Banca Transilvania: peste 10.000 de persoane au devenit clienți ai băncii prin intermediul BT Pay

Peste 10.000 de persoane au devenit clienți ai Băncii Transilvania în decurs de două luni fără a fi necesar niciun drum la bancă, doar folosind aplicația BT Pay pentru deschiderea contului curent.

Opțiunea Deschidere de cont curent prin BT Pay, lansată de bancă în ianuarie a.c., este apreciată în special de Generația Z și de Generația Y (Millennials): aproape 50% dintre noii clienți au vârste între 18 și 24 de ani, iar 30% au între 25 și 35 de ani.

În prezent, unul din patru clienți noi ai Băncii Transilvania aleg BT Pay pentru a deschide cont curent.

Deschidere de cont curent prin BT Pay:

Se poate realiza oricând, în câteva minute.

Clienții au acces imediat la toate funcționalitățile aplicației.

Clienții primesc instant, în aplicație, card de debit digital și, ulterior, cardul fizic, la una dintre agențiile băncii sau la adresa dorită. Cardul poate fi alimentat fie prin transfer pe bază de IBAN, fie prin card de altă bancă, adăugat în BT Pay.

BT Pay contribuie la creșterea adopției banking-ului online și a gradului de incluziune financiară. Aplicația se poate descărca din Google Play, App Store și Huawei App Gallery.

  • Alte articole:

    Hotel Novotel Timișoara: Accor a semnat un contract de franciză cu Amazonia Aquapark SRL

    Accor, lider global în domeniul ospitalității, își extinde prezența în România prin semnarea unui nou contract de franciză cu Amazonia Aquapark SRL pentru Novotel Timișoara, un nou hotel, a cărui…

    Citeste articolul
    Proiectul rezidențial PRIMA Vista, finalizat complet cu 3 luni înainte de termen

    PRIMA Development Group, unul dintre cei mari mari dezvoltatori rezidențiali după numărul de unități livrate anual, cu 20 de ani experiență pe piața de profil, anunță finalizarea cu trei luni…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Campania de lansare DOZZ, primul brand de supă la doză din România – în colaborare cu Initiative

    Campania de lansare DOZZ, primul brand de supă la doză din România – în colaborare cu Initiative

    Acțiuni concrete făcute de Kindred Group (FDJ) pentru a promova jocul responsabil la casino online

    Acțiuni concrete făcute de Kindred Group (FDJ) pentru a promova jocul responsabil la casino online

    Arctic a primit certificarea BestBuy pe piața românească de electrocasnice pentru locuință

    Arctic a primit certificarea BestBuy pe piața românească de electrocasnice pentru locuință

    Decathlon și MedLife: parteneriat pentru promovarea stilului de viață activ și echilibrat

    Decathlon și MedLife: parteneriat pentru promovarea stilului de viață activ și echilibrat