SoftOne România – creștere de 60% a cifrei de afaceri în anul 2023

SoftOne România, parte a grupului elen SOFTONE Group, raportează o creștere de 60% a cifrei de afaceri în anul 2023. Creșterea a fost impulsionată de achiziția strategică a partenerului QBS Retail & Logistics și de deschiderea unui nou punct de lucru în Brașov. Aceste schimbări au dus la dublarea numărului de angajați, la extinderea ecosistemului SoftOne cu peste opt parteneri și peste 100 de clienți noi. În 2024, compania urmărește o creștere a cifrei de afaceri de 50% și o majorare a numărului de noi parteneri cu peste 25%, precum și lansarea de noi soluții software.

În anul 2023, SoftOne România a înregistrat o creștere impresionantă a cifrei de afaceri cu 60%, dublarea numărului de angajați, extinderea ecosistemului cu peste opt parteneri noi și a portofoliului de clienți cu peste 100 de companii, rezultate care i-au consolidat poziția de lider pe piața locală.

Achiziția strategică a partenerului QBS Retail & Logistics a adus o dezvoltare semnificativă a echipei, compania având în prezent peste 40 de angajați, și a permis consolidarea relațiilor cu clienții din regiunea Transilvaniei. Totodată, eforturile comerciale depuse au permis companiei să identifice noi oportunități de vânzare valoroase, astfel încât să își extindă baza de clienți la peste 700 de companii.

Pentru anul 2024, SoftOne România își propune o creștere de 50% a cifrei de afaceri, de 30% a numărului de angajați și o majorare de peste 25% a numărului de noi parteneri, creșteri susținute de extinderea și diversificarea portofoliului său de produse și servicii. Compania va aduce în portofoliu noi soluții software, precum aplicația de e-procurement, CosmoONE, și aplicația ESG (Environmental, Social & Governance), Global Sustain, pentru a răspunde provocărilor din ce în ce mai complexe ale mediului de afaceri.

Alexandra Lucescu, General Manager în cadrul SoftOne România, a declarat: „Suntem încrezători că 2024 va fi cu siguranță un an și mai bun decât 2023. Rezultatele favorabile obținute anul trecut ne ambiționează în atingerea obiectivelor din 2024. Țintim așadar către o creștere organică de 50% a cifrei de afaceri și a profitabilității, susținută de o majorare cu 30% a numărului de angajați. În același timp, avem planuri mari de dezvoltare și prin proiecte de M&A, România fiind una dintre cele mai importante piețe internaționale pentru Grupul SOFTONE. Deoarece vrem să fructificăm la maximum potențialul pieței, ne concentrăm eforturile către o extindere rapidă, efectuată prin achiziții la nivel național, în paralel cu cea organică”.

SOFTONE este cel mai mare grup de companii business software din Grecia, având 9 linii de business, peste 680 de angajați și o rețea extinsă cu peste 600 de parteneri ce deservesc peste 75.000 de clienți în 4 țări (Grecia, Cipru, Bulgaria și România). Bazându-se pe o vastă experiență de business, Grupul SOFTONE dezvoltă soluții Cloud de ultimă generație și aplicații de mobilitate a afacerilor care susțin transformarea digitală a companiilor moderne. Pentru mai multe informații, puteți vizita: www.softone.ro.

  • Alte articole:

    Rețeaua FlixBus în România se extinde. Curse zilnice de autocare către Bulgaria, Grecia și Turcia

    FlixBus, compania travel-tech care operează cea mai extinsă rețea de autocare interurbane din Europa, continuă dezvoltarea regională prin introducerea de noi conexiuni internaționale către Grecia și prin consolidarea rutelor existente…

    Citeste articolul
    Gama Peroni Nastro Azzurro fără alcool are două noi sortimente: Limone di Sicilia și Arancia Rossa

    În premieră, Peroni Nastro Azzurro lansează primele sortimente de bere fără alcool cu arome din portofoliul companiei, în segmentul super premium, cele două variante, Peroni Limone di Sicilia și Peroni…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Gama Peroni Nastro Azzurro fără alcool are două noi sortimente: Limone di Sicilia și Arancia Rossa

    Gama Peroni Nastro Azzurro fără alcool are două noi sortimente: Limone di Sicilia și Arancia Rossa

    Samsung: previziuni și perspective asupra industriei soluțiilor de stocare a datelor

    Samsung: previziuni și perspective asupra industriei soluțiilor de stocare a datelor

    Inteligența artificială generativă, folosită în procesul de cumpărare de către 72% dintre consumatori

    Inteligența artificială generativă, folosită în procesul de cumpărare de către 72% dintre consumatori

    Parteneriat Xiaomi și Gran Turismo, pentru includerea Xiaomi SU7 Ultra în Gran Turismo 7

    Parteneriat Xiaomi și Gran Turismo, pentru includerea Xiaomi SU7 Ultra în Gran Turismo 7