Caravana Xiaomi – spațiu pop-up interactiv în București, pentru pasionații de tehnologie

Caravana Xiaomi, eveniment special cu o primă etapă dedicată iubirii și tehnologiei, debutează în perioada 14-16 februarie 2025 și aduce în fața publicului noua serie Redmi Note 14, alături de oferte și provocări speciale pentru participanți.

Un spațiu pop-up interactiv unde tehnologia întâlnește distracția, Caravana Xiaomi oferă publicului ocazia de a explora cele mai noi produse, participa la provocări captivante și câștiga premii surpriză.
Special, în cadrul provocării „All Star Durability”, utilizatorii pot testa și se pot convinge de rezistența impresionantă a seriei Redmi Note 14, alături de influencerii Xiaomi.

Cu un sistem de camere AI cu rezoluție mare, durabilitate de vârf și experiență impresionantă, seria Redmi Note 14 aduce upgrade-uri complete și caracteristici de flagship publicului larg.
Seria Redmi Note 14 este concepută pentru a oferi o experiență foto completă, îmbinând performanța de ultimă oră cu versatilitatea intuitivă. În acest scop, au fost introduse diverse funcții creative, cum ar fi fotografiile dinamice, care dau viață fiecărei imagini cu mișcări subtile, și video dual pe multe dintre modele, care permite utilizatorilor să înregistreze simultan atât prin camerele din față, cât și din spate, pentru a captura mai multe perspective.

Pe parcursul lunii februarie, utilizatorii care achiziționează un produs din seria Redmi Note 14 de pe www.mi.com pot opta și pentru wearables și accesorii la prețuri speciale:

Redmi Watch 5 la 499,99 lei;

Xiaomi Smart Band 9 Pro la 209,99 lei;

Xiaomi Smart Band 9 la 129,99 lei;

Încărcător Xiaomi 120W la 129,99 lei;

Încărcător Xiaomi 67W la 69,99 lei.

Programul primei etape a Caravanei Xiaomi este:

14 februarie 2025 – Parcarea Băneasa Shopping City, între orele 16:00 – 21:00;

15 februarie 2025 – Parcarea Băneasa Shopping City, între orele 14:00 – 20:00;

16 februarie 2025 – AFI Cotroceni, Intrarea Galaxy, între orele 12:00 – 18:00.

Corporația Xiaomi a fost fondată în aprilie 2010 și listată la Bursa Principală de Valori din Hong Kong pe 9 iulie 2018 (1810.HK). Xiaomi este o companie de electronice de consum și producție inteligentă, cu smartphone-uri și hardware inteligent conectate printr-o platformă IoT în centrul activității sale.

Prin viziunea „Să ne împrietenim cu utilizatorii și să fim cea mai cool companie din inimile lor”, Xiaomi urmărește continuu inovațiile, experiența de utilizatre de înaltă calitate și eficiența operațională. Compania construiește cu perseverență produse uimitoare la prețuri corecte, pentru a permite tuturor să se bucure de o viață mai bună, prin tehnologie inovatoare.

Xiaomi este una dintre companiile de top din lume producătoare de smartphone-uri, livrările sale globale de smartphone-uri clasându-se printre primele trei global, iar utilizatorii activi lunar la nivel global (MAU) (inclusiv smartphone-uri și tablete) au ajuns la 685,8 milioane în septembrie 2024. De asemenea, compania a stabilit platforma globală de top pentru consumatori AIoT (AI + IoT), ajungând la aproximativ 861,4 milioane de dispozitive inteligente conectate (excluzând smartphone-uri, laptopuri și tablete) începând cu 31 martie 2024.

În octombrie 2023, Xiaomi și-a actualizat strategia la ecosistemul inteligent „Human × Car × Home”, care îmbină perfect dispozitivele personale, produsele pentru case inteligente și mașinile. Xiaomi se concentrează întotdeauna pe umanitate și se angajează să ofere experiențe complete și mai bine conectate. Produsele Xiaomi sunt prezente în peste 100 de țări și regiuni din întreaga lume. În august 2023, Xiaomi a fost inclusă pe lista Fortune Global 500 pentru al șaselea an consecutiv.

Xiaomi este o componentă a indicelui Hang Seng, Hang Seng China Enterprises Index, Hang Seng TECH Index și Hang Seng China 50 Index.

  • Alte articole:

    Ciucaș, brand al Ursus Breweries, a reabilitat un traseu montan din România

    În cadrul proiectului „Relaxare pe poteci de munte”, parte a programului strategic „Natură Curată, Relaxare Adevărată”, brandul de bere Ciucaș, alături de Asociația Act for Tomorrow și Asociația În Sluja…

    Citeste articolul
    Asistent de facturare cu AI, construit pe SAP Business Technology Platform, implementat de Cirque du Soleil

    SAP SE a anunțat că Cirque du Soleil Entertainment Group, lider global în divertisment live, a implementat un asistent pentru facturare bazat pe inteligență artificială, pentru a simplifica și eficientiza…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Ciucaș, brand al Ursus Breweries, a reabilitat un traseu montan din România

    Ciucaș, brand al Ursus Breweries, a reabilitat un traseu montan din România

    Viața nevăzută a animalelor de fermă: campanie ce expune suferința ascunsă din sistemele de creștere industrială

    Viața nevăzută a animalelor de fermă: campanie ce expune suferința ascunsă din sistemele de creștere industrială

    Cadouri gourmet pentru cei care livrează cadouri în mod obișnuit: campanie inedită GourmetGIFT.ro

    Cadouri gourmet pentru cei care livrează cadouri în mod obișnuit: campanie inedită GourmetGIFT.ro

    Cum influențează emoțiile deciziile de achiziție de bunuri și servicii

    Cum influențează emoțiile deciziile de achiziție de bunuri și servicii