tbi bank și Orange România – strategic pentru a facilita achizițiile online de telefoane în rate

Accesul la produse de calitate a devenit mai important ca niciodată, iar soluțiile de finanțare flexibile joacă un rol esențial în sprijinirea consumatorilor. În acest context, tbi bank, una dintre cele mai importante bănci challenger din Europa de Sud-Est, și Orange România, subsidiara locală a unuia dintre cei mai mari operatori telecom din Europa, au încheiat un parteneriat strategic pentru a facilita achizițiile online în rate. Clienții Orange pot cumpăra acum telefoane, televizoare, ceasuri inteligente și tablete direct din magazinul online, beneficiind de rate flexibile, cu sau fără costuri suplimentare, cu ajutorul tbi bank.

„Într-un an în care costurile au crescut considerabil, ne dorim să rămânem aproape de clienți și să le oferim soluții care să le facă viața mai ușoară. Parteneriatul cu Orange, un jucător important în industria telecom și retail, ne permite să oferim românilor o modalitate simplă și avantajoasă de a achiziționa produsele dorite, mai ales în această perioadă a anului”, a declarat Ionuț Sabadac, VP Merchant Solutions, tbi bank.

Pentru a răspunde nevoilor diverse ale consumatorilor, sunt disponibile mai multe opțiuni de finanțare. Produsele cu valori de până la 2.000 de lei pot fi achiziționate în 4 rate fără dobândă, iar pentru cele care depășesc acest prag, clienții au la dispoziție planuri flexibile între 6 și 60 de rate, cu costuri adaptate valorii totale a comenzii.

Un alt avantaj major al acestei colaborări este procesul de finanțare 100% digital, eliminând necesitatea deplasării într-un magazin fizic. Soluția oferită de tbi bank este accesibilă de pe orice dispozitiv cu Android, iOS sau Windows, permițând o experiență de cumpărare rapidă și convenabilă.

tbi bank este o bancă challenger din Europa de Sud-Est și lider regional în domeniul soluțiilor de plată alternative, îmbinând serviciile de finanțare și cele de shopping pentru a răspunde nevoilor actuale și tendințelor viitoare de consum ale clienților. Activă în Bulgaria, România, Grecia, Germania și Lituania, tbi bank susține comercianții să-și crească vânzările și consumatorii să acceseze servicii financiare inovatoare, într-o experiență digitală simplă și rapidă.

Prin diverse canale digitale și parteneriate de încredere cu peste 26.000 de comercianți, tbi bank are o bază de peste 2 milioane de clienți și a acordat aproape 750.000 de credite în 2023. În România, peste 200.000 de utilizatori folosesc în mod constant aplicația de cumpărături creată de tbi bank pentru a oferi un acces rapid și avantajos la cele mai bune oferte, în 4 rate fără dobândă sau până la 60 de rate fixe. Modelul de afaceri și abordarea axată pe client au dus la transformarea tbi bank în cea mai profitabilă și eficientă bancă din regiune.

  • Alte articole:

    Travel Planner mizează pe o ușoară creștere a numărului de turiști în Bulgaria în 2026

    Travel Planner, cel mai mare jucător local cu destinație principală de vacanță Bulgaria, estimează o scădere a pieței de turism din cauza contextului economic, dar o creștere de 5-10% a…

    Citeste articolul
    Generali a sărbătorit 190 de ani de la începutul activității pe piața din România

    Generali România a sărbătorit pe data de 4 noiembrie împlinirea a 190 de ani de la deschiderea primei sale agenții pe teritoriul României moderne, printr-un eveniment organizat la Palatul Parlamentului.…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Siguranța care nu se vede: Narada duce campania în clădiri de birouri, restaurante, spații publice

    Siguranța care nu se vede: Narada duce campania în clădiri de birouri, restaurante, spații publice

    Campanie Black Friday 2025 la Xiaomi România, pe website-ul propriu și în rețelele partenere

    Campanie Black Friday 2025 la Xiaomi România, pe website-ul propriu și în rețelele partenere

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Loializare în era digitală: cum își țin brandurile clienții cât mai aproape

    Loializare în era digitală: cum își țin brandurile clienții cât mai aproape