Federația Română de Fotbal recrutează tineri în proiectul Planet Ball – fotbal contra schimbărilor climatice

Până în luna februarie 2025, FRF recrutează 20 de tineri în cadrul proiectului „Planet Ball”, al cărui obiectiv este să crească influența fotbalului în lupta contra schimbărilor climatice, mai ales prin implicarea tinerilor, notează frf.ro, website-ul oficial al Federației Române de Fotbal.

Lansat în 2024, proiectul are printre parteneri două federații de fotbal – cea din România și pe cea din Turcia -, precum și două cluburi de fotbal, Nõmme Kalju FC din Estonia și HJK Helsinki din Finlanda.

Până în februarie 2025, fiecare club și federație parteneră va recruta 20 de tineri care să participe la sesiuni de training pe tema luptei contra schimbărilor climatice, pentru conștientizarea efectelor acestui fenomen.

În cadrul proiectului a fost deja realizată o colecție de bune practici implementate de parteneri pentru protecția mediului, contribuind astfel la obiectivele mai largi ale „Planet Ball”, de conștientizarea problemelor de mediu prin intermediul sportului și promovarea valorilor precum munca în echipă, repsonsailitatea și respectul față de implicarea în lupta pentru protejarea mediului.

Tinerii care doresc să devină ambasadori ai mediului prin proiectul Planet Ball pot trimite o scrisoare de intenție la proiecte @ frf.ro până pe 31 ianuarie 2025, în care să detalieze cum văd contribuția sportului la un mediu mai curat.

  • Alte articole:

    PPC Energie susține SEAS 2025, cel mai amplu festival de teatru din România

    PPC Energie susține o nouă ediție a Stagiunii Estivale a Artelor Spectacolului (SEAS), cel mai amplu festival de teatru din România PPC Energie, parte a grupului PPC în România, susține…

    Citeste articolul
    Hesburger nu va mai vinde meniul pentru copii, ca parte a acțiunii responsabile

    Meniul pentru copii de la Hesburger va fi retras din primăvara anului 2026. Decizia se bazează pe eforturile depuse de lanț în domeniul sustenabilității, pe așteptările în schimbare ale consumatorilor…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    PPC Energie susține SEAS 2025, cel mai amplu festival de teatru din România

    PPC Energie susține SEAS 2025, cel mai amplu festival de teatru din România

    Hesburger nu va mai vinde meniul pentru copii, ca parte a acțiunii responsabile

    Hesburger nu va mai vinde meniul pentru copii, ca parte a acțiunii responsabile

    Lenovo, partener tehnologic al turneului feminin de tenis UniCredit Iași Open WTA 250

    Lenovo, partener tehnologic al turneului feminin de tenis UniCredit Iași Open WTA 250

    Merck România: campania de conștientizare a simptomelor cancerului de cap și gât

    Merck România: campania de conștientizare a simptomelor cancerului de cap și gât