Congresul CMSB 2025, reper pentru comunitatea internațională a medicilor stomatologi

În perioada 2–4 octombrie 2025, Colegiul Medicilor Stomatologi din București organizează cea de-a cincea ediție a Congresului CMSB, eveniment devenit un reper pentru comunitatea internațională a profesioniștilor în sănătatea orală.

Organizat sub tema centrală „Stomatologia actuală între clasic și modern”, Congresul va avea loc la Radisson Blu Hotel din București și va explora echilibrul între tradiție și inovație, între progresul tehnologic și relația directă medic-pacient.

Capitala României devine centrul educației medicale continue în stomatologie

Pe parcursul Congresului CMSB, Bucureștiul devine centrul educației medicale continue în stomatologie. Peste 35 de lectori de renume internațional, din Germania, Franța, Spania, Italia, Lituania, Israel, Brazilia sau India vor ateriza în Capitala României pentru a participa la unul dintre cele mai importante evenimente de profil din această toamnă.

Prin diversitatea internațională a participanților și lectorilor, evenimentul devine un hub de învățare și schimb de experiență pentru întreaga regiune.

„Congresul CMSB 2025 va deveni un reper pentru întreaga comunitate stomatologică din Europa de Sud-Est. Avem oportunitatea de a aduce expertiza internațională mai aproape de medicii stomatologi români, dar și de a arăta că România are un cuvânt important de spus în dezvoltarea stomatologiei moderne. Impactul real al congresului se va reflecta în practica de zi cu zi și, cel mai important, în calitatea îngrijirii oferite pacienților noștri,” afirmă Prof. Univ. Dr. Horia Barbu, Președinte CMSB.

Congresul beneficiază de 24 de credite EMC și include conferințe științifice, workshopuri hands-on, sesiuni interactive și o amplă expoziție medicală, unde vor fi prezentate cele mai noi tehnologii și soluții din domeniul stomatologiei.

Record de participare la ediția din 2025 a Congresului CMSB

Formatul hibrid al evenimentului asigură un grad crescut de accesibilitate, astfel încât ediția din acest a Congresului CMSB va înregistra un nou record de participare, peste 4.000 de profesioniști fiind așteptați la eveniment.

Parteneriat de amploare pentru ediția din 2026 a Congresului CMSB

În ceea ce privește planurile de viitor, Colegiul Medicilor Stomatologi din București a anunțat recent semnarea unui acord de parteneriat cu Societatea Europeană de Cosmetică Dentară (ESCD), pentru organizarea unui Congres comun în 2026.

Astfel, în perioada 1-3 octombrie 2026, CMSB și ESCD vor organiza congresul comun intitulat „Shaping esthetics: Where technology meets art”. Evenimentul va coagula expertiza celor două organizații, consolidând poziția României pe harta internațională a stomatologiei moderne.

  • Alte articole:

    Clădirea de birouri One Cotroceni Park din București va găzdui noul sediu Vitalaire România

    One United Properties (BVB: ONE) principalul investitor și dezvoltator imobiliar de proiecte sustenabile rezidențiale, de birouri și mixte de ultimă generație din România, anunță semnarea unui nou contract de închiriere…

    Citeste articolul
    Cum influențează emoțiile deciziile de achiziție de bunuri și servicii

    Emoțiile joacă un rol mult mai important în deciziile de cumpărare decât suntem dispuși să recunoaștem. De cele mai multe ori, credem că alegem un produs sau un serviciu pe…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Cum influențează emoțiile deciziile de achiziție de bunuri și servicii

    Cum influențează emoțiile deciziile de achiziție de bunuri și servicii

    Seria limitată BYD, livrată către Inter Milano, are design exclusiv și opțiuni de personalizare

    Seria limitată BYD, livrată către Inter Milano, are design exclusiv și opțiuni de personalizare

    Premiu pentru conceptul arhitectural și designul interior ale showroom-ului PRIMA Vista

    Premiu pentru conceptul arhitectural și designul interior ale showroom-ului PRIMA Vista

    Cum să faci angajații să iubească brandul companiei pentru care lucrează

    Cum să faci angajații să iubească brandul companiei pentru care lucrează