250.000 de clienți BT Pay economisesc prin Round Up, cu dobândă de 4%/an

250.000 de persoane care folosesc BT Pay economisesc prin opțiunea Round Up din aplicație. 8 din 10 persoane care au conturi de economii la Banca Transilvania folosesc inclusiv Round Up. Cu peste 12.000 de clienți care își activează Round Up în fiecare lună, este una dintre cele mai accesate funcționalități ale BT Pay, informează Banca Transilvania, cea mai mare bancă din România.

Sistemul Round Up presupune:

  • economii la fiecare plată făcută la POS sau online cu unul dintre cardurile de debit BT, digital sau fizic, dobânda fiind de 4%/an;
  • rotunjirea automată a fiecărei plăți efectuate cu unul dintre cardurile BT de debit, până la multiplul selectat (1 leu, 5 lei sau 10 lei), care poate fi modificat oricând. De exemplu, dacă pragul de rotunjire este de 10 lei, pentru o plată de 3,5 lei, round up-ul este de 6,5 lei.
  • transfer automat, din contul curent în lei în contul de economisire Round Up, a diferenței provenite din suma rotunjită;
  • acces oricând la banii economisiți prin transfer în unul dintre conturile curente de la Banca Transilvania;
  • posibilitatea de a verifica în aplicația BT Pay suma economisită prin Round Up și istoricul tranzacțiilor.

Cei mai mulți clienți BT cu Round Up au vârste de 27–42 de ani (37%), 18–26 de ani (34%) și 14 –17 ani (20%). Opțiunea Round Up se activează din BT Pay: Setări card/Activează Round Up.

  • Alte articole:

    .lumen dorește să atragă 5 milioane euro de la investitori, pentru ochelarii săi pentru nevăzători

    Într-un salt transformator de la inovație locală la fenomen global, startup-ul românesc .lumen are misiunea de a reda mobilitatea nevăzătorilor și persoanelor cu deficiențe de vedere. Astăzi, .lumen anunță o…

    Citeste articolul
    Prețurile materialelor de construcții continuă să crească accelerat în prima jumătate din 2024

    De la începutul anului, prețul oțelului pentru construcții a crescut cu 35%, iar cel al cimentului – cu 28%. Majorarea costurilor materialelor de construcții a generat deja o scădere a…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Experiența Digital Forest by Lenovo, prezentată la festivalul Electric Castle 2024

    Experiența Digital Forest by Lenovo, prezentată la festivalul Electric Castle 2024

    Campania pentru Cartela GoodGaming by Vodafone, realizată de Oxygen

    Campania pentru Cartela GoodGaming by Vodafone, realizată de Oxygen

    Cutia Bebelușului, ediția a doua, pentru 15.300 de mame și nou-născuții acestora din aproape 1.300 de comunități dezavantajate

    Cutia Bebelușului, ediția a doua, pentru 15.300 de mame și nou-născuții acestora din aproape 1.300 de comunități dezavantajate

    One United Properties – contract de închiriere pentru 17 ani, cu valoare de 40 de milioane de euro plus TVA

    One United Properties – contract de închiriere pentru 17 ani, cu valoare de 40 de milioane de euro plus TVA