Peste 1 milion de clienți ING Bank au beneficiat de protecție financiară din asigurări NN în ultimii 10 ani

NN România și ING Bank România au susținut peste 1 milion de clienți să beneficieze de protecție financiară prin soluțiile dezvoltate ca parte a parteneriatului strategic început în urmă cu 10 ani, printre care asigurări de viață, de sănătate, pentru pierderea locului de muncă sau atașate unui împrumut. În situațiile acoperite, clienții care au avut nevoie de asigurare sau familiile acestora au primit în total indemnizații în valoare de 25 de milioane de euro până în prezent.

„Din acest an, portofoliul de asigurări dezvoltate împreună cu ING Bank se extinde cu un nou produs, asigurarea facultativă de locuință NN, care oferă clienților protecție financiară în situații care le pot afecta casa, și vom continua să investim în următorii ani în dezvoltarea de noi soluții și experiențe pentru clienți băncii. Istoria comună și parteneriatul solid pe care îl avem cu ING Bank ne ajută să înțelegem nevoile clienților de servicii bancare și să le oferim soluții relevante de protecție pentru tot ce contează mai mult pentru ei, contribuind la sănătatea lor financiară și la reducerea vulnerabilității în situații neprevăzute”, spune Cătălin Elisei, directorul general al companiei de asigurări generale NN Asigurări, parte din NN România.

Clienții care au cont bancar sau accesează un credit ING Bank și își doresc protecție financiară oricând pe parcursul colaborării cu banca pot cumpăra soluțiile de asigurare NN România online, direct din ING Home’Bank, sau în locațiile fizice din rețeaua ING Office. În prezent, NN România și ING Bank oferă în parteneriat asigurarea de viață ING Vita Protect, asigurarea de sănătate ING Health Protect, asigurarea pentru pierderea locului de muncă ING Salary Protect, dar și asigurări care pot fi atașate împrumuturilor de nevoi personale sau creditelor ipotecare.

„Principiul de la care pornim în strategia noastră de retail banking este cel al relevanței pentru viața de zi cu zi a clienților noștri. Fie că vorbim de tipuri de produse sau de servicii intuitive, disponibile oriunde și oricând, dezvoltăm și testăm toată oferta noastră prin acest filtru. Același principiu l-am aplicat și în produsele dezvoltate împreună cu NN, și în toți cei 10 ani am funcționat atât de bine pentru că am oferit asigurările relevante pentru clienții noștri, dar și o experiență excelentă. Ca exemplu, în perioada pandemiei am lansat asigurarea de salariu, iar acum integrăm în ofertă produsul de asigurare facultativă a casei”, spune Anda Păștean, Insurance Product Area Lead la ING Bank România.

Asigurările NN disponibile clienților ING Bank au costuri accesibile și pot fi achiziționate într-o experiență digitală, din secțiunea Asigurări NN din aplicația de internet și mobile banking ING Home’Bank. Asigurarea ING Vita Protect costă 18, 36 sau 89 de lei pe lună și oferă protecție în cazul decesului din îmbolnăvire sau accident, cu acoperire de până la 1 milion de lei. ING Health Protect costă 12, 35 sau 50 de lei pe lună și acoperă situația unei intervenții chirurgicale cu până la 15.000 de lei. Pachetele ING Salary Protect au un cost de 15, 30 sau 45 de lei pe lună și oferă până la 1.500 de lei pe lună în caz de șomaj sau concediu medical prelungit și până la 480.000 de lei în situația invalidității ca urmare a unui accident. Iar ING Credit Protect acoperă valoarea creditului în situația decesului sau o sumă de bani timp de până la 6 luni în cazul șomajului sau a unei invalidități, în timp ce asigurarea de viață atașată creditelor ipotecare acoperă valoarea creditului în caz de deces.

În 2014, diviziile de asigurări de viață, pensii și investiții ale ING Bank au fost separate la nivel global de grupul bancar și au devenit NN Group printr-o ofertă publică inițiată (IPO) la bursa Euronext Amsterdam. Astfel, în România, ING Asigurări de Viață și ING Pensii SAFPAP s-au transformat în NN Asigurări de Viață și NN Pensii SAFPAP, continuând să opereze de atunci complet independent de ING Bank.

NN este prima companie internațională de asigurări de viață care a intrat pe piața din România, în 1997, oferind în prezent un portofoliu extins de asigurări de viață, de sănătate și generale, de locuință sau pentru accidente auto în care persoanele asigurate își pierd viața, iar compania activează de 17 ani și în segmentul pensiilor private obligatorii și facultative. În prezent, NN are 500 de angajați și 1.600 de consultanți financiari și manageri în forța de vânzări și susține peste 2,3 milioane de clienți de asigurări și pensii, un sfert din populația activă a României, să protejeze tot ceea ce contează mai mult pentru ei.

NN România este parte din NN Group, companie de servicii financiare cu o istorie de mai bine de 175 de ani la nivel internațional și o prezență puternică în 11 țări, având în total peste 16.000 de angajați și peste 19 milioane de clienți. NN Group este listat la bursa Euronext Amsterdam din 2014 și urmărește să fie lider de industrie recunoscut pentru experiența clienților, talente și pentru contribuția în societate.

ING Bank România este parte a ING Group, instituție financiară internațională globală, care oferă servicii bancare unui număr de peste 38 de milioane de clienți individuali, companii sau instituții din peste 40 de țări. Înființată în 1994, ING Bank România este în prezent o bancă universală, oferind produse și servicii tuturor categoriilor de clienți – companii mari și mici, instituții financiare, mici antreprenori și persoane fizice.

ING Bank România este singura bancă cu o creștere organică din top 10 bănci locale după active, fără achiziții de portofolii de clienți sau alte bănci. ING Bank România este o bancă universală cu peste 1,8 milioane de clienți din trei segmente de business: persoane fizice (retail), companii IMM-uri & Mid-Corporate și Wholesale Banking. Misiunea ING este aceea de a-i susține pe oameni să fie cu un pas înainte, în viață și în afaceri.

  • Alte articole:

    PepsiCo România investește în transportul sustenabil, cumpărând primului autocamion electric de la Volvo Trucks

    PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță astăzi achiziția primului său autocamion electric, modelul Volvo FM Electric 4×2, care va contribui la aprovizionarea cu materii prime…

    Citeste articolul
    tbi bank și Safety Broker: parteneriat strategic prin care oferă asigurări, inclusiv RCA, cu plata în rate fără dobândă

    Nevoia consumatorilor de a avea acces la noi instrumente eficiente de finanțare a crescut în actualul context economic, inclusiv în domeniul asigurărilor, unde costul polițelor de asigurare se află pe…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    PepsiCo România investește în transportul sustenabil, cumpărând primului autocamion electric de la Volvo Trucks

    PepsiCo România investește în transportul sustenabil, cumpărând primului autocamion electric de la Volvo Trucks

    Goldring, unul dintre cei mai activi brokeri la BVB, și-a recrutat Director de Vânzări și Tranzacționare de la Bank of America

    Goldring, unul dintre cei mai activi brokeri la BVB, și-a recrutat Director de Vânzări și Tranzacționare de la Bank of America

    Lenovo: noua stație de lucru mobilă AI PC ThinkPad P14s Gen 5, echipată cu procesoare AMD Ryzen PRO

    Lenovo: noua stație de lucru mobilă AI PC ThinkPad P14s Gen 5, echipată cu procesoare AMD Ryzen PRO

    Creativity4Better 2024: Cea mai mare conferință din Europa dedicată creativității în business revine la București

    Creativity4Better 2024: Cea mai mare conferință din Europa dedicată creativității în business revine la București