Banca Transilvania: peste 10.000 de persoane au devenit clienți ai băncii prin intermediul BT Pay

Peste 10.000 de persoane au devenit clienți ai Băncii Transilvania în decurs de două luni fără a fi necesar niciun drum la bancă, doar folosind aplicația BT Pay pentru deschiderea contului curent.

Opțiunea Deschidere de cont curent prin BT Pay, lansată de bancă în ianuarie a.c., este apreciată în special de Generația Z și de Generația Y (Millennials): aproape 50% dintre noii clienți au vârste între 18 și 24 de ani, iar 30% au între 25 și 35 de ani.

În prezent, unul din patru clienți noi ai Băncii Transilvania aleg BT Pay pentru a deschide cont curent.

Deschidere de cont curent prin BT Pay:

Se poate realiza oricând, în câteva minute.

Clienții au acces imediat la toate funcționalitățile aplicației.

Clienții primesc instant, în aplicație, card de debit digital și, ulterior, cardul fizic, la una dintre agențiile băncii sau la adresa dorită. Cardul poate fi alimentat fie prin transfer pe bază de IBAN, fie prin card de altă bancă, adăugat în BT Pay.

BT Pay contribuie la creșterea adopției banking-ului online și a gradului de incluziune financiară. Aplicația se poate descărca din Google Play, App Store și Huawei App Gallery.

  • Alte articole:

    RAFINOR se așteaptă să vândă 150 kg aur de investiții prin rețeaua de magazine MAGNOR în 2025

    Aurul a fost timp de secole una dintre cele mai căutate mărfuri, iar în perioada modernă a devenit o componentă foarte populară a portofoliilor de investiții. Activ preferat pentru protecția…

    Citeste articolul
    Lanțul de cofetării Dulcinella România: afaceri de 7,1 milioane de euro în 2024

    Dulcinella România, rețea românească de cofetării și patiserii cu rădăcini basarabene, are în plan anul acesta deschiderea la Târgu Neamț a unei fabrici cu o suprafață de producție de 4.700…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Federația Română de Fotbal recrutează tineri în proiectul Planet Ball – fotbal contra schimbărilor climatice

    Federația Română de Fotbal recrutează tineri în proiectul Planet Ball – fotbal contra schimbărilor climatice

    NN: Top Employer pentru al șaptelea an consecutiv și clasare pe locul 2 în topul angajatorilor din România

    NN: Top Employer pentru al șaptelea an consecutiv și clasare pe locul 2 în topul angajatorilor din România

    BMW M Motorsport şi iRacing – cooperare avansată în sezonul de curse virtuale 2025

    BMW M Motorsport şi iRacing – cooperare avansată în sezonul de curse virtuale 2025

    Colecta Națională de Alimente, record de generozitate: 626,9 de tone de alimente donate în 3 zile de campanie

    Colecta Națională de Alimente, record de generozitate: 626,9 de tone de alimente donate în 3 zile de campanie