Heineken a implementat un chatbot intern bazat pe AI și dezvoltat pe SAP Business Technology Platform

SAP anunță că Heineken, unul dintre cei mai mari producători de bere la nivel global, a implementat „Hoppy” – un chatbot intern bazat pe inteligență artificială și dezvoltat pe SAP Business Technology Platform. Cu suportul SAP Datasphere și al funcționalităților Business AI, soluția oferă acces instant la date în timp real, automatizează sarcini și îmbunătățește semnificativ procesele interne, contribuind la o cultură organizațională mai eficientă și mai orientată spre date.

Activă în peste 70 de țări și cu o rețea globală de peste 165 de fabrici de bere, Heineken și-a propus să simplifice accesul la date, astfel încât angajații să poată căuta și analiza rapid informațiile, în limba preferată. Hoppy, un chatbot bazat pe inteligență artificială, construit pe SAP Business Technology Platform (SAP BTP), răspunde exact acestei nevoi și marchează un pas important în angajamentul Heineken de a eficientiza procesele interne și de a responsabiliza echipele prin tehnologie.

„Decizia Heineken de a utiliza SAP Business AI pentru chatbot-ul său intern exemplifică o abordare inovatoare pentru a reimagina eficiența operațională și responsabilizarea angajaților. Suntem mândri să vedem că tehnologia noastră facilitează o comunicare internă armonioasă și schimbul de informații pentru un brand global atât de emblematic”, a declarat Manos Raptopoulos, Chief Revenue Officer pentru APAC, EMEA și MEE la SAP.

Prin utilizarea procesării avansate a limbajului natural cu date din mai multe sisteme, Hoppy elimină nevoia de căutări manuale care consumă mult timp și permite utilizatorilor să se concentreze pe sarcini mai strategice și mai de impact. Prin intermediul soluției SAP Datasphere, compania dispune acum de un model de date unificat care îmbunătățește accesul la date și capacitatea de extindere. În plus, funcționalitatea generative AI hub integrată cu SAP BTP permite chatbot-ului Hoppy o interogare în limbaj natural, vizualizare și acces mai sigur la date.

„Construirea și integrarea agenților nu este întotdeauna o călătorie ușoară. Mai sunt încă multe de descoperit. Dar, așa cum spunem noi în echipă: „Don’t worry, be Hoppy!”, a declarat Andre van Schuijlenburg, director al departamentului de gestionare globală a proceselor la Heineken.

De când Hoppy a fost introdus în cadrul unor platforme precum Microsoft Teams, Heineken a observat că timpul necesar personalului specializat în extragerea informațiilor a scăzut de la 15 minute la 1 minut. Cu funcționalitățile SAP Business AI ce stau la baza Hoppy, Heineken explorează, de asemenea, automatizarea sarcinilor repetitive pentru a îmbunătăți procesele de business și a eficientiza comunicarea și procesul decizional. În plus, cu o vizualizare unificată a datelor sale, Hoppy poate semnala acum lipsa informațiilor privind centrele de costuri în cadrul comenzilor de achiziții, promovând eficiența și acuratețea.

În calitate de lider global în domeniul aplicațiilor pentru întreprinderi și al inteligenței artificiale în business, SAP (NYSE: SAP) se află la punctul de legătură dintre afaceri și tehnologie.

  • Alte articole:

    Contract semnificativ anunțat de Bittnet Systems, pentru furnizare training securitate cibernetică

    Bittnet Systems, companie listată la Bursa de Valori București (BVB) pe piața principală sub simbolul BNET, a anunțat semnarea unui nou contract semnificativ. Investitorii au fost astfel informați despre semnarea…

    Citeste articolul
    Peste 200 de antreprenori, lideri din business și experți, așteptați la RBL Capitalul românesc 2025

    Fundația Romanian Business Leaders (RBL) organizează cea de-a VI-a ediție a evenimentului RBL Capitalul românesc, care va avea loc pe 12–13 noiembrie 2025, la Crowne Plaza Bucharest Hotel, unde sunt…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Loializare în era digitală: cum își țin brandurile clienții cât mai aproape

    Loializare în era digitală: cum își țin brandurile clienții cât mai aproape

    Marketing direct: mai funcționează flyerele în cutii poștale, în era digitală?

    Marketing direct: mai funcționează flyerele în cutii poștale, în era digitală?

    Havas Media România a câștigat pitch-ul de media Pepco și va continua colaborarea

    Havas Media România a câștigat pitch-ul de media Pepco și va continua colaborarea