Al doilea hipermarket Kaufland în Mangalia – magazin cu design ecologic

Kaufland România își consolidează prezența în sudul litoralului prin deschiderea celui de-al doilea magazin în municipiul Mangalia. Prin această investiție, compania creează 70 de noi locuri de muncă în economia locală și atinge pragul de 180 de magazine în rețeaua națională.

Situat pe strada General Vârtejanu, Nr. 1, noul hipermarket are o suprafață totală de circa 5.000 mp, dintre care peste 2.700 mp sunt destinați spațiului interior de vânzare. Acesta se distinge de alte magazine din rețea printr-un design inovator și sustenabil, având un acoperiș verde cu o suprafață de 2765 mp și perete verde din plante agățătoare care acoperă peste 500 mp, pe două dintre fațadele magazinului. Aceste elemente contribuie la reducerea amprentei de carbon a clădirii, îmbunătățirea calității aerului și crearea unui mediu plăcut pentru comunitatea locală.

Magazinul se va deschide pentru public joi, 20 iunie, și va funcționa zilnic între orele 07:30-22:00 de luni până sâmbătă, și între 08:00-20:00 duminica. Cu ocazia inaugurării, clienții vor fi întâmpinați în magazin cu promoții speciale la produse alimentare și nealimentare, în limita stocului disponibil. Printre produsele aflate la reducere se numără: ceafă de porc fără os, la 21,99 lei/kg, preț redus de la 29,99 lei, detergent lichid Lavandera, 4,5 litri, la 45,99 lei, preț redus de la 73,99 lei, precum și întreaga gamă de accesorii auto, redusă cu 30%.

Noul hipermarket oferă o varietate de produse pentru toate gusturile și dispune de raion amplu de legume și fructe, o vitrină cu servire asistată – cu o lungime de peste 22 de metri, brutărie, produse congelate, alimente de bază, dulciuri, produse de drogherie, băuturi și produse nealimentare. În plus, la punctul Grill din exterior, clienții pot găsi o gamă variată de mâncăruri gustoase și gata preparate: pui rotisat, pulpe de pui și specialități precum crispy și nuggets, dar și mici, ceafă de porc, cabanoși, cârnați thuringer, cartofi prăjiți, sosuri și băuturi răcoritoare.

Parcarea dispune de o capacitate totală de 235 locuri, dintre care 10 sunt destinate persoanelor cu dizabilități, 10 părinților și 3 locuri cu acces la stația de încărcare a mașinilor electrice. De asemenea, clienții vor beneficia de copertine metalice pentru umbrirea autoturismelor parcate, precum și locuri special amenajate pentru biciclete.

Pentru plata rapidă a cumpărăturilor, Kaufland pune la dispoziția clienților 14 case de marcat – 8 express, de tip self check-out, și 6 de tip standard. În plus, noul magazin din Mangalia va avea implementat și serviciul K-Scan, care oferă clienților posibilitatea de a scana singuri produsele pe parcursul vizitei în magazin, pentru o încasare rapidă la casa de marcat.

În galeria comercială a magazinului, clienții au acces la mai multe magazine și servicii, precum farmacia Dr. Max, casa de schimb valutar Corsa Exchange, băcănia Coliba Dobrogeană, magazinul de tip convenience Good2Go, ATM Multibanko și serviciile de coletărie Emag, DPD Curier și Fan Courier.

În linie cu angajamentul companiei față de protejarea mediului, noul magazin Kaufland din Mangalia pune la dispoziția clienților sisteme de colectare separată, precum:

• În interiorul magazinului, clienții vor găsi un automat de reciclare, de tip self-service, unde pot recicla ambalaje în schimbul voucherelor de extra-reducere. Pot aduce aici și ambalaje din PET, sticlă și metal (cu volum de până la 3 litri), garanția de 0,50 RON fiind restituită doar pentru ambalajele cu simbolul „Ambalaj cu garanție” tipărit pe etichetă.

• În spațiul special amenajat sub forma unei broscuțe țestoase de la intrarea în magazin, clienții pot aduce pentru reciclare ambalaje ale produselor de îngrijire personală sau de curățenie și vor fi recompensați pe loc cu vouchere de 35% reducere la cumpărarea altor produse noi, din oferta lunară. Recipientele care pot fi aduse în acest spațiu de reciclare includ sticlele goale de plastic de șampon, balsam, gel de duș, cremă de corp, de față sau de mâini, apă de gură sau de săpun lichid, dar și recipiente goale de produse de curățenie, precum detergenți de haine sau de vase, soluții de curățare a bucătăriei, băii, pardoselii sau geamurilor. Clienții pot primi voucherele de reducere de la Biroul de Informații din magazin.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.540 de magazine în 8 țări, peste 155.000 de angajați și o rețea de 180 de magazine în România. În 2023, Kaufland România a primit pentru a cincea oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală.

Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale.

  • Alte articole:

    tbi bank reinvestește întregul profit obținut în 2023, de 42,5 milioane euro

    tbi bank, una dintre cele mai importante bănci de tip challenger din Europa de Sud-Est, anunță că și-a capitalizat întregul profit net consolidat pentru 2023, în valoare de 42,5 milioane…

    Citeste articolul
    KFC Sinaia – un nou restaurant KFC deschis de către Sphera Franchise Group

    Sphera Franchise Group, cel mai mare grup din industria de food service din România, extinde rețeaua KFC prin deschiderea primei unități din Sinaia. Această inaugurare, cea de-a patra din 2024,…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    One United Properties – contract de închiriere pentru 17 ani, cu valoare de 40 de milioane de euro plus TVA

    One United Properties – contract de închiriere pentru 17 ani, cu valoare de 40 de milioane de euro plus TVA

    Tudor Communications își lansează propriul software pentru servicii de PR și Branding Personal.

    Tudor Communications își lansează propriul software pentru servicii de PR și Branding Personal.

    Swimathon București 2024: 1.471.246 lei pentru 34 de proiecte

    Swimathon București 2024: 1.471.246 lei pentru 34 de proiecte

    A patra generaţie BMW Seria 1 intră în producţie la uzina BMW Group din Leipzig

    A patra generaţie BMW Seria 1 intră în producţie la uzina BMW Group din Leipzig