LIFE IS HARD, listată la BVB, derulează o nouă operațiune de subscriere de acțiuni pentru majorarea capitalului social

LIFE IS HARD S.A. (LIH), companie de tehnologie listată la BVB, piața AeRo, a lansat o nouă subscriere de acțiuni pentru majorarea capitalului său social.

În această operațiune, LIH va emite până la 740.000 de acțiuni noi, ordinare, cu o valoare nominală de 0,5 lei/acțiune, iar majorarea capitalului social va avea loc în două etape.

În prima etapă, derulată în perioada 25 martie – 24 aprilie 2024, deținătorii de drepturi de preferință vor putea subscrie acțiuni nou emise la un preț de 2,0007 lei/acțiune. Subscrierile se vor derula prin Goldring, intermediarul autorizat al ofertei.

Ulterior, acțiunile rămase nesubscrise vor fi ofertate în cadrul unui plasament privat, în cadrul căruia un număr de până la 418.559 acțiuni, la prețul de subscriere de 2,0007 lei/acțiune vor fi utilizate pentru compensarea creanțelor certe, lichide și exigibile ale beneficiarilor programului Stock Option Plan, aprobat prin hotărârea AGA din 24 aprilie 2022.

Toate detaliile aferente majorării de capital sunt disponibile în Prospectul aprobat de ASF.

Pe fondul încrederii crescute a investitorilor, acțiunile LIFE IS HARD au atins în perioada februarie – martie 2024 maxime istorice (2,83 lei/acțiune), în timp ce creșterea globală a performanței companiei pe parcursul anului 2023 a fost de de 55% , continuând să genereze valoare în portofoliul tuturor acționarilor.

La finalul anului 2023, compania LIFE IS HARD avea o capitalizare de 68 mil. lei și un număr de 1.289 de acționari, fiind prezentă în indicele BET AeRO, cu simbol de tranzacționare LIH pe BVB.

Despre LIFE IS HARD SA și ecosistemul său de business

LIFE IS HARD SA (LIH) este prima companie românească de software listată la BVB, piața AeRo, segmentul Premium, iar din 2021 face parte din indicele BET AeRO.

Compania are 19 ani de activitate, iar în 2020 a intrat în proces de dezvoltare accelerată prin achiziții și fuziuni care i-au crescut semnificativ rezultatele financiare și poziția pe piață. Astfel, LIFE IS HARD a integrat fondul de comerț al companiilor Active Power Solutions (APS) respectiv TreeComm, ambele distribuitori de telecomunicații B2B, și a preluat 40% din actionariatul Performia Finance (servicii financiare), respectiv 100% din Innobyte Solutions (e-Commerce).

În 2022, compania a fondat LIH Ventures, un braț de inovare pentru insurance și domenii conexe prin care își propune să susțină investiții în startup-uri cu potențial de scalare regională.

Activitatea ecosistemului de business LIFE IS HARD este concentrată pe digitalizare pentru companii și comunități, cu focus crescut pe industria de asigurări.

  • Alte articole:

    Cushman & Wakefield Echinox se ocupă de vânzarea terenului de 37 ha al platformei Electroputere Craiova

    Compania de consultanță imobiliară Cushman & Wakefield Echinox a fost desemnată consultantul exclusiv pentru vânzarea terenului de 37 de hectare al fostei platforme Electroputere, situată în partea central-estică a municipiului…

    Citeste articolul
    A patra clădire a complexului Green Court: proiect cu termen de finalizare 2027

    Globalworth România a demarat construcţia Green Court D, a patra clădire a complexului Green Court din zona Aurel Vlaicu, un nou proiect orientat către dezvoltarea sustenabilă a Bucureștiului, care urmează…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Prima campanie de Black Friday lansată de BYD în România: costuri reduse la achiziția de mașini

    Prima campanie de Black Friday lansată de BYD în România: costuri reduse la achiziția de mașini

    Ciucaș, brand al Ursus Breweries, a reabilitat un traseu montan din România

    Ciucaș, brand al Ursus Breweries, a reabilitat un traseu montan din România

    Viața nevăzută a animalelor de fermă: campanie ce expune suferința ascunsă din sistemele de creștere industrială

    Viața nevăzută a animalelor de fermă: campanie ce expune suferința ascunsă din sistemele de creștere industrială

    Cadouri gourmet pentru cei care livrează cadouri în mod obișnuit: campanie inedită GourmetGIFT.ro

    Cadouri gourmet pentru cei care livrează cadouri în mod obișnuit: campanie inedită GourmetGIFT.ro