Bigotti – partener fashion al FRF, asigurând ținuta oficială a Echipei Naționale de Fotbal a României

Federația Română de Fotbal și brandul Bigotti anunță semnarea unui parteneriat privind ținuta oficială a ”tricolorilor”. Durata parteneriatului va fi cel puțin până la finalul anului 2027, marcând un angajament pe termen lung între cele două părți. Brandul Bigotti va aduce în prim plan stilul și eleganța inconfundabile pentru care este recunoscut, reprezentând astfel o adiție deosebită la imaginea echipei naționale în anul în care tricolorii revin la Campionatul European.

Evenimentul în care a fost oficializat parteneriatul a avut loc la Casa Fotbalului, în sala ”Ioan Chirilă”, în prezența președintelui FRF, Răzvan Burleanu, a Directorului de vanzari Bigotti, George Olteanu, si a Directorului Corporate Bigotti, Alina Dinu.

“Eleganța și rafinamentul Bigotti, unul dintre liderii de piață din România, vor îmbrăca echipa noastră națională. Acest parteneriat reflectă angajamentul nostru pentru excelență, dar și sprijinul pentru industria locală. Mă bucur că un brand național de succes recunoscut pentru calitatea și stilul său ireproșabile își dorește să-i susțină pe tricolori. Suntem încrezători că această colaborare va contribui la creșterea vizibilității și promovării echipei naționale, consolidându-ne poziția în inimile suporterilor”, a declarat Răzvan Burleanu, președintele Federației Române de Fotbal.

“Suntem extrem de încântați să anunțăm semnarea acestui parteneriat între Bigotti și Federația Română de Fotbal. Această colaborare marchează nu doar o uniune între două entități puternice, ci și un pas hotărât către performanța și excelența în lumea modei masculine și a sportului. Acest contract este o dovadă a angajamentului nostru pe termen lung și a încrederii noastre în potențialul unei colaborări de succes”, a spus George Olteanu, Director de vânzari Bigotti.

Brand emblematic pentru moda din România, Bigotti și-a creat o reputație proeminentă, impunându-se în ultimii aproape 30 de ani prin inovație, înaltă calitate și o preocupare constantă pentru armonizarea eleganței rafinate și a tendințelor actuale, orientate spre confort și expresie autentică. Prin diversitatea colecțiilor din portofoliul sau, de la ținutele de ceremonie la piesele smart, casual și accesorii, Bigotti promovează un stil elaborat inconfundabil, care militează pentru recuperarea eleganței impecabile, integrând în acelați timp prospețimea unei viziuni moderne originale în care să se regăsească fiecare bărbat, indiferent de vârstă sau tipologie.

  • Alte articole:

    Eazy Asigurări a închiriat un spațiu în One Cotroceni Park, dezvoltare a One United Properties

    One United Properties (BVB: ONE), principalul investitor și dezvoltator imobiliar de proiecte sustenabile rezidențiale, de birouri și mixte de ultimă generație din România, anunță încheierea unui contract de închiriere pentru…

    Citeste articolul
    Intrarea JYSK în Lemon Retail Park – tranzacție intermediată de Colliers

    Retailerul scandinav JYSK, unul dintre cei mai activi jucători din segmentul home & deco, a închiriat un spațiu de aproximativ 1.000 metri pătrați în Lemon Retail Park, într-o tranzacție în…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Brand creat de la zero? Ce aspecte să urmărești, ce instrumente să folosești

    Brand creat de la zero? Ce aspecte să urmărești, ce instrumente să folosești

    Alături de YourPass și GameDay, Mastercard accelerează digitalizarea Federației Române de Baschet

    Alături de YourPass și GameDay, Mastercard accelerează digitalizarea Federației Române de Baschet

    Prima campanie de Black Friday lansată de BYD în România: costuri reduse la achiziția de mașini

    Prima campanie de Black Friday lansată de BYD în România: costuri reduse la achiziția de mașini

    Ciucaș, brand al Ursus Breweries, a reabilitat un traseu montan din România

    Ciucaș, brand al Ursus Breweries, a reabilitat un traseu montan din România