Accor a ajuns la un portofoliu de 5760 de hoteluri la nivel global

Accor, lider global în domeniul ospitalității, raportează o creștere a veniturilor de 3,1% la curs constant în al treilea trimestru al acestui an și majorează estimarea pentru EBITDA recurent la un interval între 11% și 12%.

Sébastien Bazin, Chairman și CEO Accor, declară: „Grupul a continuat să crească și să își dezvolte rețeaua în al treilea trimestru din 2025. Această performanță demonstrează atractivitatea brandurilor sale și diversitatea prezenței sale geografice, care i-au permis să mențină un ritm solid de creștere, în ciuda unui context macroeconomic mixt. Pentru a face față acestor incertitudini, măsurile de protecție a profitului implementate de Grup se dovedesc eficiente și ne permit acum să ne majorăm obiectivul de creștere a EBITDA-ului recurent pentru anul în curs. Continuăm astfel traiectoria noastră de creștere și disciplina operațională și financiară, activând în același timp noi pârghii pentru crearea de valoare.”

În al treilea trimestru al anului 2025, Grupul a înregistrat venituri de 1.369 milioane de euro, în creștere cu 0,1% la curs constant comparativ cu aceeași perioadă din 2024. Această evoluție reflectă o scădere de 1,1% la curs constant pentru divizia Premium, Midscale și Economy și o creștere de 0,2% la curs constant pentru divizia Luxury & Lifestyle.

Pe parcursul trimestrului al treilea din 2025, Accor a deschis 77 de hoteluri, însumând 11.200 de camere, ceea ce a dus la o creștere netă de 2,5% a rețelei în ultimele 12 luni. La finalul lunii septembrie 2025, portofoliul Grupului cuprindea 859.830 de camere (5.760 de hoteluri) și un pipeline de peste 250.000 de camere (1.453 de hoteluri).

Accor este un grup hotelier lider la nivel mondial care oferă experiențe în peste 110 țări, prin intermediul a 5700 de proprietăți, 10.000 de restaurante și baruri, facilități de wellness sau spații de lucru flexibile. Grupul are unul dintre cele mai diverse ecosisteme de ospitalitate din industrie, ce cuprinde peste 45 de branduri hoteliere, de la categoria de lux la cea economică, precum și cea de lifestyle prin intermediul Ennismore.

ALL, platforma de rezervări și programul de fidelizare întruchipează promisiunea Accor în timpul și dincolo de sejurul la hotel și oferă membrilor săi acces la experiențe unice. Accor se angajează să întreprindă acțiuni pozitive în ceea ce privește etica și integritatea în afaceri, turismul responsabil, dezvoltarea durabilă, implicarea în comunitate, precum și diversitatea și incluziunea.

Fondată în 1967, Accor SA are sediul central în Franța și este listată public pe Euronext Paris (cod ISIN: FR0000120404) și pe piața OTC (Ticker: ACCYY) din SUA.

  • Alte articole:

    Eazy Asigurări a închiriat un spațiu în One Cotroceni Park, dezvoltare a One United Properties

    One United Properties (BVB: ONE), principalul investitor și dezvoltator imobiliar de proiecte sustenabile rezidențiale, de birouri și mixte de ultimă generație din România, anunță încheierea unui contract de închiriere pentru…

    Citeste articolul
    Intrarea JYSK în Lemon Retail Park – tranzacție intermediată de Colliers

    Retailerul scandinav JYSK, unul dintre cei mai activi jucători din segmentul home & deco, a închiriat un spațiu de aproximativ 1.000 metri pătrați în Lemon Retail Park, într-o tranzacție în…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Brand creat de la zero? Ce aspecte să urmărești, ce instrumente să folosești

    Brand creat de la zero? Ce aspecte să urmărești, ce instrumente să folosești

    Alături de YourPass și GameDay, Mastercard accelerează digitalizarea Federației Române de Baschet

    Alături de YourPass și GameDay, Mastercard accelerează digitalizarea Federației Române de Baschet

    Prima campanie de Black Friday lansată de BYD în România: costuri reduse la achiziția de mașini

    Prima campanie de Black Friday lansată de BYD în România: costuri reduse la achiziția de mașini

    Ciucaș, brand al Ursus Breweries, a reabilitat un traseu montan din România

    Ciucaș, brand al Ursus Breweries, a reabilitat un traseu montan din România