În 2023, MAGNOR a obținut o cifră de afaceri și un profit cu peste 25% mai mari decât în anul precedent

În 2023, MAGNOR, liderul industriei de micro-creditare de tip amanet, a înregistrat o cifră de afaceri netă cu 25% mai mare decât în anul precedent și un profit care a marcat o creștere de 26% față de 2022. În același timp, valoarea EBITDA este mai mare cu 26% față de aceeași perioadă. Astfel, în 2023, MAGNOR a avut o cifră de afaceri consolidată de 100,71 milioane de lei față de 80,48 milioane de lei în 2022 și un profit net consolidat de peste 13 milioane lei comparativ cu 10,3 milioane lei în 2022. Totodată, indicatorul EBITDA a crescut de la 13 milioane de lei în 2022, la 16,4 milioane de lei în 2023. Rezultatele financiare ale anului precedent marchează un trend ascendent pe care compania românească își propune să îl continue și în 2024.

„Performanțele obținute confirmă adaptabilitatea modelului nostru de business, iar diversitatea produselor și serviciilor din portofoliu ne permite o scalare semnificativă. Avem o strategie de dezvoltare bine definită și cea mai performantă echipă din industrie. Acestea ne permit să inovăm constant și să setăm noi standarde,” spune Cosmin Popovici, CEO MAGNOR.

Odată cu transformarea CreditAmanet în MAGNOR în urma procesului de rebranding și lansarea celor două website-uri www.magnor.ro (pentru servicii) și www.magnorshop.ro (pentru e-commerce), compania a deschis 3 noi magazine în București și în țară, inaugurând astfel prezența în municipiul Craiova. În 2024, MAGNOR are în vedere îmbunătățirea performanței magazinelor și consolidarea rețelei naționale de agenții prin atingerea de noi puncte cheie pe hartă. Obiectivele vizează, de asemenea, dezvoltarea ecosistemului digital și practicilor sustenabile prin politici ESG. „Urmând strategia de dezvoltare pe care o avem, suntem încrezători că vom continua să livram valoare sustenabilă pentru toți stakeholderii”, explică CEO-ul MAGNOR.

MAGNOR dezvoltă trei linii de business – micro-creditare pe termen scurt, tip amanet, comerț cu bunuri mobile și schimb valutar. Compania românească administrează cea mai diversificată platformă de comerț cu metale preţioase, electronice, bijuterii şi produse de lux și pune la dispoziția cumpărătorilor o echipă formată din experți acreditați. Aceștia pot evalua cu precizie bijuteriile din aur și cu diamante, ceasurile și gențile de lux, dar și produsele electronice de larg consum, precum smartphone-urile.

Lider al industriei de profil cu experiență de peste 15 ani, MAGNOR – marcă înregistrată la nivel intenațional – deține cea mai diversificată platformă de tranzacționare pentru bijuterii, produse de lux pre-owned, electronice și metale prețioase. Totodată, holdingul oferă servicii de creditare pe termen scurt de tip amanet și operațiuni de schimb valutar. Cel mai dinamic și modern jucător în domeniu, lider de reputație, MAGNOR operează 25 de magazine în Bucureşti, Ilfov, Sibiu, Braşov, Piatra Neamţ, Focşani, Bacău, Craiova, Galaţi şi Constanţa, Tg. Mureş, Buzău și Ploieşti.

Pe piața de profil, MAGNOR se diferențiază prin profesionalism, cel mai diversificat portofoliu de produse și servicii, stabilitate și structura de guvernanță corporativă. În raport cu clienții este o soluţie de încredere pentru obţinerea unui împrumut rapid, răspunzând necesității populației de a găsi o alternativă dinamică, simplă și avantajoasă de creditare. Cu o echipă dedicată și dinamică de profesioniști, compania s-a remarcat de-a lungul istoriei sale printr-o relație transparentă cu piața, reziliență și rezultate aflate an de an pe un trend ascendent. Compania a investit masiv în digitalizare, urmărind astfel să ofere clienților o experiență cât mai confortabilă și plăcută în magazinele sale, adaptată erei informaționale. Totodată, prioritizarea investițiilor în tehnologie reflectă viziunea de dezvoltare durabilă și sustenabilă a holdingului.

  • Alte articole:

    BMW Group a livrat clienților 426.594 de automobile electrice în 2024

    BMW Group a reuşit să-şi continue creşterea în 2024, livrând clienţilor un total de 426.594 de automobile electrice şi atingând o creştere a vânzărilor BEV de 13,5%. Atât mărcile BMW,…

    Citeste articolul
    BMW Motorrad a vândut 210.408 motociclete în 2024, an record

    După ce a vândut 210.408 motociclete în 2024, BMW Motorrad a reuşit să obţină cel mai puternic rezultat de vânzări din istoria companiei. Germania rămâne cea mai mare piaţă şi…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Federația Română de Fotbal recrutează tineri în proiectul Planet Ball – fotbal contra schimbărilor climatice

    Federația Română de Fotbal recrutează tineri în proiectul Planet Ball – fotbal contra schimbărilor climatice

    NN: Top Employer pentru al șaptelea an consecutiv și clasare pe locul 2 în topul angajatorilor din România

    NN: Top Employer pentru al șaptelea an consecutiv și clasare pe locul 2 în topul angajatorilor din România

    BMW M Motorsport şi iRacing – cooperare avansată în sezonul de curse virtuale 2025

    BMW M Motorsport şi iRacing – cooperare avansată în sezonul de curse virtuale 2025

    Colecta Națională de Alimente, record de generozitate: 626,9 de tone de alimente donate în 3 zile de campanie

    Colecta Națională de Alimente, record de generozitate: 626,9 de tone de alimente donate în 3 zile de campanie