Noi magazine JYSK în Huși și Bistrița. Total de 140 magazine JYSK în România

JYSK continuă expansiunea în România și deschide pe 28 martie 2024 două magazine noi, în Huși și Bistrița. Compania ajunge, astfel, la o rețea de 140 de magazine în România.

În Bistrița, unde JYSK este prezent din 2018, retailerul deschide acum cel de-al doilea magazin, aflat în OK Shopping, strada Drumul Cetății nr. 58. Marea deschidere are loc joi, 28 martie, începând cu ora 10:00.

Magazinul are o suprafață totală de 1200 mp și este amenajat conform celui mai nou concept de magazin al retailerului scandinav, Store 3.0. Programul de funcționare al JYSK Bistrița Ok Shopping este de luni până duminică între orele 10:00 – 22:00.

În Huși, JYSK este prezent din 2019, când a deschis un magazin pe strada Alexandru Ioan Cuza nr 4. Vechiul magazin JYSK Huși s-a închis permanent în luna martie 2024, deoarece compania a găsit un spațiu mai potrivit pentru conceptul actual de magazin, cu un design mai modern, cu podele de lemn, iluminare LED și o amenajare ce permite o expunere mai bună a produselor.

„Pentru a întâlni aceste standarde, la Huși a trebuit să găsim un spațiu mai potrivit noului concept și am mutat magazinul într-o nouă locație. Așadar, de acum înainte îi așteptăm pe locuitorii din Huși în noul spațiu din Calea Basarabiei. Vechiul magazin s-a închis permanent. În Bistrița, în schimb, deschidem cel de-al doilea magazin și, de acum înainte, îi așteptăm pe clienți în două locații diferite, prin care acoperim acum tot orașul”, a declarat Iraida Paiuc, Sales and Marketing Manager JYSK Romania și Bulgaria.

JYSK Huși se redeschide, astfel, pe 28 martie, începând cu ora 10:00, într-un nou spațiu, mai modern și mai mare. Noul magazin JYSK din Huși este amplasat pe Calea Basarabiei nr. 95G, are o suprafață totală de 1300 mp și este deschis de luni până sâmbătă între orele 10:00 – 20:00 și duminică între orele 10:00 – 18:00.

“Conceptul nostru de magazin a fost actualizat în ultimii ani, pentru că ne-am dorit ca produsele să aibă o expunere mai bună, astfel încât clienții să găsească mai ușor ceea ce își doresc și să se poată inspira din magazin. De asemenea, am dorit ca designul scandinav să se regăsească inclusiv în amenajarea magazinului, prin culorile, materialele și iluminarea spațiului. Pentru a întâlni aceste standarde, la Huși a trebuit să găsim un spațiu mai potrivit noului concept și am mutat magazinul într-o nouă locație. Așadar, de acum înainte îi așteptăm pe locuitorii din Huși în noul spațiu din Calea Basarabiei. Vechiul magazin s-a închis permanent. În Bistrița, în schimb, deschidem cel de-al doilea magazin și, de acum înainte, îi așteptăm pe clienți în două locații diferite, prin care acoperim acum tot orașul”, spune Iraida Paiuc, Sales and Marketing Manager JYSK România și Bulgaria.

Oferte la noua colecție de grădină

Cu ocazia deschiderii celor două magazine, compania a pregătit o săptămână specială de oferte, valabile în perioada 28 martie – 3 aprilie 2024 doar în cele două magazine noi, JYSK Huși și JYSK Bistrița OK Shopping.

Clienții care vor vizita cele două magazine noi în săptămâna deschiderii vor găsi reduceri de până la 75% la peste 2.000 de produse, printre care articole de mobilier de interior, mobilier de exterior, saltele, plăpumi, perne, lenjerii de pat, decorațiuni, produse pentru baie și textile pentru casă.

În oferta specială de deschidere sunt incluse produse din noua colecție de mobilier și accesorii de grădină: o selecție de seturi pentru terasă, mese și scaune de grădină, pavilioane și umbrele de grădină, perne de scaun ghivece și decorațiuni de exterior. Produsele din colecția de grădină au reduceri de până la 65%.

  • Alte articole:

    Monsson a lansat o soluție de stocare a energiei optimizată pentru clima scandinavă

    Monsson, un grup internațional de soluții pentru energie regenerabilă, specializat în energie eoliană și solară, stocarea energiei și hidrogen verde, cu sediul central în România, a dezvoltat o soluție de…

    Citeste articolul
    Noi dispozitive Lenovo ThinkPad pentru profesioniști – creatori de conținut, ingineri, utilizatori avizați și echipe hibrid

    Lenovo a lansat un portofoliu actualizat de dispozitive ThinkPad concepute pentru a răspunde nevoilor în continuă schimbare ale profesioniștilor de azi – de la creatori de conținut și ingineri până…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Decathlon și MedLife: parteneriat pentru promovarea stilului de viață activ și echilibrat

    Decathlon și MedLife: parteneriat pentru promovarea stilului de viață activ și echilibrat

    PRwave.ro aniversează 20 de ani de conținut relevant

    PRwave.ro aniversează 20 de ani de conținut relevant

    Decathlon, partener principal Bucharest International Half Marathon & 10K by Constantina Diță

    Decathlon, partener principal Bucharest International Half Marathon & 10K by Constantina Diță

    Colecta Națională de Alimente, ediția de Paște 2025: colectarea a peste 704 tone de alimente neperisabile

    Colecta Națională de Alimente, ediția de Paște 2025: colectarea a peste 704 tone de alimente neperisabile