Rețeaua FlixBus în România se extinde. Curse zilnice de autocare către Bulgaria, Grecia și Turcia

FlixBus, compania travel-tech care operează cea mai extinsă rețea de autocare interurbane din Europa, continuă dezvoltarea regională prin introducerea de noi conexiuni internaționale către Grecia și prin consolidarea rutelor existente către Bulgaria și Turcia.

Pasagerii din România pot alege curse zilnice din București către Atena, Salonic și Istanbul, dar și către cele mai populare stațiuni de pe litoralul bulgăresc. Plecările sunt disponibile atât pe timpul zilei, cât și noaptea, oferind flexibilitate sporită pentru planificarea vacanțelor de vară.

FlixBus conectează România cu 16 orașe din Bulgaria și continuă extinderea rețelei în Grecia, ajungând la 6 destinații deservite

Începând cu 12 iunie, FlixBus reia mai multe rute sezoniere din România către litoralul bulgăresc. Liniile directe leagă Bucureștiul de cele mai frecventate destinații de vacanță din Bulgaria, printre care se numără Nisipurile de Aur, Albena, Balchik, Obzor, Byala, Sunny Beach și Burgas, cu plecări zilnice.

FlixBus a început să opereze conexiuni directe între România și destinații populare din Bulgaria în 2021, iar în cei patru ani de activitate a continuat să își extindă constant oferta în funcție de cererea pasagerilor. Odată cu apropierea sezonului de vârf din 2025, compania introduce două noi destinații estivale în rețea: Balchik, o stațiune de la Marea Neagră apreciată pentru atmosfera sa liniștită, și Veliko Târnovo, unul dintre cele mai emblematice orașe istorice din Bulgaria.

Conexiunea directă cu Veliko Târnovo este reluată ca răspuns la cererea ridicată din partea turiștilor români. Prețurile biletelor de autocar spre aceste destinații pornesc de la 50 de lei, incluzând bagaj de cală de 20 kg și bagaj de mână.

„Interesul constant al românilor pentru aceste destinații ne-a încurajat să extindem rețeaua în această direcție încă din 2021. Vara trecută am înregistrat o creștere de 30% a numărului de pasageri în sezonul estival. Pe ruta București – Varna operăm până la două curse pe zi, iar cea mai rapidă dintre ele durează aproximativ 4 ore și jumătate, mult mai rapid decât o călătorie similară cu trenul”, declară Adrian Rășoiu, Director Dezvoltare FlixBus România.

Începând din vara aceasta, FlixBus operează curse directe din România către Grecia, inclusiv către Atena și Salonic, dar și spre orașe ideale pentru vacanțe precum Katerini, Larissa, Volos și Lamia. Ruta București – Salonic este disponibilă zilnic, iar biletele pornesc de la 95 de lei, oferind o opțiune accesibilă și confortabilă pentru cei care doresc să descopere Grecia.
Pentru pasagerii care aleg Turcia, FlixBus, în parteneriat cu Kamil Koç, opează zilnic curse directe către Istanbul – o destinație apreciată de români pentru city-break-uri și cumpărături.

Biletele pot fi deja rezervate online pe site-ul FlixBus, prin aplicația mobilă sau în agențiile de turism partenere din țară.

În 2024, pasagerii din România și Bulgaria au contribuit la evitarea a peste 26.353 de tone de emisii de CO₂ prin alegerea transportului cu autocarul în locul mașinii personale sau al zborurilor. Un autocar FlixBus emite de cel puțin cinci ori mai puțin CO₂ decât un autoturism și de zece ori mai puțin decât un avion, având o amprentă de carbon comparabilă cu cea a trenurilor interurbane.

„Cifrele de anul trecut arată că tot mai mulți călători din România aleg autocarul ca alternativă sustenabilă la mașina personală sau avion. Autocarul rămâne una dintre cele mai accesibile și eficiente opțiuni de transport pe distanțe lungi, iar alegerea FlixBus reflectă o preocupare tot mai mare pentru reducerea impactului asupra mediului”, adaugă Adrian Rășoiu.

FlixBus este prezentă pe piața din România din anul 2017 și oferă curse internaționale directe din peste 80 de orașe din România spre 16 țări din Europa.

Flix are ca obiectiv transformarea mobilității colective, oferind soluții sustenabile și accesibile pentru călătorii pe distanțe lungi cu autocarul și trenul, în peste 40 de țări de pe patru continente, prin brandurile FlixBus, FlixTrain, Kamil Koç și Greyhound. Cu un model de afaceri bazat pe colaborare cu parteneri locali, Flix, lansat în 2013, a reușit să devină rapid lider de piață în transportul cu autocarul pe distanțe lungi în Europa, America de Nord și Turcia, extinzându-se accelerat și în America de Sud și India.

Flix vizează atingerea neutralității climatice în Europa până în 2040 și la nivel global până în 2050. Pentru a-și evalua progresul într-un cadru științific recunoscut, Flix a stabilit obiective pe termen scurt pentru reducerea emisiilor prin inițiativa Science Based Targets. În timp ce Flix gestionează partea comercială a afacerii, planificarea rețelei, controlul operațiunilor, marketing și vânzări, managementul calității și extinderea continuă a produselor, partenerii de transport se ocupă de operarea rutelor. Combinația de start-up tech și companie clasică de transport a poziționat Flix ca lider, schimbând permanent peisajul global al mobilității.

  • Alte articole:

    Gama Peroni Nastro Azzurro fără alcool are două noi sortimente: Limone di Sicilia și Arancia Rossa

    În premieră, Peroni Nastro Azzurro lansează primele sortimente de bere fără alcool cu arome din portofoliul companiei, în segmentul super premium, cele două variante, Peroni Limone di Sicilia și Peroni…

    Citeste articolul
    Samsung: previziuni și perspective asupra industriei soluțiilor de stocare a datelor

    O nouă ediție a Samsung Memory Business Summit a avut loc pe 12 iunie 2025, la București. În cadrul evenimentului, Samsung a prezentat cele mai recente previziuni și perspective asupra…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Gama Peroni Nastro Azzurro fără alcool are două noi sortimente: Limone di Sicilia și Arancia Rossa

    Gama Peroni Nastro Azzurro fără alcool are două noi sortimente: Limone di Sicilia și Arancia Rossa

    Samsung: previziuni și perspective asupra industriei soluțiilor de stocare a datelor

    Samsung: previziuni și perspective asupra industriei soluțiilor de stocare a datelor

    Inteligența artificială generativă, folosită în procesul de cumpărare de către 72% dintre consumatori

    Inteligența artificială generativă, folosită în procesul de cumpărare de către 72% dintre consumatori

    Parteneriat Xiaomi și Gran Turismo, pentru includerea Xiaomi SU7 Ultra în Gran Turismo 7

    Parteneriat Xiaomi și Gran Turismo, pentru includerea Xiaomi SU7 Ultra în Gran Turismo 7