Alege bine pentru tine – amplă campanie BCR cu oferte comerciale și premii consistente

Banca Comercială Română (BCR) a lansat campania „Alege bine pentru tine”, ce aduce pe piața de banking din România una dintre cele mai ample oferte comerciale din ultimii ani. Inițiativa se înscrie în strategia BCR de a sprijini deciziile de viață ale clienților săi cu produse financiare echilibrate și inteligente. Peste 120.000 de produse din oferta campaniei au fost deja alese de clienți, în numai o lună de la lansare.

”În fiecare produs bancar pe care îl oferim se află o decizie majoră de viață. Fie că vorbim despre un credit de nevoi personale, un depozit sau un card de credit, fiecare are potențialul de a deschide noi capitole în viețile clienților noștri.

<> este mai mult decât o campanie, este un răspuns concret la un dialog deschis despre momentele care contează, despre deciziile care ne modelează viitorul, despre oportunitățile de creștere. Vrem să fim alături de români în aceste momente, punându-le la dispoziție soluții financiare inteligente în toate aspectele lor: dobânzi super competitive, eficientizare a costurilor cu creditele, protecție prin asigurări, bani înapoi la cumpărături, produse de investiții și multe altele.

Aș vrea să le mulțumesc tuturor colegilor mei care au muncit intens, în ultimele luni, pentru ca astăzi să fim în poziția de a le oferi clienților noștri o paletă largă de opțiuni pentru cele mai bune alegeri financiare comerciale pe care le pot face în banking.”

Dana Dima, Vicepreşedinte Executiv Retail şi Private Banking BCR

Noua campanie comercială BCR vine cu o ofertă limitată, din punctul de vedere al perioadei, pentru toate produsele de retail ale băncii, de la contul curent cu card de debit, până la asigurări și produsele de investiții, dar în centrul său se află o serie de produse speciale:

Creditul de nevoi personale George, ce oferă oportunitatea de a accesa o finanțare cu o dobândă anuală fixă de 6,25% pe 5 ani tuturor celor care au nevoie de o decizie financiară pentru a-și pune în aplicare proiectele personale sau dorințe pe care le-au amânat până acum.

Creditul ipotecar Casa Mea Natura, cu o dobândă fixă de la 5,79% în primii 5 ani (nou sau refinanțare), care vine la pachet cu o ofertă prin care BCR pune la dispoziție un fond de urgență, în  echivalentul unei rate totale de credit de până la 2.500 lei;

Depozitul la termen pe 5 luni, care se remarcă printr-o dobândă anuală atractivă de 6,7%, reprezentând o opțiune viabilă pentru cei ce doresc să își crească economiile într-un mod sigur și eficient. 

Cardul de credit BCR cu cashback, care oferă 5% bani înapoi în cont la plățile efectuate la supermarketuri (dar maximum 100 de lei/lună) și 10% bani înapoi pentru tranzacțiile similare de la benzinării (dar nu mai mult de 200 de lei/lună), ceea ce îl face nu doar un instrument de plată convenabil, ci și o sursă de economii suplimentare. 

Dincolo de aspectul comercial, campania Alege Bine pentru tine încurajează clienții să poarte un dialog cu experții BCR despre planurile lor de viață prin programul gratuit Financial Coach. Programul oferă un diagnostic privind viața financiară a clienților, precum și o foaie concretă de parcurs privind obiectivele pe termen scurt, mediu și lung. De la lansarea campaniei până în prezent, aproape 50.000 de clienți au optat pentru acest program.

Important de spus este că, inclusiv prin această campanie, BCR stimulează protecția financiară a clienților, oferind două prime gratuite pentru o asigurare de venit (Venit Protect), o asigurare de accident (Accident Protect Care), asigurarea de bunuri și răspundere civilă, precum și, tot gratuit, asigurarea obligatorie de locuință (PAD), integrată în achiziția asigurării facultative de casă. De asemenea, BCR pune la dispozție și o primă gratuită de până la 500 de lei pentru asigurarea de viață cu componentă de economisire garantată Activ+.

Campania este adresată tuturor persoanelor, indiferent că sunt sau nu clienți BCR, iar ofertele complete pot fi accesate de către cei care aleg să vină cu venitul lunar (salarii, pensii, burse, etc) la BCR. Deschiderea unui cont curent George se face 100% online, în doar câteva minute, iar toate produsele oferite în campanie pot fi accesate digital – simplu și rapid. Mai mult decât atât, BCR recompensează clienții care recomandă experiența și altor prieteni cu până la 600 de lei direct în cont.

Prin toate produsele din campanie, participanții au posibilitatea de a acumula șanse de câștig la un concurs dedicat cu numeroase premii, printre care:

2 studiouri la mare;
5  bucătării complet echipate
500 de fonduri de rezervă în valoare de câte 2.000 de lei fiecare
1.000 de bilete la cel mai mare concert din București în 2024
1.000 de bilete la festivalul SAGA
1.000 de smartphone-uri de ultimă generație

În plus, orice tranzacție fără utilizarea cashului este încurajată cu șanse suplimentare de câștig.

Campania „Alege bine pentru tine” derulată de BCR se desfășoară în perioada 8 martie – 8 iunie 2024, acoperind o gamă largă de produse și servicii bancare. Pentru detalii suplimentare despre ofertă și premii, vă invităm să accesați pagina dedicată a campaniei.

Criteriile de eligibilitate sunt detaliate în regulamentul oficial al campaniei, disponibil în unitățile BCR și pe site-ul băncii. Pentru mai multe informații și asistență, clienții sunt încurajați să acceseze platforma digitală George, să viziteze orice unitate BCR sau să contacteze serviciul clienți la numerele de telefon afișate pe site-ul băncii.

  • Alte articole:

    PepsiCo România investește în transportul sustenabil, cumpărând primului autocamion electric de la Volvo Trucks

    PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță astăzi achiziția primului său autocamion electric, modelul Volvo FM Electric 4×2, care va contribui la aprovizionarea cu materii prime…

    Citeste articolul
    tbi bank și Safety Broker: parteneriat strategic prin care oferă asigurări, inclusiv RCA, cu plata în rate fără dobândă

    Nevoia consumatorilor de a avea acces la noi instrumente eficiente de finanțare a crescut în actualul context economic, inclusiv în domeniul asigurărilor, unde costul polițelor de asigurare se află pe…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    PepsiCo România investește în transportul sustenabil, cumpărând primului autocamion electric de la Volvo Trucks

    PepsiCo România investește în transportul sustenabil, cumpărând primului autocamion electric de la Volvo Trucks

    Goldring, unul dintre cei mai activi brokeri la BVB, și-a recrutat Director de Vânzări și Tranzacționare de la Bank of America

    Goldring, unul dintre cei mai activi brokeri la BVB, și-a recrutat Director de Vânzări și Tranzacționare de la Bank of America

    Lenovo: noua stație de lucru mobilă AI PC ThinkPad P14s Gen 5, echipată cu procesoare AMD Ryzen PRO

    Lenovo: noua stație de lucru mobilă AI PC ThinkPad P14s Gen 5, echipată cu procesoare AMD Ryzen PRO

    Creativity4Better 2024: Cea mai mare conferință din Europa dedicată creativității în business revine la București

    Creativity4Better 2024: Cea mai mare conferință din Europa dedicată creativității în business revine la București