Agenția de comunicare Oxygen a realizat campania Color Up Your Summer Look pentru Avon

Oxygen, agenție independentă de comunicare, semnează campania Color Up Your Summer Look pentru Avon. Cele mai iubite produse de make-up Avon au fost aduse în atenția publicului prin intermediul unei campanii inedite construită în jurul muzicii și gamingului, având ca piesă centrală un hit semnat și compus de artista Irina Rimes.

“Dulce amară”, piesa manifesto lansată de AVON în colaborare cu Irina Rimes și Global Records, a înregistrat în primele 5 zile de la lansare peste 587.000 de vizualizări pe canalul de YouTube al artistei, iar în prezent depășește 800,000 de plays pe platformele muzicale.

Campania a fost construită pe două mari contexte culturale de referință pentru generația tânără: gamingul și muzica. Astfel, videoclipul piesei a fost postat inițial într-o variantă tip shuffled, printr-o mecanică specială care invită fanii să reconstruiască ordinea firească a secvențelor spre a ajunge la forma completă. Codul rezultat din combinația corectă a celor zece secvențe asigura deblocarea unei reduceri de 15% aplicabilă la o comandă plasată pe www.avon.ro.

Alături de Irina Rimes, iubitorii de make-up au explorat un univers cu estetică suprarealistă și avatare fantastice, unde produsele-cheie Color Up by AVON au creat câte o lume supradimensionată, plină de culoare.

“AVON caută în permanență să se conecteze cu generațiile tinere, iar prin această campanie ne-am dorit să aducem brandul într-o nouă dimensiune: una fresh, plină de culoare și de inspirație în crearea de lookuri nu doar specifice verii, dar și curajoase. Am mizat pe o estetică care integrează elemente, mecanisme de interacțiune și activări de brand cu care gen Z rezonează. Prin Color Up Your Summer Look și colaborarea noastră cu Irina Rimes, ambasador AVON de peste un an, AVON și-a propus să îmbine boostul de inspirație pe care ți-l dă vara cu moodul de distracție și acea energie care te face să te simți foarte încrezătoare”, spune Ana Nicolae, Head of Integrated Communications Romania & Moldova AVON.

“Ne bucurăm că un brand iconic de beauty cum este Avon, a acceptat propunerea noastră de a debloca teritoriul de gaming pentru a intra într-o conversație relevantă cu Gen Z. Astfel, campania Color Up Your Summer Look a venit ca o confirmare a faptului că avem de-a face cu un brand dinamic, care dorește să-și păstreze statutul de leader deschizând canale de comunicare către un target tânăr, care de ceva timp, deja, a scos gamingul de pe monitoare și televizoare și l-a adus IRL într-o zonă de fashion, lifestyle și beauty”, spune Cosmin Baba, Creative Director Oxygen.

Mixul de comunicare cuprinde: PR, digital, influencer marketing, declinare pe radio și activări în cadrul festivalului Beach, please!, iar hitul verii „Dulce amară” by Irina Rimes & AVON poate fi urmărit aici: https://www.youtube.com/watch?v=5acF37srDCc

Echipa Avon:
Ana Nicolae – Head of Integrated Communications
Cornelia Tone – PR Lead
Cristina Avram – Head of Marketing
Ștefania Dinu – Brand Activation Specialist
Teodora Popa – Social Media & Content Specialist
Echipa Oxygen:
Cosmin Baba – Creative Director
Maia Ștefănescu – Senior Copywriter
Patricia Suliman – Senior Art Director
Raluca Sultan – Head of Strategy
Sînziana Focșa – Senior Strategic Planner
Alina Chicoș – Senior Account Manager
Alina Jijău – Senior PR Director
Dana-Ruxandra Panghe – Account Coordinator
Andreea Militaru – Social Media Manager
Andreea Tudor – Social Media Coordinator
Cătălin Tudor – New Business Manager

AVON este prezent de peste 25 de ani pe piața din România, timp în care și-a menținut o poziție de top în preferințele consumatorilor, reușind în același timp să pună bazele uneia dintre cele mai mari comunități de femei. Compania este preocupată nu numai să aducă frumusețe și independenţă femeilor, dar și să le îmbunătățească viața, promovând respectul pe care societatea îl datorează rolului lor în dezvoltarea socială și militând continuu pentru sănătatea și standardul lor de viață.

  • Alte articole:

    Norofert – creștere a cifrei de afaceri de 10% și a profitului net de 24% în primele 9 luni din 2024

    Norofert, principalul producător de inputuri organice și furnizor de biotehnologie pentru agricultură, listat pe piața AeRO (simbol BVB: NRF) a Bursei de Valori București, a înregistrat în primele 9 luni…

    Citeste articolul
    tbi bank – profit net record de 38 de milioane de euro în primele 9 luni ale anului 2024, în creștere cu 34%

    tbi bank, una dintre cele mai importante bănci challenger din Europa de Sud-Est, continuă să obțină rezultate financiare solide, raportând un profit net record de 38 de milioane de euro…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital

    Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital

    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Dulcinella România – divizie dedicată personalizării produselor și ambalajelor pentru clienții din retail și HoReCa

    Dulcinella România – divizie dedicată personalizării produselor și ambalajelor pentru clienții din retail și HoReCa

    Pufina Tradiții Românești – din nou produse ediție limitată de la Pehart Grup

    Pufina Tradiții Românești – din nou produse ediție limitată de la Pehart Grup