ArboMedia și ThinkDigital au încheiat un parteneriat strategic, unindu-și forțele

Două dintre cele mai cunoscute rețele de publicitate locală din piața românească, ArboMedia și ThinkDigital, au anunțat astăzi începutul unui parteneriat strategic.

“Deși suntem, din punct de vedere teoretic, concurenți, ofertele noastre sunt de fapt perfect complementare, așadar ideea unei apropieri a apărut firesc, în condițiile în care oferta locală de media are nevoie de consolidare”, au spus, într-o declarație comună, acționarii celor două companii, Alin Alecu și Andreea Pistrițu, din partea ArboMedia, respectiv Dragoș Stanca și Cristina Cucuiu, din partea ThinkDigital.

Cu o prezență constantă de peste 20 de ani în piața media din România, ArboMedia operează în prezent cea mai vastă rețea de media diversificată din țară.

Oferta companiei cuprinde peste 100 de influenceri, o rețea de peste 600 de panouri de afișaj stradal, la care se adaugă cea mai solidă ofertă de media locală și regională din România: peste 110 posturi de radio, peste 140 de website-uri, peste 40 de canale de televiziune, peste 30 de titluri de presă scrisă, precum și singura ofertă consolidată de media de limbă maghiară din România.

Pe de altă parte, ThinkDigital operează de peste 15 ani rețele digitale diverse, cu acoperire națională și internațională.

În oferta companiei se regăsesc acum patru rețele importante, care cuprind: câteva zeci de site-uri și aplicații de conținut, sute de jocuri (in-game advertising), mai multe podcasturi cunoscute și prima rețea de newslettere de conținut din România.

În lunile următoare, cele două companii vor continua să funcționeze independent atât din punct de vedere al relației cu furnizorii, cât și din punct de vedere al relației cu clienții, dar ofertele complexe ale celor două rețele se vor armoniza, gradual, pentru a oferi cele mai bune soluții de comunicare integrată, atât în ceea ce privește media clasică, cât și cea digitală, la care se adaugă marketingul prin influenceri, key opinion leaders și podcasturi.

Cele două companii estimează că faza de evaluare a unei oferte consolidate comune se va încheia spre finalul acestui an, urmând ca, din ianuarie 2026, piața media din România să poată beneficia, în urma acestui parteneriat strategic, de cea mai puternică și diversă ofertă multimedia din piață.

  • Alte articole:

    Decathlon și MedLife: parteneriat pentru promovarea stilului de viață activ și echilibrat

    Decathlon, liderul european în retail sportiv, și MedLife, lider în servicii medicale private la nivel național, anunță lansarea unui parteneriat strategic menit să inspire, să educe și să susțină milioane…

    Citeste articolul
    Forumul România Eficientă 2025: Spre un viitor cu emisii zero în sectorul clădirilor

    Energy Policy Group (EPG) organizează, pe data de 26 mai 2025, o nouă ediție a Forumului România Eficientă, eveniment regional de referință dedicat eficienței energetice în clădiri. Tema conferinței din…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Decathlon și MedLife: parteneriat pentru promovarea stilului de viață activ și echilibrat

    Decathlon și MedLife: parteneriat pentru promovarea stilului de viață activ și echilibrat

    PRwave.ro aniversează 20 de ani de conținut relevant

    PRwave.ro aniversează 20 de ani de conținut relevant

    Decathlon, partener principal Bucharest International Half Marathon & 10K by Constantina Diță

    Decathlon, partener principal Bucharest International Half Marathon & 10K by Constantina Diță

    Colecta Națională de Alimente, ediția de Paște 2025: colectarea a peste 704 tone de alimente neperisabile

    Colecta Națională de Alimente, ediția de Paște 2025: colectarea a peste 704 tone de alimente neperisabile