Vacanțe mai lungi pentru weekendul prelungit de Paște 2024, interes în creștere pentru destinațiile mai calde

Anul acesta, Paștele cade mai târziu, dar mai bine pentru români: în combinație cu 1 mai, chiar înainte de Vinerea Mare, weekendul prelungit de primăvară se petrece cel mai bine în vacanță sau în familie. Este firesc ca românii să profite și să-și planifice vacanțele în consecință, așa că Kiwi.com, una dintre cele mai importante companii de travel-tech, împărtășește informații despre destinațiile lor preferate.

Conform rezervărilor făcute pe Kiwi.com de cetățeni români, mulți dintre aceștia vor veni acasă de Paște, în special din Londra, Bruxelles și Roma. Cu toate acestea, cei care călătoresc în străinătate preferă Italia, Spania, Regatul Unit, Germania, Turcia, Franța, Grecia, Țările de Jos, Portugalia și Belgia, dar există și un interes sporit pentru destinațiile mai calde, inclusiv Egipt și Emiratele Arabe Unite, țări care au înregistrat o creștere a rezervărilor comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, în special Turcia – 59,3%, și Emiratele Arabe Unite – 126,6%.

Când vine vorba de orașe, majoritatea românilor care vin acasă ajung în București, Iași, Cluj-Napoca și Timișoara, în timp ce cei care călătoresc în străinătate și-au îndreptat atenția către Londra, Roma, Milano, Istanbul, Barcelona, Paris, Veneția, Bruxelles, Atena și Budapesta.

Cele mai populare date de călătorie pentru vacanța de primăvară din acest an sunt 27 aprilie și 3 mai, așa că se pare că românii aleg două tipuri de vacanțe: cele mai lungi, în care profită la maxim de sărbătorile legale, sau cei care aleg vacanțe scurtei. Comparativ cu anul trecut, își rezervă vacanțe mai lungi, în medie: 8 zile, față de 7 în 2023. Pentru Paștele de anul acesta, 46% dintre românii care au rezervat pe Kiwi.com au ales city break-uri de până la 3 zile, 20% vor petrece 4 până la 6 zile în vacanță, iar 19% au ales sejururi de 7 până la 10 zile.

Românii au plătit, în medie, 173 de euro pe biletele de avion pentru vacanțele de Paște, o creștere cu 19% față de anul trecut. Totuși, cei care au ales destinații aflate la distanțe lungi au plătit, în medie, 435 de euro, cu aproximativ 12% mai puțin decât anul trecut. Biletele pe distanță scurtă costă, în medie, 128 de euro, în timp ce zborurile pe distanță medie costă 191 de euro.

Kiwi.com este una dintre cele mai importante companii tehnologice de călătorii, cu sediul în Republica Cehă. Algoritmul inovativ Kiwi.com permite utilizatorilor să găsească opțiuni de călătorii și prețuri pe care alte motoare de căutare nu le pot vedea. Kiwi.com înregistrează zilnic 2 miliarde de verificări ale costurilor, analizând 95% din informațiile globale de zboruri. Pe site-ul Kiwi.com sunt efectuate zilnic 100 de milioane de căutări. În medie, în fiecare zi sunt vândute 70.000 de locuri.

  • Alte articole:

    Oxygen a realizat noile spoturi TV pentru băuturile vegetale Carpos de la Olympus, pentru piețele din România și Bulgaria

    „Păstrează aroma naturii, dar și personalitatea” este mesajul noii campanii semnate de Oxygen pentru brandul de băuturi vegetale Carpos, din portofoliul Olympus, unul dintre cei mai mari producători de lactate…

    Citeste articolul
    Neakaisa.ro: Afaceri de 8,5 milioane de lei în T1, 2024, în creștere cu 20%

    Neakaisa.ro, business online cu obiecte sanitare și produse pentru amenajarea casei, a raportat o cifră de afaceri de 8,5 milioane lei în primul trimestru al acestui an, în creștere cu…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    H East Residence – noul nume al proiectului rezidențial Obor Est Residence, preluat de Hagag Development Europe

    H East Residence – noul nume al proiectului rezidențial Obor Est Residence, preluat de Hagag Development Europe

    Studiul KilometrulBine, susținut de Dacia, despre siguranța rutieră pietonală în România

    Studiul KilometrulBine, susținut de Dacia, despre siguranța rutieră pietonală în România

    Un milion de automobile produse de BMW în ultimele 15 luni la uzina Dadong din China

    Un milion de automobile produse de BMW în ultimele 15 luni la uzina Dadong din China

    Preţul de start pentru noul BMW M4 CS în România: 153 272 Euro cu TVA inclus

    Preţul de start pentru noul BMW M4 CS în România: 153 272 Euro cu TVA inclus