Asociația Oxygen, lansată de Oxygen pentru proiecte de mediu, educație și sprijin social

Oxygen, cea mai mare agenție independentă de comunicare integrată din România, lansează Asociația Oxygen, ca expresie a unei culturi organizaționale bazate pe responsabilitate, sustenabilitate și rezultate.

Prin acest demers, agenția își propune să susțină proiecte de mediu, educaționale și sociale, consolidând direcțiile în care s-a implicat deja în ultimii ani. Un exemplu este Pădurea Oxygen, proiect inițiat în 2022 cu Asociația CSR Nest, prin care agenția și membrii echipei sale au plantat peste 7.000 de copaci în mai multe zone afectate de defrișări.

Noua asociație extinde modul în care Oxygen alege să se implice și marchează trecerea către un angajament constant de a sprijini proiecte cu impact pe termen lung, în parteneriat cu organizații și instituții care împărtășesc aceleași valori.

„Oxygen a devenit un ecosistem care generează valoare prin oameni, idei și proiecte. Credem că adevărata măsură a succesului constă nu doar în performanță de business sau premii câștigate, ci și în modul în care alegem să acționăm și să ne implicăm în comunitate. Înființarea Asociației Oxygen este modul nostru de a ne asuma un rol activ în cauze care contează, în linie cu valorile care ne definesc”, spune Tereza Tranakas, CEO Oxygen și Președinte al Asociației Oxygen.

Oxygen este prima agenție de comunicare din România care și-a neutralizat amprenta de carbon, asumându-și încă din 2022 măsuri concrete pentru reducerea impactului asupra mediului. Totodată, Oxygen este prima agenție care a înființat o divizie de comunicare în sustenabilitate, susținându-și clientii în dezvoltarea și comunicarea acțiunilor de ESG.

Cu birouri în București și Cluj-Napoca și o echipă de peste 100 de profesioniști, Oxygen este una dintre cele mai mari agenții independente de publicitate și comunicare integrată din România.

Cu o experiență de peste 17 ani și un portofoliu extins de clienți locali și internaționali, Oxygen are misiunea de a susține dezvoltarea sustenabilă a brandurilor și businessurilor prin creativitate, strategie și campanii integrate axate pe rezultate. Portofoliul de clienți reunește companii precum: Anytime, BYD, Vodafone, PPC, Globalworth, BEKO Romania, Avon, STRABAG, Băneasa Shopping City, Olympus, Betano, Garanti BBVA, VEKA Romania, Selgros, Xiaomi, Antenna Group și Hesburger.

  • Alte articole:

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Proiectele câștigătoare din cadrul primei ediții a fondului de finanțare „Azi. Împreună.” susțin sănătatea timpurie, contribuie la reducerea ratei mortalității infantile, cresc gradul de participare la educație timpurie în mediile…

    Citeste articolul
    Statele membre UE vor fi obligate să monitorizeze și să evalueze sănătatea solului

    Adoptarea primei legi privind solul la nivelul UE reprezintă un pas important în eforturile de protejare și refacere a solurilor din Europa. Salvează Solul, o campanie globală susținută de UNEP,…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Loializare în era digitală: cum își țin brandurile clienții cât mai aproape

    Loializare în era digitală: cum își țin brandurile clienții cât mai aproape

    Marketing direct: mai funcționează flyerele în cutii poștale, în era digitală?

    Marketing direct: mai funcționează flyerele în cutii poștale, în era digitală?

    Havas Media România a câștigat pitch-ul de media Pepco și va continua colaborarea

    Havas Media România a câștigat pitch-ul de media Pepco și va continua colaborarea