Banca Transilvania: peste 10.000 de persoane au devenit clienți ai băncii prin intermediul BT Pay

Peste 10.000 de persoane au devenit clienți ai Băncii Transilvania în decurs de două luni fără a fi necesar niciun drum la bancă, doar folosind aplicația BT Pay pentru deschiderea contului curent.

Opțiunea Deschidere de cont curent prin BT Pay, lansată de bancă în ianuarie a.c., este apreciată în special de Generația Z și de Generația Y (Millennials): aproape 50% dintre noii clienți au vârste între 18 și 24 de ani, iar 30% au între 25 și 35 de ani.

În prezent, unul din patru clienți noi ai Băncii Transilvania aleg BT Pay pentru a deschide cont curent.

Deschidere de cont curent prin BT Pay:

Se poate realiza oricând, în câteva minute.

Clienții au acces imediat la toate funcționalitățile aplicației.

Clienții primesc instant, în aplicație, card de debit digital și, ulterior, cardul fizic, la una dintre agențiile băncii sau la adresa dorită. Cardul poate fi alimentat fie prin transfer pe bază de IBAN, fie prin card de altă bancă, adăugat în BT Pay.

BT Pay contribuie la creșterea adopției banking-ului online și a gradului de incluziune financiară. Aplicația se poate descărca din Google Play, App Store și Huawei App Gallery.

  • Alte articole:

    Vânzările și pre-vânzările rezidențiale ale One United Properties în primele 9 luni din 2024 sunt de 190,6 milioane de euro

    One United Properties (BVB: ONE), principalul investitor și dezvoltator imobiliar de proiecte sustenabile rezidențiale, de birouri și mixte de ultimă generație din România, raportează vânzări și pre-vânzări rezidențiale de 190,6…

    Citeste articolul
    Lenovo devine partener tehnologic oficial al FIFA – anunț făcut public în cadrul Lenovo Tech World

    Lenovo și FIFA au anunțat, în cadrul evenimentului anual Lenovo Tech World, dedicat inovației, un parteneriat prin care compania multinațională devine Partener Tehnologic Oficial al FIFA – principala categorie de…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Lenovo devine partener tehnologic oficial al FIFA – anunț făcut public în cadrul Lenovo Tech World

    Lenovo devine partener tehnologic oficial al FIFA – anunț făcut public în cadrul Lenovo Tech World

    Romanian Hospitality Awards – premiile industriei HoReCa, acordate pentru anul 2024

    Romanian Hospitality Awards – premiile industriei HoReCa, acordate pentru anul 2024

    NutriCOOLtura, proiect național de educație alimentară în școli, lansat de Edenred, Kaufland România și Fundația United Way

    NutriCOOLtura, proiect național de educație alimentară în școli, lansat de Edenred, Kaufland România și Fundația United Way

    Zero comision de acordare credit – promoție Patria Credit și Patria Bank de Ziua Europeană a Microfinanțării

    Zero comision de acordare credit – promoție Patria Credit și Patria Bank de Ziua Europeană a Microfinanțării