Peste 150 litri de sânge au fost colectați în 2024 prin inițiativele organizate în YUNITY Park și West Gate Business District

Genesis Property, unul dintre cei mai importanți proprietari, dezvoltatori și operatori de clădiri de birouri din România, a susținut în acest an donarea și colectarea a peste 150 litri de sânge care pot contribui la salvarea a 614 vieți. Începând cu Ziua Mondială a Donatorului de Sânge și până în prezent, compania a organizat șase inițiative de donare de sânge în comunitățile din campusurile din portofoliu. Peste 580 angajați ai companiilor chiriașe din YUNITY Park și West Gate Business District, precum și tineri rezidenți în West Gate Studios, s-au înscris în sesiunile de donare de sânge organizate în acest an.

„România are nevoie de aproximativ 500.000 de litri de sânge donați anual, însă mai puțin de 2% dintre români donează sânge în mod constant. De aceea, este important să existe cât mai multe inițiative care să susțină această cauză. Prin sesiunile organizate, ne dorim să oferim o oportunitate de a aduce un impact social pozitiv tuturor celor care doresc să doneze sânge din cadrul comunităților noastre”, a declarat Alexandru Paneş, Process Improvement Manager, Genesis Property.

Inițiativele de donare de sânge ale Genesis Property, companie fondată de antreprenorul Liviu Tudor, reușesc să crească gradul de conștientizare asupra importanței donării de sânge în comunitățile formate în jurul proprietăților deținute de companie. Acțiunile au avut loc pe 3 septembrie, 3-4 octombrie și 13-14 noiembrie în campusurile YUNITY Park și West Gate Business District și pe 13 iunie la West Gate Studios, pentru a marca Ziua Mondială a Donatorului de Sânge (stabilită de OMS pe 14 iunie).

Potrivit Institutului Național de Transfuzie Sanguină, sângele colectat anual la nivel național poate susține tratamentele a peste un milion de pacienți din România. Acțiunile periodice de donare sunt esențiale pentru a menține stocurile necesare în caz de intervenții chirurgicale, tratamente pentru boli cronice și îngrijiri de urgență.

Genesis Property, cu o experiență de peste 20 de ani în industria imobiliară românească, este unul dintre cei mai importanți proprietari, dezvoltatori și operatori de clădiri de birouri clasa A. Deține și administrează YUNITY Park și West Gate Business District cu peste 150.000 mp GLA de spații de birouri ocupate de companii precum HP Inc., Hewlett Packard Enterprise, Accenture, Ericsson, Garanti BBVA, Infineon, Luxoft, Yokogawa, Siemens și Alpha Bank, unde lucrează peste 15.000 de angajați. Genesis Property este dezvoltatorul primului campus rezidențial privat din România, West Gate Studios.

  • Alte articole:

    Travel Planner mizează pe o ușoară creștere a numărului de turiști în Bulgaria în 2026

    Travel Planner, cel mai mare jucător local cu destinație principală de vacanță Bulgaria, estimează o scădere a pieței de turism din cauza contextului economic, dar o creștere de 5-10% a…

    Citeste articolul
    Siguranța care nu se vede: Narada duce campania în clădiri de birouri, restaurante, spații publice

    După cinci ani în care a dus în școli tehnologie, infrastructură și resurse pentru peste 120.000 de elevi, Narada marchează un moment de cotitură. Organizația care a reparat acoperișuri, a…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Siguranța care nu se vede: Narada duce campania în clădiri de birouri, restaurante, spații publice

    Siguranța care nu se vede: Narada duce campania în clădiri de birouri, restaurante, spații publice

    Campanie Black Friday 2025 la Xiaomi România, pe website-ul propriu și în rețelele partenere

    Campanie Black Friday 2025 la Xiaomi România, pe website-ul propriu și în rețelele partenere

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Loializare în era digitală: cum își țin brandurile clienții cât mai aproape

    Loializare în era digitală: cum își țin brandurile clienții cât mai aproape