O nouă gamă de electrocasnice sustenabile, lansată de brandul românesc Arctic

Brandul Arctic, aflat în portofoliul companiei Beko România, își continuă misiunea de a democratiza tehnologia prin lansarea unei noi game de electrocasnice mari dedicate unui stil de viață sustenabil. Noua gamă propune produse eficiente, cu performanțe deosebite în categoria din care fac parte, care simplifică activitățile casnice.

Lansarea noii game de electrocasnice Arctic este însoțită și de o nouă campanie de comunicare ce pune în valoare designul elegant, eficiența energetică și consumul responsabil, asigurate de mașini de spălat rufe, aparate frigorifice, cuptoare și plite încorporabile, mașini de spălat vase și uscătoare de rufe ce combina funcționalitatea cu un design elegant.

Denumită „Noile electrocasnice Arctic îți deschid casa către evoluție”, noua campanie subliniază astfel evoluția și promovează un stil de viață modern. Cu această campanie, Arctic continuă să răspundă nevoilor în schimbare ale consumatorilor, oferind soluții moderne care combină tehnologia avansată cu sustenabilitatea, pentru un stil de viață eficient și adaptat provocărilor contemporane.

„La Beko România, suntem dedicati sa gasim soluții inovatoare care reduc impactul asupra mediului, atât în procesul de producție, cât și în utilizarea produselor. Ne concentrăm pe tehnologii care răspund nevoilor prezentului, protejand in acelasi timp resursele pentru generațiile viitoare. Noua gamă de electrocasnice Arctic reflectă angajamentul nostru de a face sustenabilitatea accesibilă pentru toți, integrând tehnologia în moduri care raspund stilului de viata actual. România rămâne un pilon central al strategiei noastre globale și suntem dedicați să aducem valoare reală în fiecare casă, contribuind la un viitor mai verde și mai sigur.”, a declarat Murat Büyükerk, CEO Beko România, Moldova, Cipru, Grecia și Malta.

Gabriel Eremia, Marketing and Product Director Beko Romania, a adăugat: “Ca lider în industria electrocasnicelor, Beko România înțelege nevoile în continuă schimbare ale consumatorilor, astfel ca lansarea noii game sub brandul Arctic reprezintă un pas important în strategia noastra de a răspunde acestor nevoi. Aducând în prim plan tehnologii actuale, integrând soluții care protejează resursele naturale și contribuie la un viitor mai verde, noua gama reflectă angajamentul brandului față de sustenabilitate, inovație și adaptarea la stilul de viață actual. Transformăm momentele simple – de la mesele în familie la serile petrecute acasă – în experiențe prețioase, oferind soluții durabile, care să contribuie la crearea unui mediu de acasă modern, să îmbunătățească viața de zi cu zi și să reducă impactul asupra mediului”.

Printre inovațiile înglobate în noua gamă de electrocasnice Arctic, se numără tehnologia Full No Frost, care previne apariția gheții în combinele frigorifice, AeroCooking care asigură distribuirea uniformă a căldurii în cuptoarele încorporabile Arctic si SaveInAll care reprezintă o abordare integrată a reducerii consumului de apă și energie al mașinilor de spălat rufe, prin tehnologii, funcții și programe care oferă rezultate de spalare foarte bune cu un consum optim de resurse.

Prin producție și produse sustenabile, campanii de comunicare și implicare în comunitate, brandul Arctic își menține angajamentul față de consumatorii români, oferind electrocasnice inovatoare, eficiente și accesibile, ce inspiră totodată un stil de viață resoponsabil, care contribuie la protejarea mediului și la sprijinirea societății.

Beko România, lider pe piața locală de electrocasnice, care are în portofoliul său brandurile comerciale Arctic, Beko și Grundig, este parte a grupului Beko B.V. Cu investiții de peste 391 de milioane de euro în unitățile sale de producție din România începând din 2002, Beko Romania și-a extins semnificativ capacitatea de producție și a integrat sustenabilitatea în centrul modelului său de afaceri. Compania exportă în prezent 84% din producția totală în peste 80 de țări.

Beko Romania deține în România două dintre cele mai mari fabrici de electrocasnice din Europa continentală, fabrica de la Găești, unde au fost produse până în prezent peste 44 de milioane de aparate frigorifice și fabrica de mașini de spălat din Ulmi, prima fabrică Industry 4.0 din România, dotată cu cele mai recente tehnologii în materie de robotizare, inteligență artificială, machine learning și automatizare a proceselor. Datorită performanțelor sale în materie de sustenabilitate, fabrica din Ulmi a fost desemnată de către Forumul Economic Mondial (WEF) drept unul dintre cele mai verzi centre de producție din lume, primind statutul de Sustainability Lighthouse, unul dintre puținele de acest tip din Europa.

Cu o istorie de peste 50 de ani, brandul de consumator Arctic este unul dintre „Cele mai puternice branduri românești”, conform studiului realizat de compania de cercetare Unlock Market Research și BIZ ocupand pozitia de lider in evaluarile din 2020, 2021, 2022, 2023.

  • Alte articole:

    Cushman & Wakefield Echinox se ocupă de vânzarea terenului de 37 ha al platformei Electroputere Craiova

    Compania de consultanță imobiliară Cushman & Wakefield Echinox a fost desemnată consultantul exclusiv pentru vânzarea terenului de 37 de hectare al fostei platforme Electroputere, situată în partea central-estică a municipiului…

    Citeste articolul
    A patra clădire a complexului Green Court: proiect cu termen de finalizare 2027

    Globalworth România a demarat construcţia Green Court D, a patra clădire a complexului Green Court din zona Aurel Vlaicu, un nou proiect orientat către dezvoltarea sustenabilă a Bucureștiului, care urmează…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Prima campanie de Black Friday lansată de BYD în România: costuri reduse la achiziția de mașini

    Prima campanie de Black Friday lansată de BYD în România: costuri reduse la achiziția de mașini

    Ciucaș, brand al Ursus Breweries, a reabilitat un traseu montan din România

    Ciucaș, brand al Ursus Breweries, a reabilitat un traseu montan din România

    Viața nevăzută a animalelor de fermă: campanie ce expune suferința ascunsă din sistemele de creștere industrială

    Viața nevăzută a animalelor de fermă: campanie ce expune suferința ascunsă din sistemele de creștere industrială

    Cadouri gourmet pentru cei care livrează cadouri în mod obișnuit: campanie inedită GourmetGIFT.ro

    Cadouri gourmet pentru cei care livrează cadouri în mod obișnuit: campanie inedită GourmetGIFT.ro