În 2023, MAGNOR a obținut o cifră de afaceri și un profit cu peste 25% mai mari decât în anul precedent

În 2023, MAGNOR, liderul industriei de micro-creditare de tip amanet, a înregistrat o cifră de afaceri netă cu 25% mai mare decât în anul precedent și un profit care a marcat o creștere de 26% față de 2022. În același timp, valoarea EBITDA este mai mare cu 26% față de aceeași perioadă. Astfel, în 2023, MAGNOR a avut o cifră de afaceri consolidată de 100,71 milioane de lei față de 80,48 milioane de lei în 2022 și un profit net consolidat de peste 13 milioane lei comparativ cu 10,3 milioane lei în 2022. Totodată, indicatorul EBITDA a crescut de la 13 milioane de lei în 2022, la 16,4 milioane de lei în 2023. Rezultatele financiare ale anului precedent marchează un trend ascendent pe care compania românească își propune să îl continue și în 2024.

„Performanțele obținute confirmă adaptabilitatea modelului nostru de business, iar diversitatea produselor și serviciilor din portofoliu ne permite o scalare semnificativă. Avem o strategie de dezvoltare bine definită și cea mai performantă echipă din industrie. Acestea ne permit să inovăm constant și să setăm noi standarde,” spune Cosmin Popovici, CEO MAGNOR.

Odată cu transformarea CreditAmanet în MAGNOR în urma procesului de rebranding și lansarea celor două website-uri www.magnor.ro (pentru servicii) și www.magnorshop.ro (pentru e-commerce), compania a deschis 3 noi magazine în București și în țară, inaugurând astfel prezența în municipiul Craiova. În 2024, MAGNOR are în vedere îmbunătățirea performanței magazinelor și consolidarea rețelei naționale de agenții prin atingerea de noi puncte cheie pe hartă. Obiectivele vizează, de asemenea, dezvoltarea ecosistemului digital și practicilor sustenabile prin politici ESG. „Urmând strategia de dezvoltare pe care o avem, suntem încrezători că vom continua să livram valoare sustenabilă pentru toți stakeholderii”, explică CEO-ul MAGNOR.

MAGNOR dezvoltă trei linii de business – micro-creditare pe termen scurt, tip amanet, comerț cu bunuri mobile și schimb valutar. Compania românească administrează cea mai diversificată platformă de comerț cu metale preţioase, electronice, bijuterii şi produse de lux și pune la dispoziția cumpărătorilor o echipă formată din experți acreditați. Aceștia pot evalua cu precizie bijuteriile din aur și cu diamante, ceasurile și gențile de lux, dar și produsele electronice de larg consum, precum smartphone-urile.

Lider al industriei de profil cu experiență de peste 15 ani, MAGNOR – marcă înregistrată la nivel intenațional – deține cea mai diversificată platformă de tranzacționare pentru bijuterii, produse de lux pre-owned, electronice și metale prețioase. Totodată, holdingul oferă servicii de creditare pe termen scurt de tip amanet și operațiuni de schimb valutar. Cel mai dinamic și modern jucător în domeniu, lider de reputație, MAGNOR operează 25 de magazine în Bucureşti, Ilfov, Sibiu, Braşov, Piatra Neamţ, Focşani, Bacău, Craiova, Galaţi şi Constanţa, Tg. Mureş, Buzău și Ploieşti.

Pe piața de profil, MAGNOR se diferențiază prin profesionalism, cel mai diversificat portofoliu de produse și servicii, stabilitate și structura de guvernanță corporativă. În raport cu clienții este o soluţie de încredere pentru obţinerea unui împrumut rapid, răspunzând necesității populației de a găsi o alternativă dinamică, simplă și avantajoasă de creditare. Cu o echipă dedicată și dinamică de profesioniști, compania s-a remarcat de-a lungul istoriei sale printr-o relație transparentă cu piața, reziliență și rezultate aflate an de an pe un trend ascendent. Compania a investit masiv în digitalizare, urmărind astfel să ofere clienților o experiență cât mai confortabilă și plăcută în magazinele sale, adaptată erei informaționale. Totodată, prioritizarea investițiilor în tehnologie reflectă viziunea de dezvoltare durabilă și sustenabilă a holdingului.

  • Alte articole:

    Coșuri cadou GourmetGIFT.ro: Creștere de 28% a cifrei de afaceri în 6 luni, 2 noi linii de producție, gamă private label în categoria de dulciuri

    La șase luni de la numirea lui Adrian Tiron ca General Manager, GourmetGIFT România a prezentat primele rezultate ale noii strategii de dezvoltare, care include expansiunea regională. Compania a lansat…

    Citeste articolul
    OPPO România: magazinul online oppostore.ro va genera 8% din business în următorii 3 ani

    Subsidiara din România a brandului global de dispozitive inteligente OPPO anticipează o creștere semnificativă a contribuției magazinului său online, oppostore.ro, la totalul afacerilor companiei. Lansat în octombrie 2023, acest e-shop…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    OPPO România: magazinul online oppostore.ro va genera 8% din business în următorii 3 ani

    OPPO România: magazinul online oppostore.ro va genera 8% din business în următorii 3 ani

    Romania Startup Awards, premiile pentru cele mai inovatoare startup-uri românești de tehnologie – proiect ROTSA

    Romania Startup Awards, premiile pentru cele mai inovatoare startup-uri românești de tehnologie – proiect ROTSA

    Serviciul Customer Service al companiei Beko România – două premii Gold și unul Silver în cadrul European Customer Experience Awards 2024

    Serviciul Customer Service al companiei Beko România – două premii Gold și unul Silver în cadrul European Customer Experience Awards 2024

    ARBOmedia a lansat un departament dedicat proiectelor de responsabilitate socială corporativă

    ARBOmedia a lansat un departament dedicat proiectelor de responsabilitate socială corporativă