Oxygen, selectată de RetuRO pentru servicii de consumer communication

Oxygen a fost selectată de RetuRO, administratorul Sistemului de Garanție-Returnare, pentru servicii de PR și comunicare către publicul larg a celui mai mare proiect de economie circulară din România. Oxygen este, de altfel, prima agenție de comunicare din România care a înființat un departament de sustenabilitate axat pe servicii de comunicare și consultanță strategică.

Oxygen va oferi suport RetuRO pe componenta de consumer communication în dezvoltarea și implementarea strategiei de comunicare menite să crească, la nivel național, gradul de conștientizare și participare în cadrul Sistemului de Garanție-Returnare. Strategiile de PR dezvoltate vor avea ca obiectiv încurajarea comportamentelor sustenabile și promovarea importanței returnării ambalajelor marcate cu sigla „Ambalaj cu Garanție”.

În dezvoltarea campaniilor și acțiunilor de consumer communication vor fi implicate departamentele de PR, Sustainability & CSR, Creație și Strategie. Aceste acțiuni vor fi completate prin parteneriate strategice, proiecte de conținut și Influencer Marketing, având ca scop implicarea și educarea consumatorilor privind beneficiile Sistemului de Garanție-Returnare.

Cu birouri în București și Cluj-Napoca, Oxygen este una dintre cele mai mari agenții integrate de comunicare prezentă de 16 ani pe piață, iar portofoliul de clienți reunește companii locale și internaționale precum: Vodafone, PPC Romania, Beko România, Băneasa Shopping City, Olympus, Betano, Moncler, Garanti BBVA, VEKA România, Siniat – Grupul Etex, Selgros, Patria Bank, Antenna Group, UNIQA, Xiaomi și mulți alții. Misiunea Oxygen este de a crește în mod sustenabil branduri și businessuri, prin insighturi, abordare strategică și campanii integrate axate pe rezultate.

RetuRO Sistem Garanție Returnare S.A. este o companie ce funcționează pe principiul not for profit – ceea ce înseamnă că eventualul profit realizat de companie în urma colectării de ambalaje de băuturi va fi reinvestit, exclusiv, în dezvoltarea SGR. Compania a fost creată de un consorțiu de trei acționari privați: Asociația Berarii României pentru Mediu (30%), Asociația Producătorilor de Băuturi Răcoritoare pentru Sustenabilitate (30%) și Asociația Retailerilor pentru Mediu (20%) și un acționar public, statul român, prin autoritatea centrală de mediu, Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor (20%).

RetuRO, administratorul SGR, funcționează cu finanțare exclusiv privată și are rolul de a asigura transparența asupra cantităților de ambalaje pentru băuturi puse pe piață și returnate de consumatori, contribuind la dezvoltarea durabilă a României, prin gestionarea responsabilă a deșeurilor de ambalaje, în vederea atingerii țintelor de reciclare impuse României de către Uniunea Europeană.

  • Alte articole:

    Decathlon și MedLife: parteneriat pentru promovarea stilului de viață activ și echilibrat

    Decathlon, liderul european în retail sportiv, și MedLife, lider în servicii medicale private la nivel național, anunță lansarea unui parteneriat strategic menit să inspire, să educe și să susțină milioane…

    Citeste articolul
    Forumul România Eficientă 2025: Spre un viitor cu emisii zero în sectorul clădirilor

    Energy Policy Group (EPG) organizează, pe data de 26 mai 2025, o nouă ediție a Forumului România Eficientă, eveniment regional de referință dedicat eficienței energetice în clădiri. Tema conferinței din…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Decathlon și MedLife: parteneriat pentru promovarea stilului de viață activ și echilibrat

    Decathlon și MedLife: parteneriat pentru promovarea stilului de viață activ și echilibrat

    PRwave.ro aniversează 20 de ani de conținut relevant

    PRwave.ro aniversează 20 de ani de conținut relevant

    Decathlon, partener principal Bucharest International Half Marathon & 10K by Constantina Diță

    Decathlon, partener principal Bucharest International Half Marathon & 10K by Constantina Diță

    Colecta Națională de Alimente, ediția de Paște 2025: colectarea a peste 704 tone de alimente neperisabile

    Colecta Națională de Alimente, ediția de Paște 2025: colectarea a peste 704 tone de alimente neperisabile