ARBOmedia a lansat un departament dedicat proiectelor de responsabilitate socială corporativă

ARBOmedia a lansat recent un departament dedicat proiectelor Corporate Social Responsiblilty (CSR), venind în întâmpinarea unui număr din ce în ce mai mare de companii care se implică în finanțarea și dezvoltarea unor demersuri privind cauze sociale și umanitare.

ARBOmedia, regie de vânzări de peste 25 ani pentru mai mult de 150 de entități media locale (radiouri, televiziuni, website-uri) și un jucător important în piața de influencer marketing în ultimii 6 ani, colaborând în această perioadă cu peste 300 de creatori de conținut, a observat o implicare din ce în ce mai activă a acestor canale de comunicare în viața comunităților pe care aceștia le deservesc, fie că vorbim despre comunități locale, fie despre comunitățile din jurul creatorilor de conținut.

Departamentul CSR al ARBOmedia va facilita, prin intermediul partenerilor săi din media locale sau din zona creatorilor de conținut, comunicarea diverselor inițiative din domeniile sociale sau umanitare întreprinse de organizații nonguvernamentale, asociații, fundații sau entități economice care sunt angrenate în astfel de proiecte.

ARBOmedia are dealtfel o istorie bogată în această zonă, implicându-se deseori în îndelungata sa activitate în diverse proiecte cu caracter social și umanitar.

Nevoile crescute de comunicare constatate în ultima perioadă în această direcție au creat necesitatea constituirii unui departament specializat în astfel de operațiuni, departament ce va fi coordonat de Alia Volocaru, Sales Manager în cadrul companiei, cu o vastă experiență în aria Corporate Social Responsibility.

Compania ARBOmedia este o prezență activă în industria publicității din România, activând ca regie de vânzări pentru canale media locale și ca specialist în domeniul influencer marketing.

  • Alte articole:

    PPC Energie susține SEAS 2025, cel mai amplu festival de teatru din România

    PPC Energie susține o nouă ediție a Stagiunii Estivale a Artelor Spectacolului (SEAS), cel mai amplu festival de teatru din România PPC Energie, parte a grupului PPC în România, susține…

    Citeste articolul
    Hesburger nu va mai vinde meniul pentru copii, ca parte a acțiunii responsabile

    Meniul pentru copii de la Hesburger va fi retras din primăvara anului 2026. Decizia se bazează pe eforturile depuse de lanț în domeniul sustenabilității, pe așteptările în schimbare ale consumatorilor…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    PPC Energie susține SEAS 2025, cel mai amplu festival de teatru din România

    PPC Energie susține SEAS 2025, cel mai amplu festival de teatru din România

    Hesburger nu va mai vinde meniul pentru copii, ca parte a acțiunii responsabile

    Hesburger nu va mai vinde meniul pentru copii, ca parte a acțiunii responsabile

    Lenovo, partener tehnologic al turneului feminin de tenis UniCredit Iași Open WTA 250

    Lenovo, partener tehnologic al turneului feminin de tenis UniCredit Iași Open WTA 250

    Merck România: campania de conștientizare a simptomelor cancerului de cap și gât

    Merck România: campania de conștientizare a simptomelor cancerului de cap și gât