Cardul virtual Edenred, soluție pentru Card de masă, Card de vacanță, Card cultural și Card cadou

Edenred va lansa, în premieră, carduri virtuale pentru produsele Card de masă, Card de vacanță, Card cultural și Card cadou. Soluția pune la dispoziția utilizatorilor aceleași funcționalități ca un card tradițional, fără suportul din material plastic. Noile funcționalități digitale oferite de Edenred vor fi disponibile imediat ce legea privind posibilitatea emiterii de tichete pe card virtual va intra în vigoare.

„De la tichetul de masă pe hârtie, în ritm cu evoluția nevoilor consumatorilor și a tendințelor globale, Edenred și-a redefinit modelul de business prin auto-reinventare și inovare, devenind astăzi liderul pietei de beneficii extrasalariale din România. Introducerea cardurilor virtuale este următorul pas firesc, adaptat noilor modele de lucru ale companiilor și ale angajaților și aliniat la un imperativ major de mediu – eliminarea plasticului din procesele de producție. Prin această inițiativă, Edenred își consolidează angajamentul de a atinge zero emisii nete de carbon până în 2050, a declarat Görkem Oran, Director General Edenred România.

Cardul virtual este reprezentat de un număr unic de card de 16 cifre, generat digital și atașat contului de utilizator din aplicația MyEdenred, ce va oferi aceleași funcționalități ca un card fizic, dar direct de pe smartphone. Odată activat, beneficiarii se vor putea bucura de întreaga experiență digitală oferită de ecosistemul Edenred. Prin intermediul cardurilor virtuale Edenred, angajații beneficiază de o soluție de plată simplă, rapidă, mereu la îndemână și de un nivel înalt de securitate. Datele cardului virtual vor fi disponibile doar în aplicația MyEdenred, ceea ce elimină și riscurile de a pierde sau deteriora cardul.

Carduri digitale și prietenoase cu mediul

În prezent, aproape 100% dintre soluțiile Edenred sunt digitale, ca urmare a strategiei pe termen lung de a deveni o companie axată pe tehnologie și un lider al inovației în industria beneficiilor extrasalariale. Introducerea cardurilor virtuale completează ecosistemul digital oferit de Edenred și contribuie, totodată, la procesul de eliminare a plasticului, anunțat la finalul anului 2021, când compania a lansat cardurile eco, realizate din PVC reciclat în proporție de 85,5% devenind la acel moment primul furnizor de beneficii extrasalariale din România care oferea carduri mai prietenoase cu mediul.

Edenred își propune, astfel, să protejeze mediul înconjurător prin reducerea amprentei de carbon, a consumului de resurse și a deșeurilor, cu obiectivul de a atinge zero emisii nete de carbon până în 2050.

Edenred este lider de piață ca platformă digitală pentru servicii și plăți și este partenerul de zi cu zi la locul de muncă, conectând 60 de milioane de utilizatori și 2 milioane de comercianți parteneri prin intermediul a 1 milion de clienți corporativi în 45 de țări.

Edenred oferă soluţii de plată cu destinaţii specifice pentru alimentaţie (cardurile de masă), stimulente (carduri cadou, platforme dedicate angajaților), mobilitate (soluții multy-energy, mentenanță, taxe de drum, parcări și vouchere de transport) și plăți corporative (carduri de plată virtuale).

În concordanţă cu misiunea grupului, „Enrich connections. For good.”, aceste soluții sporesc bunăstarea și puterea de cumpărare a utilizatorilor. Îmbunătățesc atractivitatea și eficiența companiilor și animă piața muncii și economia locală. De asemenea, favorizează accesul la o alimentație mai sănătoasă, produse mai sustenabile și soluții de soft mobility.
Cei 12.000 de angajați ai Edenred se angajează să facă din lumea muncii un ecosistem conectat, mai sigur, mai eficient și mai responsabil în fiecare zi.
În 2022, datorită activelor sale tehnologice globale, Grupul a gestionat un volum de afaceri de aproximativ 38 de miliarde de euro, efectuat, în principal, prin aplicații mobile, platforme online și carduri.

Edenred este cotată la bursa de valori Euronext Paris și inclusă în următorii indicatori: CAC 40, CAC 40 ESG, CAC Large 60, Euronext 100, Euronext Tech Leaders, FTSE4Good și MSCI Europe.

  • Alte articole:

    BMW Group a livrat clienților 426.594 de automobile electrice în 2024

    BMW Group a reuşit să-şi continue creşterea în 2024, livrând clienţilor un total de 426.594 de automobile electrice şi atingând o creştere a vânzărilor BEV de 13,5%. Atât mărcile BMW,…

    Citeste articolul
    BMW Motorrad a vândut 210.408 motociclete în 2024, an record

    După ce a vândut 210.408 motociclete în 2024, BMW Motorrad a reuşit să obţină cel mai puternic rezultat de vânzări din istoria companiei. Germania rămâne cea mai mare piaţă şi…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Federația Română de Fotbal recrutează tineri în proiectul Planet Ball – fotbal contra schimbărilor climatice

    Federația Română de Fotbal recrutează tineri în proiectul Planet Ball – fotbal contra schimbărilor climatice

    NN: Top Employer pentru al șaptelea an consecutiv și clasare pe locul 2 în topul angajatorilor din România

    NN: Top Employer pentru al șaptelea an consecutiv și clasare pe locul 2 în topul angajatorilor din România

    BMW M Motorsport şi iRacing – cooperare avansată în sezonul de curse virtuale 2025

    BMW M Motorsport şi iRacing – cooperare avansată în sezonul de curse virtuale 2025

    Colecta Națională de Alimente, record de generozitate: 626,9 de tone de alimente donate în 3 zile de campanie

    Colecta Națională de Alimente, record de generozitate: 626,9 de tone de alimente donate în 3 zile de campanie