Servicii medicale cu plata în rate cu și fără dobândă: colaborare tbi bank și Spitalul Transilvania

Nevoia românilor de a avea acces la servicii medicale de calitate, în condiții avantajoase, a devenit tot mai acută în ultimii ani, pe măsură ce costurile au devenit tot mai mari. Pentru ca accesul la aceste servicii să nu mai reprezinte o problemă din punct de vedere financiar, tbi bank, una dintre cele mai importante bănci de tip challenger din Europa de Sud-Est, a încheiat un parteneriat cu unul dintre cele mai moderne spitale din afara Bucureștiului, Spitalul Transilvania din Cluj-Napoca. Prin această colaborare, românii pot beneficia de servicii medicale prin soluția Buy Now, Pay Later (BNPL), fie în 6 rate fără dobândă, fie în 6-60 rate cu dobândă redusă.

Până la 31 martie, oferta exclusiv offline include o dobândă redusă de 9,9% sau 6 rate fără dobândă pentru o gamă largă de proceduri, inclusiv cea de „gastric sleeve” (micșorare de stomac). Suma maximă finanțată de bancă poate ajunge până la 60.000 de lei. Printre specializările care pot fi accesate în cadrul parteneriatului cu tbi bank se numără neurochirurgie, ortopedie, urologie, ginecologie și ORL.

„În ultimii doi ani, accesul românilor la servicii medicale a devenit tot mai dificil din cauza creșterii costurilor. Pentru a răspunde acestei provocări, am pus în aplicare o strategie bazată pe parteneriate solide cu cei mai importanți furnizori de servicii medicale din România. Parteneriatul cu Spitalul Transilvania, unul dintre cele mai moderne spitale din afara Bucureștiului, se înscrie în această strategie și ne permite să rămânem aproape de clienții noștri din zona Transilvaniei și nu numai”, spune Ionuț Sabadac, VP Merchant Solutions, tbi.

Spitalul Transilvania, deschis în 2022 de Centrul Medical Transilvania, tratează aproximativ 10.000 de pacienți anual. Centrul Medical Transilvania este unul dintre cei mai performanți furnizori de imagistică RMN din Cluj-Napoca și reprezintă prima investiție privata daneza în sectorul medical din România.

Finanțarea de tip BNPL oferă o modalitate accesibilă și convenabilă de a distribui costul unei achiziții în rate fixe, facilitând accesul la produse pentru un număr mai mare de cumpărători. Acest sistem permite clienților să achiziționeze mai multe produse sau să opteze pentru articole de valoare mai mare, în timp ce comercianții își pot adapta mai bine oferta la cerințele consumatorilor.

tbi bank este o bancă challenger din Europa de Sud-Est și lider regional în domeniul soluțiilor de plată alternative, îmbinând serviciile de finanțare și cele de shopping pentru a răspunde nevoilor actuale și tendințelor viitoare de consum ale clienților. Activă în Bulgaria, România, Grecia, Germania și Lituania, tbi bank susține comercianții să-și crească vânzările și consumatorii să acceseze servicii financiare inovatoare, într-o experiență digitală simplă și rapidă.

Prin diverse canale digitale și parteneriate de încredere cu peste 26.000 de comercianți, tbi bank are o bază de peste 2 milioane de clienți și a acordat aproape 750.000 de credite în 2023. În România, peste 200.000 de utilizatori folosesc în mod constant aplicația de cumpărături creată de tbi bank pentru a oferi un acces rapid și avantajos la cele mai bune oferte, în 4 rate fără dobândă sau până la 60 de rate fixe. Modelul de afaceri și abordarea axată pe client au dus la transformarea tbi bank în cea mai profitabilă și eficientă bancă din regiune.

  • Alte articole:

    Ce determină succesul sau eșecul unei lansări de produs – analiză Kantar

    Lansările de produse sunt, de obicei, momente incitante în companii. Totuși, având în vedere că miza este atât de mare, acestea pot aduce și foartă multă presiune. Atunci când o…

    Citeste articolul
    Gata de Interviu, eveniment susținut de Carierista și Avon, dedicat femeilor din medii vulnerabile

    Evenimentul „Gata de Interviu”, organizat de Carierista și Avon, a oferit femeilor din medii vulnerabile oportunitatea de a-și dezvolta abilități esențiale pentru succesul profesional. Atelierele gratuite, desfășurate pe parcursul unei…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Ce determină succesul sau eșecul unei lansări de produs – analiză Kantar

    Ce determină succesul sau eșecul unei lansări de produs – analiză Kantar

    Cum este marcat al doilea an al parteneriatului dintre Peroni Nastro Azzurro 0.0% și Scuderia Ferrari HP

    Cum este marcat al doilea an al parteneriatului dintre Peroni Nastro Azzurro 0.0% și Scuderia Ferrari HP

    PepsiCo: 150.000 USD pentru sprijin educațional, asistență socială și siguranță alimentară în beneficiul copiilor vulnerabili

    PepsiCo: 150.000 USD pentru sprijin educațional, asistență socială și siguranță alimentară în beneficiul copiilor vulnerabili

    ArboMedia și ThinkDigital au încheiat un parteneriat strategic, unindu-și forțele

    ArboMedia și ThinkDigital au încheiat un parteneriat strategic, unindu-și forțele