Show-uri impersive la MINA, cu acces gratuit pentru copiii din medii defavorizate

Pe 4 martie 2025, la Bucuresti, MINA, Museum of Immersive New Art, își deschide porțile exclusiv pentru organizațiile și asociațiile care sprijină copiii din medii defavorizate. Această inițiativă de responsabilitate socială, desfășurată împreună cu Kaufland România, oferă micuților o zi de explorare gratuită în lumea artei, tehnologiei și educației.

Între orele 10:00 și 17:00, copiii vor avea acces gratuit la toate expozițiile și spectacolele imersive din muzeul aflat pe strada George Constantinescu nr. 2-4, București. Programul zilei include:

Show-uri imersive: Leonardo da Vinci, Pictori Români, Alice în Țara Minunilor, Ksele, Cosmos, Pădurea Magică & Dinozaurii.

Mina Kids: un spațiu interactiv cu 15 instalații captivante, concepute special pentru cei mici.

„Credem că arta și tehnologia trebuie să fie accesibile tuturor copiilor, indiferent de contextul lor social. Prin această inițiativă, dorim să oferim o zi în care micuții să se bucure de descoperire și imaginație, într-un mediu creativ și prietenos. Le mulțumim partenerilor noștri de la Kaufland România pentru sprijinul acordat în dezvoltarea acestui proiect”, declară reprezentanții MINA.

Organizațiile care doresc să participe pot face o rezervare prin e-mail la andreea @ minamuseum.com.

Mai mult, MINA și Kaufland România oferă gratuit acces copiilor din medii defavorizate pe tot parcursul anului, în fiecare săptămână, de miercuri pana vineri, pe baza unei programări prealabile. De la deschiderea muzeului și până în prezent, peste 3500 de copii vulnerabili s-au bucurat de experiența MINA de la București, Cluj-Napoca și MINA POP UP.

  • Alte articole:

    Cadouri de Crăciun pentru partenerii de afaceri: ce detalii contează cu adevărat

    Sezonul sărbătorilor aduce mereu o atmosferă relaxată, dar în mediul profesional rămâne un moment în care contează mult modul în care companiile își arată aprecierea față de parteneri. Cadourile de…

    Citeste articolul
    Alături de YourPass și GameDay, Mastercard accelerează digitalizarea Federației Române de Baschet

    Mastercard, în parteneriat cu furnizorii de soluții YourPass și GameDay, a finalizat proiectul Digital Upgrade, o inițiativă de digitalizare a operațiunilor Federației Române de Baschet. Proiectul a avut ca obiectiv…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Brand creat de la zero? Ce aspecte să urmărești, ce instrumente să folosești

    Brand creat de la zero? Ce aspecte să urmărești, ce instrumente să folosești

    Alături de YourPass și GameDay, Mastercard accelerează digitalizarea Federației Române de Baschet

    Alături de YourPass și GameDay, Mastercard accelerează digitalizarea Federației Române de Baschet

    Prima campanie de Black Friday lansată de BYD în România: costuri reduse la achiziția de mașini

    Prima campanie de Black Friday lansată de BYD în România: costuri reduse la achiziția de mașini

    Ciucaș, brand al Ursus Breweries, a reabilitat un traseu montan din România

    Ciucaș, brand al Ursus Breweries, a reabilitat un traseu montan din România