250.000 de clienți BT Pay economisesc prin Round Up, cu dobândă de 4%/an

250.000 de persoane care folosesc BT Pay economisesc prin opțiunea Round Up din aplicație. 8 din 10 persoane care au conturi de economii la Banca Transilvania folosesc inclusiv Round Up. Cu peste 12.000 de clienți care își activează Round Up în fiecare lună, este una dintre cele mai accesate funcționalități ale BT Pay, informează Banca Transilvania, cea mai mare bancă din România.

Sistemul Round Up presupune:

  • economii la fiecare plată făcută la POS sau online cu unul dintre cardurile de debit BT, digital sau fizic, dobânda fiind de 4%/an;
  • rotunjirea automată a fiecărei plăți efectuate cu unul dintre cardurile BT de debit, până la multiplul selectat (1 leu, 5 lei sau 10 lei), care poate fi modificat oricând. De exemplu, dacă pragul de rotunjire este de 10 lei, pentru o plată de 3,5 lei, round up-ul este de 6,5 lei.
  • transfer automat, din contul curent în lei în contul de economisire Round Up, a diferenței provenite din suma rotunjită;
  • acces oricând la banii economisiți prin transfer în unul dintre conturile curente de la Banca Transilvania;
  • posibilitatea de a verifica în aplicația BT Pay suma economisită prin Round Up și istoricul tranzacțiilor.

Cei mai mulți clienți BT cu Round Up au vârste de 27–42 de ani (37%), 18–26 de ani (34%) și 14 –17 ani (20%). Opțiunea Round Up se activează din BT Pay: Setări card/Activează Round Up.

  • Alte articole:

    Oxygen a realizat noile spoturi TV pentru băuturile vegetale Carpos de la Olympus, pentru piețele din România și Bulgaria

    „Păstrează aroma naturii, dar și personalitatea” este mesajul noii campanii semnate de Oxygen pentru brandul de băuturi vegetale Carpos, din portofoliul Olympus, unul dintre cei mai mari producători de lactate…

    Citeste articolul
    Neakaisa.ro: Afaceri de 8,5 milioane de lei în T1, 2024, în creștere cu 20%

    Neakaisa.ro, business online cu obiecte sanitare și produse pentru amenajarea casei, a raportat o cifră de afaceri de 8,5 milioane lei în primul trimestru al acestui an, în creștere cu…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    H East Residence – noul nume al proiectului rezidențial Obor Est Residence, preluat de Hagag Development Europe

    H East Residence – noul nume al proiectului rezidențial Obor Est Residence, preluat de Hagag Development Europe

    Studiul KilometrulBine, susținut de Dacia, despre siguranța rutieră pietonală în România

    Studiul KilometrulBine, susținut de Dacia, despre siguranța rutieră pietonală în România

    Un milion de automobile produse de BMW în ultimele 15 luni la uzina Dadong din China

    Un milion de automobile produse de BMW în ultimele 15 luni la uzina Dadong din China

    Preţul de start pentru noul BMW M4 CS în România: 153 272 Euro cu TVA inclus

    Preţul de start pentru noul BMW M4 CS în România: 153 272 Euro cu TVA inclus