Încă 1000 de molizi plantați în cadrul inițiativei de împădurire realizate de Oxygen

Oxygen, agenție independentă de comunicare, menține angajamentul față de sustenabilitate și continuă inițiativa de împădurire din județul Prahova, adăugând încă 1000 de molizi răspândiți pe 2 hectare. Pădurea Oxygen ajunge astfel, la 7000 de copaci, la finalul anului 2024.

„Creșterea Pădurii Oxygen nu este doar un proiect ecologic, ci și un angajament strategic pe termen lung, având în vedere rolul esențial pe care copacii îl joacă în îmbunătățirea calității aerului și crearea de habitate pentru biodiversitate. Vom continua să investim în astfel de acțiuni, pentru a reduce amprenta de carbon derulând acțiuni sustenabile”, a declarat Irina Manole, Head of Sustainability & CSR Oxygen.

Cea mai recentă sesiune de plantare organizată în zona Cerașu, Prahova a fost realizată în parteneriat cu Asociația CSR Nest și cu sprijinul Districtului Silvic II Cerașu și al Cantonului Silvic 7 Căprioru. Molizii, din familia coniferelor, sunt o specie esențială pentru echilibrul ecosistemului forestier, având o capacitate excelentă de adaptare și creștere rapidă în condiții moderate. Acești arbori sunt ușor de întreținut și contribuie semnificativ la stabilitatea solului, având un rol crucial în prevenirea alunecărilor de teren și în menținerea sănătății peisajului natural.

În 2022 Oxygen a devenit prima agenție integrată de comunicare din România care și-a neutralizat amprenta de carbon. Această inițiativă subliniază angajamentul agenției față de sustenabilitate, plasând-o într-o nouă etapă în care responsabilitatea față de mediu devine o prioritate strategică. Un pas semnificativ în acest sens a fost crearea unui departament dedicat, care oferă companiilor consultanță strategică și servicii de comunicare pe direcții de sustenabilitate.

Oxygen a inițiat proiectele de împădurire în 2022, când, alături de Asociația CSR Nest, a plantat Pădurea Oxygen pe o suprafață de un hectar în județul Prahova, iar în 2023 agenția a a plantat o perdea forestieră pe 1.500 metri liniari.

Cu birouri în București și Cluj-Napoca, Oxygen este o agenție integrată de comunicare prezentă de 15 ani pe piață, iar portofoliul de clienți reunește companii locale și internaționale precum: Avon, Vodafone, PPC România, Beko, STRABAG, Băneasa Shopping City, Olympus, Betano, Garanti BBVA, VEKA România, Binance, Selgros, Antenna Group, RetuRO, Xiaomi și mulți alții. Misiunea Oxygen este de a crește în mod sustenabil branduri și businessuri, prin insighturi, abordare strategică și campanii integrate axate pe rezultate.

  • Alte articole:

    RAFINOR se așteaptă să vândă 150 kg aur de investiții prin rețeaua de magazine MAGNOR în 2025

    Aurul a fost timp de secole una dintre cele mai căutate mărfuri, iar în perioada modernă a devenit o componentă foarte populară a portofoliilor de investiții. Activ preferat pentru protecția…

    Citeste articolul
    Lanțul de cofetării Dulcinella România: afaceri de 7,1 milioane de euro în 2024

    Dulcinella România, rețea românească de cofetării și patiserii cu rădăcini basarabene, are în plan anul acesta deschiderea la Târgu Neamț a unei fabrici cu o suprafață de producție de 4.700…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Federația Română de Fotbal recrutează tineri în proiectul Planet Ball – fotbal contra schimbărilor climatice

    Federația Română de Fotbal recrutează tineri în proiectul Planet Ball – fotbal contra schimbărilor climatice

    NN: Top Employer pentru al șaptelea an consecutiv și clasare pe locul 2 în topul angajatorilor din România

    NN: Top Employer pentru al șaptelea an consecutiv și clasare pe locul 2 în topul angajatorilor din România

    BMW M Motorsport şi iRacing – cooperare avansată în sezonul de curse virtuale 2025

    BMW M Motorsport şi iRacing – cooperare avansată în sezonul de curse virtuale 2025

    Colecta Națională de Alimente, record de generozitate: 626,9 de tone de alimente donate în 3 zile de campanie

    Colecta Națională de Alimente, record de generozitate: 626,9 de tone de alimente donate în 3 zile de campanie