Venituri și marjă brută în creștere pentru IMPACT în primul trimestru al anului 2024

IMPACT Developer & Contractor S.A. („Impact”) (simbol bursier IMP), primul dezvoltator imobiliar listat la Bursa de Valori București, a obținut venituri de 41 milioane lei la nivel de grup în primul trimestru al anului 2024, în creștere cu 89% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Profitul brut înregistrat este de 13,5 milioane lei, cu o marjă brută de 33%.

În primele trei luni ale anului, IMPACT a vândut 26 de unități, în valoare de 24 milioane lei, cu 21% mai mult comparativ cu primul trimestru din 2023. Cele 26 de contracte de vânzare-cumpărare au fost semnate pentru locuințe din LUXURIA Residence și BOREAL Plus, care au înregistrat o creștere a vânzărilor, raportat la aceeași perioadă a anului trecut. Astfel, 89% din locuințele din LUXURIA Residence erau contractate la 31 martie, iar în BOREAL Plus gradul de contractare era de 78% pentru case și de 40% pentru apartamente.

La data de 31 martie 2024, IMPACT avea 365 de unități rezervate și pre-vândute, cu o valoare totală de 208 milioane lei. Dintre acestea, 344 de unități vor fi transformate în vânzări pe parcursul anului și vor genera venituri de 198 milioane lei, 86% dintre ele aflându-se în ansamblul GREENFIELD Băneasa.

Valoarea de piață a capitalurilor proprii ale grupului IMPACT la 31 martie 2024 era de 1,3 miliarde lei, iar valoarea de piață a activelor totale se situa la 1,8 miliarde lei.

IMPACT deține un portofoliu valoros de terenuri, de 86 ha, parte din acest teren putând fi folosit pentru dezvoltarea a 10.000 de locuințe în cadrul a 5 proiecte distincte: GREENFIELD Băneasa (faze noi), BOREAL Plus (faze noi), GREENFIELD Copou Residence, ARIA Verdi și GREENFIELD West.

La data de 31 martie 2024, IMPACT avea autorizație de construire pentru 2.693 de unități în București, Iași și Constanța, cu o valoare de piață estimată la 1,9 miliarde lei. Dintre acestea, 732 vor fi livrate în GREENFIELD Băneasa în a doua parte a anului.

Cu o experiență de 33 de ani pe piață, Impact Developer & Contractor S.A. este primul dezvoltator imobiliar listat la Bursa de Valori București. Acțiunile Impact Developer & Contractor S.A. („IMP”) sunt listate la categoria Premium a Bursei de Valori București. Societatea utilizează cele mai bune practici de guvernanță corporativă, transparență, responsabilitate şi comunicare cu investitorii, obținând ratingul 10 la evaluarea VEKTOR realizată de către Asociația Română pentru Relația cu Investitorii.

Misiunea Impact Developer & Contractor S.A. este de a dezvolta comunități, prin proiecte sustenabile, la standarde de calitate BREEAM Excellent, certificate nZEB, atât în București, cât și în marile orașe ale țării. Printre proiectele de referință ale dezvoltatorului se numără GREENFIELD Băneasa și LUXURIA Residence, acesta din urmă fiind primul proiect rezidențial din România cu certificare BREEAM Excellent. Ca parte a strategiei de extindere la nivel național, în 2023 Impact Developer & Contractor S.A. a finalizat în Constanța prima fază a proiectului rezidențial BOREAL Plus, proiect mixt format din vile și blocuri de apartamente și a obținut autorizația de construire pentru proiectul rezidențial GREENFIELD Copou, în Iași.

  • Alte articole:

    Ce determină succesul sau eșecul unei lansări de produs – analiză Kantar

    Lansările de produse sunt, de obicei, momente incitante în companii. Totuși, având în vedere că miza este atât de mare, acestea pot aduce și foartă multă presiune. Atunci când o…

    Citeste articolul
    Gata de Interviu, eveniment susținut de Carierista și Avon, dedicat femeilor din medii vulnerabile

    Evenimentul „Gata de Interviu”, organizat de Carierista și Avon, a oferit femeilor din medii vulnerabile oportunitatea de a-și dezvolta abilități esențiale pentru succesul profesional. Atelierele gratuite, desfășurate pe parcursul unei…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Ce determină succesul sau eșecul unei lansări de produs – analiză Kantar

    Ce determină succesul sau eșecul unei lansări de produs – analiză Kantar

    Cum este marcat al doilea an al parteneriatului dintre Peroni Nastro Azzurro 0.0% și Scuderia Ferrari HP

    Cum este marcat al doilea an al parteneriatului dintre Peroni Nastro Azzurro 0.0% și Scuderia Ferrari HP

    PepsiCo: 150.000 USD pentru sprijin educațional, asistență socială și siguranță alimentară în beneficiul copiilor vulnerabili

    PepsiCo: 150.000 USD pentru sprijin educațional, asistență socială și siguranță alimentară în beneficiul copiilor vulnerabili

    ArboMedia și ThinkDigital au încheiat un parteneriat strategic, unindu-și forțele

    ArboMedia și ThinkDigital au încheiat un parteneriat strategic, unindu-și forțele