Havas Media România a câștigat pitch-ul de media Pepco și va continua colaborarea

Havas Media România, agenția media ce funcționează în cadrul Havas Media Network, a câștigat pitch-ul de media Pepco și va continua parteneriatul început în anul 2021, ocupându-se în continuare de media planning și buying pentru clientul său.

În urma câștigării acestui proces de ofertare întins pe parcursul mai multor luni, Havas Media România va continua să ofere către Pepco servicii de planificare, optimizare și achiziție de spațiu media, atât online cât și offline.

Activitățile media, coordonate de Fullsix Media Hub din Polonia, reprezintă un efort de comunicare consolidat în 18 piețe europene unde brand-ul este prezent: Polonia, România, Republica Cehă, Slovacia, Ungaria, Bulgaria, Slovenia, Croația, Serbia, Lituania, Letonia, Estonia, Italia, Spania, Portugalia, Grecia, Germania, Bosnia și Herțegovina.

Colaborarea este în măsură să asigure consistența și standardizarea procesului, implementarea rapidă și un transfer eficient de know-how.

Actualul contract pe trei ani a fost semnat in 2021, iar ca urmare a succesului avut în noul proces de ofertare, colaborarea va fi extinsă pentru încă 3 ani, începând din 2026.

Rezultatul acestui pitch demonstrează încrederea acordata de Pepco strategiei de dezvoltare a brandului propusă de agenție. Fullsix Media si Havas Media își asumă rolul de partener strategic pentru viitor, concentrându-se asupra procesului de tranziție digitala în acest nou capitol al parteneriatului existent, de la strategie și analiză de date pe baza instrumentului Converged.AI, mergând prin automatizare spre rezultate de business măsurabile și utilizând la maximum cuprinzătoarea expertiză în retail a agenției.

„Dezvoltarea sectorului digital și folosirea inteligentă a datelor sunt cruciale astăzi pentru o comunicare eficace în retail. De aceea ne-am dorit un partener care combină experiența în media planning cu instrumente analitice moderne. Fullsix Media / Havas Media și-au dovedit abilitatea de a transforma inovația în rezultate de business tangibile. Suntem încântați să dezvoltăm împreună această abordare pe ansamblul piețelor Pepco.” – spune Szymon Piotrowiak, Media Manager la Pepco.

Pepco este unul din cele mai mari lanțuri de retail din Europa, oferind îmbrăcăminte pentru întreaga familie și obiecte de uz casnic, totul la prețuri foarte atractive. După 21 de ani de creștere neîntreruptă, magazinele Pepco sunt vizitate de clienți ce efectuează 30 de milioane de tranzacții pe lună. Cu sediul in Poznań, compania are în prezent 31,000 de angajați în 18 țări și o rețea de 4,000 magazine în întreaga Europă.

  • Alte articole:

    TCL Super Drum P5, noua mașină de spălat cu sistem autoStain Removal și alte caracteristici premium

    Menținerea rufelor curate poate părea o sarcină fără sfârșit. Pentru familiile mereu pe fugă între școală și activități sportive sau pentru cei care schimbă zilnic ținutele de la birou la…

    Citeste articolul
    După succesul Ivory Residence, CGA Home Consulting preia în exclusivitate și vânzările pentru Horizon City

    CGA Home Consulting a anunțat preluarea în exclusivitate a vânzărilor pentru proiectul rezidențial Horizon City. Această decizie marchează consolidarea parteneriatului dintre echipa condusă de Cătălin Apetri și investitorul britanic Ghai…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Havas Media România a câștigat pitch-ul de media Pepco și va continua colaborarea

    Havas Media România a câștigat pitch-ul de media Pepco și va continua colaborarea

    Summitul Brand Minds 2026: Oprah Winfrey, supranumită Queen of All Media, vine la București

    Summitul Brand Minds 2026: Oprah Winfrey, supranumită Queen of All Media, vine la București

    Ofertă specială la eMAG pentru un smartphone ultra-subțire Motorola al cărui nume nu este încă dezvăluit

    Ofertă specială la eMAG pentru un smartphone ultra-subțire Motorola al cărui nume nu este încă dezvăluit

    Marele Calendar de Advent 2025, lansat de Mixit: 24 de ferestre cu 26 de surprize

    Marele Calendar de Advent 2025, lansat de Mixit: 24 de ferestre cu 26 de surprize