Compania de tehnologie LIFE IS HARD a anunțat o nouă echipă de management începând cu 2024

LIFE IS HARD, companie de tehnologie listată la BVB, piața AeRo, anunță consolidarea echipei de top management a companiei începând din 2024. Obiectivele de business, care se referă la creștere accelerată prin monetizarea optimă a potențialului ridicat al produselor și competențelor în digital insurance deținute de LIH, vor fi susținute de o echipă nouă de management.

Astfel, Consiliul de Administrație LIFE IS HARD S.A a aprobat retragerea lui Erik Barna din rolul de Director al diviziei Insurance începând cu data de 1 mai 2024. Noua echipă executivă LIH condusă de antreprenorul Cătălin Chiș în rol de CEO va avea 4 noi membri mandatați să construiască la nivel de top management.

Rolul deținut până acum de către Erik Barna este preluat, de la 1 aprilie 2024, de către Cristian Filimon, manager cu 25 de ani de experiență în industria de asigurări din România, care devine, astfel, Directorul diviziei Insurance din cadrul LIH. Cristian Filimon a condus timp de 14 ani activitatea celui mare mare broker de asigurări de viață din România, OVB, unde a participat la creșterea continuă a echipelor interne, managementul vânzărilor și coordonarea integrării companiei într-o rețea internațională puternică.

“Mă bucur că LIFE IS HARD, compania pe care am fondat-o acum 20 de ani și pe care am dezvoltat-o ulterior alături de Cătălin Chiș, este pregătită să aibă extinderea regională ca unul dintre motoarele creșterii. Privind spre viitor, sunt entuziasmat să văd direcția în care LIH se îndreaptă sub noua conducere și sunt încredințat că echipa va continua să inoveze, să inspire și să împingă limitele posibilului, scriind următorul capitol al succesului său. Pentru mine, această retragere marchează începutul unei noi etape personale în care îmi voi dedica timpul și energia către noi proiecte și inițiative antreprenoriale care mă pasionează. Voi ține alături de echipă ca Strategic Advisor pentru divizia de Insurance, având mereu în gând lecțiile învățate și amintirile prețioase de la LIFE IS HARD”, spune Erik Barna, la predarea ștafetei operaționale.

Alături de Cristian Filimon, echipa LIFE IS HARD crește cu alți trei noi membri care vor ocupa poziții cheie în companie: Mihai Barabas, Chief Technology Officer (CTO), Beatrice Cherecheș, Chief Financial Officer (CFO) și Radu Moldovan Petruț, Chief Marketing Officer (CMO).

Mihai Barabas s-a alăturat echipei LIFE IS HARD în calitate de Chief Technology Officer. Cu o experiență de 25 de ani în domeniul tehnologiei și strategiei IT, Mihai este astăzi responsabil pentru dezvoltarea și implementarea unei viziuni integrate care să susțină obiectivele de afaceri LIH. Principalele sale responsabilități includ supravegherea inovațiilor tehnologice, gestionarea infrastructurii IT și asigurarea securității și conformității.

Beatrice Cherecheș a preluat rolul de Chief Financial Officer (CFO). Beatrice are o experiență de peste 20 de ani în domeniul financiar-contabil, timp în care a colaborat cu companii de top din industrii precum producție și servicii, unde a deținut poziții în echipele de controlling financiar precum și funcții de management. Beatrice Cherecheș este responsabilă în cadrul LIH de coordonarea și optimizarea proceselor financiare la nivelul întregii companii. Printre responsabilitățile sale se numără elaborarea politicilor și strategiilor financiar-contabile, monitorizarea performanței financiare și asigurarea eficienței economice.

Radu Moldovan Petruț este noul Chief Marketing Officer cooptat de LIFE IS HARD. Radu are o experiență de peste 16 ani în marketing în industria FMCG, iar înainte de asta a activat ca Global Business Development and Market Activation Director pentru The Absolut Company unde a coordonat o echipă internațională de specialiști. La experiența profesională din ultimii ani, Radu a adăugat o serie de formări la nivel înalt, precum EMBA la ESPC Europe Business School, cursuri de design thinking, innovation, advanced marketing sau training la școli din Marea Britanie și Franța.

