250.000 de clienți BT Pay economisesc prin Round Up, cu dobândă de 4%/an

250.000 de persoane care folosesc BT Pay economisesc prin opțiunea Round Up din aplicație. 8 din 10 persoane care au conturi de economii la Banca Transilvania folosesc inclusiv Round Up. Cu peste 12.000 de clienți care își activează Round Up în fiecare lună, este una dintre cele mai accesate funcționalități ale BT Pay, informează Banca Transilvania, cea mai mare bancă din România.

Sistemul Round Up presupune:

  • economii la fiecare plată făcută la POS sau online cu unul dintre cardurile de debit BT, digital sau fizic, dobânda fiind de 4%/an;
  • rotunjirea automată a fiecărei plăți efectuate cu unul dintre cardurile BT de debit, până la multiplul selectat (1 leu, 5 lei sau 10 lei), care poate fi modificat oricând. De exemplu, dacă pragul de rotunjire este de 10 lei, pentru o plată de 3,5 lei, round up-ul este de 6,5 lei.
  • transfer automat, din contul curent în lei în contul de economisire Round Up, a diferenței provenite din suma rotunjită;
  • acces oricând la banii economisiți prin transfer în unul dintre conturile curente de la Banca Transilvania;
  • posibilitatea de a verifica în aplicația BT Pay suma economisită prin Round Up și istoricul tranzacțiilor.

Cei mai mulți clienți BT cu Round Up au vârste de 27–42 de ani (37%), 18–26 de ani (34%) și 14 –17 ani (20%). Opțiunea Round Up se activează din BT Pay: Setări card/Activează Round Up.

  • Alte articole:

    PPC Energie susține SEAS 2025, cel mai amplu festival de teatru din România

    PPC Energie susține o nouă ediție a Stagiunii Estivale a Artelor Spectacolului (SEAS), cel mai amplu festival de teatru din România PPC Energie, parte a grupului PPC în România, susține…

    Citeste articolul
    Cu a doua locație din România, Evolution vrea să ajungă la 700 de angajați

    Evolution, companie lider în dezvoltarea de produse și servicii din domeniul divertismentului online live, ȋși extinde capacitatea operațională din România prin deschiderea celui de-al doilea studio, în București. Noua locație…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    PPC Energie susține SEAS 2025, cel mai amplu festival de teatru din România

    PPC Energie susține SEAS 2025, cel mai amplu festival de teatru din România

    Hesburger nu va mai vinde meniul pentru copii, ca parte a acțiunii responsabile

    Hesburger nu va mai vinde meniul pentru copii, ca parte a acțiunii responsabile

    Lenovo, partener tehnologic al turneului feminin de tenis UniCredit Iași Open WTA 250

    Lenovo, partener tehnologic al turneului feminin de tenis UniCredit Iași Open WTA 250

    Merck România: campania de conștientizare a simptomelor cancerului de cap și gât

    Merck România: campania de conștientizare a simptomelor cancerului de cap și gât