Provident lansează ProviOnline, primul său produs 100% digital, răspunzând preferințelor din piața locală

Principalul motiv pentru care oamenii se simt încrezători în contextul procesului de creditare este reprezentat de transparența condițiilor și a costurilor asociate. În același timp, în cazul creditelor 100% online, alături de transparență, contează cel mai mult faptul că sunt aprobate repede, dar și procesul simplu de acordare. Acestea sunt o parte dintre concluziile unui sondaj iVOX realizat pe un eșantion de 1.044 de respondenți, la comanda Provident, pe tema percepției românilor față de procesul de creditare.

Totodată, 43% dintre români se simt anxioși și stresați atunci când își dau seama că au nevoie de un împrumut. La polul opus, 37% dintre respondenți susțin că se simt optimiști cu privire la faptul că pot accesa o soluție financiară pentru a-și rezolva o problemă. În același timp, aproape 7 din 10 respondenți sunt de părere că este mai puțin stresant să ia un credit 100% online decât unul tradițional.

„Situațiile neprevăzute pot reprezenta o sursă de stres, iar gestionarea eficientă a resurselor financiare este esențială pentru a naviga printre provocările de zi de zi. În contextul în care multe dintre activitățile pe care le desfășurăm s-au mutat în mediul online, oamenii simt că soluțiile digitale răspund mai bine nevoilor lor. Astfel, facem un pas în plus înspre consolidarea angajamentului nostru de a le oferi românilor acces la soluții financiare accesibile și integrăm în portofoliul nostru de servicii ProviOnline, primul credit 100% online, care oferă un sprijin corect, rapid și sigur,” a declarat Florin Bâlcan, Director General Provident Financial România.

Același sondaj arată și că investițiile în educație și locuință sunt văzute ca principalele oportunități oferite de accesarea unui credit (29,98% dintre respondenți), pe lângă evidentul avantaj al accesului la fonduri suplimentare, beneficiu indicat de 68% dintre români.

Rata dobânzii: cea mai mare sursă de îngrijorare în procesul de creditare

Atunci când sunt în situația de a lua un credit, pentru români cea mai mare sursă de îngrijorare este reprezentată de rata dobânzii (59% dintre respondenți). De asemenea, oamenii sunt stresați și de faptul că trebuie să justifice veniturile pe care le au, iar cei care s-au retras din activitate simt că statutul de pensionar este o sursă de stres.

Deplasarea de acasă pentru contractarea unui credit: o sursă de disconfort

35% dintre respondenții sondajului spun că cel mai mare efort pe care îl depun când iau un credit este să evalueze dacă îl pot rambursa fără să fie un efort ieșit din comun, iar 24% dintre respondenți sunt de părere că o altă sursă de presiune este reprezentată de timpul pe care trebuie să îl aloce pentru a se deplasa pentru semnarea documentelor. De asemenea, o altă sursă de tensiune este reprezentată de citirea și înțelegerea contractului de credit (16%), în vreme ce 13% dintre români nu se simt confortabil să ofere explicații unei persoane necunoscute despre motivele pentru care au nevoie de un credit. Totodată, dacă ar fi în situația de a alege între un credit acordat 100% online și unul oferit după o discuție cu un consultant, aproape jumătate (49,52%) ar prefera soluția digitalizată.

Creditul ProviOnline respectă același proces de aprobare și aceeași legislație ca și creditele acordate prin serviciul de creditare la domiciliu. Însă, în cazul produsului digital procesul este mult mai rapid, putând fi chiar și de 30 de minute. Primul pas este reprezentat de verificarea identității clientului, care este realizată pe baza documentelor furnizate și cu ajutorul camerei video a smartphone-ului.
Urmează etapa de verificare a veniturilor, prin interogarea bazei de date ANAF (proces 100% automatizat). Apoi, dacă în urma verificării rezultă faptul că aplicantul este eligibil, acesta primește contractul pentru a-l studia și ulterior pentru a-l semna digital. Apoi, fondurile sunt transferate pe un card de debit, iar plata ratelor are loc tot online, prin virament bancar. Totul, într-un proces 100% securizat, prin intermediul unor tehnologii certificate și recunoscute în industrie.

Provident Financial România face parte din grupul britanic International Personal Finance (IPF), cel mai mare furnizor de credite la domiciliu din lume. Grupul are 1,7 milioane de clienți în 7 țări din Europa, precum şi în Mexic și Australia. IPF este unul dintre cei mai mari angajatori britanici din Europa Centrală și de Sud-Est și companie internaţională listată la Bursa din Londra. Din 2006, Provident a investit în România peste 376 de milioane de euro și a contribuit la bugetul de stat cu taxe în valoare de peste 114 milioane de euro.

Provident dezvoltă și susține diverse proiecte de responsabilitate socială – programe de educație financiară, dezvoltarea tinerelor talente, sprijinirea grupurilor defavorizate – în care a investit până acum peste 1,2 milioane de euro. În 2022, Provident Financial România a fondat Asociația Provident Pentru Educație, care va coordona toate inițiativele de implicare socială. Primul proiect coordonat de asociație este Invizibilii, care are rolul de a facilita incluziunea financiară și socială pentru românii din 6 categorii vulnerabile identificate de companie în urma unui studiu: fermieri de subzistență, muncitori la negru, familii monoparentale, mici antreprenori în risc de sărăcie și excluziune socială, pensionari în risc de sărăcie și excluziune socială și șomeri involuntari între 55 și 64 de ani.

  • Alte articole:

    Oxygen a realizat noile spoturi TV pentru băuturile vegetale Carpos de la Olympus, pentru piețele din România și Bulgaria

    „Păstrează aroma naturii, dar și personalitatea” este mesajul noii campanii semnate de Oxygen pentru brandul de băuturi vegetale Carpos, din portofoliul Olympus, unul dintre cei mai mari producători de lactate…

    Citeste articolul
    Neakaisa.ro: Afaceri de 8,5 milioane de lei în T1, 2024, în creștere cu 20%

    Neakaisa.ro, business online cu obiecte sanitare și produse pentru amenajarea casei, a raportat o cifră de afaceri de 8,5 milioane lei în primul trimestru al acestui an, în creștere cu…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    H East Residence – noul nume al proiectului rezidențial Obor Est Residence, preluat de Hagag Development Europe

    H East Residence – noul nume al proiectului rezidențial Obor Est Residence, preluat de Hagag Development Europe

    Studiul KilometrulBine, susținut de Dacia, despre siguranța rutieră pietonală în România

    Studiul KilometrulBine, susținut de Dacia, despre siguranța rutieră pietonală în România

    Un milion de automobile produse de BMW în ultimele 15 luni la uzina Dadong din China

    Un milion de automobile produse de BMW în ultimele 15 luni la uzina Dadong din China

    Preţul de start pentru noul BMW M4 CS în România: 153 272 Euro cu TVA inclus

    Preţul de start pentru noul BMW M4 CS în România: 153 272 Euro cu TVA inclus