În LIFE IS HARD, Radu Moldovan Petruț elaborează strategiile de poziționare ale ecosistemului LIH și coordonează echipele de marketing și comunicare responsabile pentru implementarea planurilor de promovare a companiei și a ofertei de produse și servicii.„Deși activitățile se automatizează tot mai mult și Inteligența Artificială câștigă teren, componenta umană rămâne un fundament esențial pentru creșterea LIFE IS HARD. Aducem mai multă forță echipei de management de anul acesta, adăugând roluri și talente noi organizației, care vin cu expertiză pe piețele internaționale. Cu ajutorul lor vom putea operaționaliza mai rapid planurile de dezvoltare a companiei, care sunt unele ambițioase: vizăm o nouă dimensiune de business și o relevanță crescută a rolului LIH în insurance la nivel regional. Dorim ca LIH să devină un hub care facilitează intrarea pe piață a unor noi jucători, prin MGA, respectiv care extinde accesul digital la asigurări, prin embedded strategy, pentru încheierea rapidă a unei polițe, la distanță, oriunde și oricând cineva are nevoie de o extra protecție.

Avem spațiu mult de creștere, iar de anul acesta consolidăm echipa cu experți care pot susține și coordona construcția de noi produse și noi mecanici de distribuție, care vor integra și comunica noile tehnologii și, de asemenea, vor superviza echilibrul financiar al companiei”, spune Cătălin Chiș, CEO al companiei LIFE IS HARD și membru al Consiliului de Administrație.

În 2023, LIFE IS HARD împreună cu deținerile sale (Innobyte Solutions 100%, respectiv Performia Finance 40%) au înregistrat o dublare a profitului net, care a ajuns la peste 7 milioane lei. EBITDA consolidat orientativ pentru cele 3 companii a crescut cu 65%, iar volumul total de business a însumat 43,9 milioane lei cifră de afaceri, o creștere de 23,8% față de 2022. Aceste rezultate au fost posibile prin efortul tuturor colegilor LIH, coordonați de o echipă excepțională de lideri.

LIFE IS HARD SA (LIH) este prima companie românească de software listată la BVB, piața AeRo, segmentul Premium, iar din 2021 face parte din indicele BET AeRO.

Compania are 20 ani de activitate, iar în 2020 a intrat în proces de dezvoltare accelerată prin achiziții și fuziuni care i-au crescut semnificativ rezultatele financiare și poziția pe piață. Astfel, LIFE IS HARD a integrat fondul de comerț al companiilor Active Power Solutions (APS) respectiv TreeComm, ambele distribuitori de telecomunicații B2B, și a preluat 40% din actionariatul Performia Finance (servicii financiare), respectiv 100% din Innobyte Solutions (e-Commerce).

În 2022, compania a fondat LIH Ventures, un braț de inovare pentru insurance și domenii conexe prin care își propune să susțină investiții în startup-uri cu potențial de scalare regională.

  • Alte articole:

    Black Friday 2024 – campanie eMag și Mastercard cu 100 de carduri cadou în valoare de 1.000 de lei fiecare

    În perioada 8 – 10 noiembrie 2024, clienții eMAG care comandă minimum trei produse de pe www.emag.ro, m.emag.ro și din aplicația eMAG și plătesc cu cardul lor Mastercard sau Maestro…

    Citeste articolul
    Câți bani vor cheltui românii de Black Friday 2024, care sunt preferințele de shopping și sursele de bani

    Black Friday este cel mai important eveniment de retail al anului, iar aproape 53% dintre români s-au pregătit pentru a vâna cele mai mari reduceri. Creșterea costurilor de trai mai…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Black Friday 2024 – campanie eMag și Mastercard cu 100 de carduri cadou în valoare de 1.000 de lei fiecare

    Black Friday 2024 – campanie eMag și Mastercard cu 100 de carduri cadou în valoare de 1.000 de lei fiecare

    Black Friday 2024 la SpringFarma – reduceri, cadouri speciale, premii atractive, live shopping

    Black Friday 2024 la SpringFarma – reduceri, cadouri speciale, premii atractive, live shopping

    Mastercard Festival Selection – eveniment cinematografic cu premiera la Cluj-Napoca și continuare în alte orașe europene

    Mastercard Festival Selection – eveniment cinematografic cu premiera la Cluj-Napoca și continuare în alte orașe europene

    Black Friday devine Yellow Friday – servicii financiare în condiții promoționale la Raiffeisen Bank România

    Black Friday devine Yellow Friday – servicii financiare în condiții promoționale la Raiffeisen Bank România