii generații de încuietori Yale Linus® L2. Concepută pentru a crește confortul utilizatorilor, cu un accent deosebit pe securitate, noua încuietoare smart fără cheie combină designul de ultimă oră, funcționalitatea și inovația într-un singur produs.

Cu un grad de conștientizare spontană de 23%, Yale se afirmă ca un lider major și în sectorul producătorilor de uși de securitate, seifuri, încuietori inteligente, alarme și sisteme inteligente de securitate pentru locuințe.

ASSA ABLOY România estimează că piața locală de încuietori smart va crește cu cca. 10% în următorii ani, avansul fiind resimțit atât pe segmentul rezidențial, dar și pe cel comercial și industrial.

ASSA ABLOY, companie suedeză, este liderul global în soluții de acces dedicat satisfacerii nevoilor utilizatorilor finali de securitate, siguranță și confort. De la înființarea sa, în 1994, ASSA ABLOY a crescut dintr-o companie regională într-un grup internațional cu aproximativ 61.000 de angajați, operațiuni în peste 70 de țări și vânzări de aproape 12,3 miliarde euro. Pe segmentul de securitate electromecanică, Grupul are o poziție de lider în domenii precum controlul accesului, tehnologia de identificare, automatizarea intrărilor și securitatea hotelieră.

ASSA ABLOY a intrat pe piața din România în 1998, prin preluarea Urbis – marcă recunoscută a produselor de securitate din România. Cu o expertiză de peste 45 de ani, ASSA ABLOY Opening Solutions România activează cu succes pe piața sistemelor de închidere din România, oferind produse la standarde de calitate și durabilitate ASSA ABLOY. Forţa ASSA ABLOY constă în portofoliul de mărci diverse, care include unele din cele mai cunoscute şi mai de încredere nume din industria sistemelor de închidere: ASSA, ABLOY, Yale, HID, TESA, effeff și altele.
Pe plan local, ASSA ABLOY comercializează soluții de acces prin divizia Opening Solutions. Grupul ASSA ABLOY deține, de asemenea, o unitate de producție la București – Centru de Excelență European pentru broaște și componente ștanțate și tăiate cu laser. Grupul mai este prezent, în Romania, prin încă două divizii – ASSA ABLOY Entrance Systems și ASSA ABLOY Global Solutions.

Yale, unul dintre cele mai vechi branduri internaționale din lume, este cel mai cunoscut nume din industria încuietorilor. Yale este o afacere de familie începută în America de către Linus Yale Jr. care a realizat primele produse având ca punct de plecare o încuietoare bazată pe un mecanism folosit pentru prima dată de vechii egipteni, în urmă cu peste 4.000 de ani. Acesta a fost modul în care a ajuns să inventeze celebrul cilindru cu mecanism de închidere cu pini, care, astăzi, este încă utilizat pe scară largă în industria securității.

La începutul secolului al XX-lea, compania s-a extins la nivel mondial și are, în prezent, peste 12.000 de angajați. În august 2000, Yale a fost achiziționată de grupul ASSA ABLOY.

  • Alte articole:

    BMW Group a livrat clienților 426.594 de automobile electrice în 2024

    BMW Group a reuşit să-şi continue creşterea în 2024, livrând clienţilor un total de 426.594 de automobile electrice şi atingând o creştere a vânzărilor BEV de 13,5%. Atât mărcile BMW,…

    Citeste articolul
    BMW Motorrad a vândut 210.408 motociclete în 2024, an record

    După ce a vândut 210.408 motociclete în 2024, BMW Motorrad a reuşit să obţină cel mai puternic rezultat de vânzări din istoria companiei. Germania rămâne cea mai mare piaţă şi…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Federația Română de Fotbal recrutează tineri în proiectul Planet Ball – fotbal contra schimbărilor climatice

    Federația Română de Fotbal recrutează tineri în proiectul Planet Ball – fotbal contra schimbărilor climatice

    NN: Top Employer pentru al șaptelea an consecutiv și clasare pe locul 2 în topul angajatorilor din România

    NN: Top Employer pentru al șaptelea an consecutiv și clasare pe locul 2 în topul angajatorilor din România

    BMW M Motorsport şi iRacing – cooperare avansată în sezonul de curse virtuale 2025

    BMW M Motorsport şi iRacing – cooperare avansată în sezonul de curse virtuale 2025

    Colecta Națională de Alimente, record de generozitate: 626,9 de tone de alimente donate în 3 zile de campanie

    Colecta Națională de Alimente, record de generozitate: 626,9 de tone de alimente donate în 3 zile de campanie