Federația Română de Fotbal recrutează tineri în proiectul Planet Ball – fotbal contra schimbărilor climatice

Până în luna februarie 2025, FRF recrutează 20 de tineri în cadrul proiectului „Planet Ball”, al cărui obiectiv este să crească influența fotbalului în lupta contra schimbărilor climatice, mai ales prin implicarea tinerilor, notează frf.ro, website-ul oficial al Federației Române de Fotbal.

Lansat în 2024, proiectul are printre parteneri două federații de fotbal – cea din România și pe cea din Turcia -, precum și două cluburi de fotbal, Nõmme Kalju FC din Estonia și HJK Helsinki din Finlanda.

Până în februarie 2025, fiecare club și federație parteneră va recruta 20 de tineri care să participe la sesiuni de training pe tema luptei contra schimbărilor climatice, pentru conștientizarea efectelor acestui fenomen.

În cadrul proiectului a fost deja realizată o colecție de bune practici implementate de parteneri pentru protecția mediului, contribuind astfel la obiectivele mai largi ale „Planet Ball”, de conștientizarea problemelor de mediu prin intermediul sportului și promovarea valorilor precum munca în echipă, repsonsailitatea și respectul față de implicarea în lupta pentru protejarea mediului.

Tinerii care doresc să devină ambasadori ai mediului prin proiectul Planet Ball pot trimite o scrisoare de intenție la proiecte @ frf.ro până pe 31 ianuarie 2025, în care să detalieze cum văd contribuția sportului la un mediu mai curat.

  • Alte articole:

    Fundația Țiriac a donat microbuz către Federația Română de Haltere, încurajând performanța sportivă

    Fundația Țiriac își reafirmă angajamentul față de susținerea sportului românesc, contribuind la dezvoltarea performanței sportive prin donarea unui microbuz către Federația Română de Haltere. Vehiculul, un Ford Transit Custom Kombi…

    Citeste articolul
    Industria jocurilor video în 2025 – analiză cu privire la principalele companii din piață

    Industria jocurilor video evoluează rapid, cu jucători importanți precum Nintendo, Sony, Microsoft și publisheri precum EA, care se confruntă cu noi provocări și oportunități. De la jocuri exclusive, la probleme…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Fundația Țiriac a donat microbuz către Federația Română de Haltere, încurajând performanța sportivă

    Fundația Țiriac a donat microbuz către Federația Română de Haltere, încurajând performanța sportivă

    În 2025, Pepsi devine partener oficial al festivalului UNTOLD

    În 2025, Pepsi devine partener oficial al festivalului UNTOLD

    Business Bonus se extinde cu oferte de la parteneri locali, pentru cardurile Mastercard Business emise în România

    Business Bonus se extinde cu oferte de la parteneri locali, pentru cardurile Mastercard Business emise în România

    Cererea de servicii de digital marketing ar putea crește cu 25% în 2025

    Cererea de servicii de digital marketing ar putea crește cu 25% în 2025