ARBOmedia a lansat un departament dedicat proiectelor de responsabilitate socială corporativă

ARBOmedia a lansat recent un departament dedicat proiectelor Corporate Social Responsiblilty (CSR), venind în întâmpinarea unui număr din ce în ce mai mare de companii care se implică în finanțarea și dezvoltarea unor demersuri privind cauze sociale și umanitare.

ARBOmedia, regie de vânzări de peste 25 ani pentru mai mult de 150 de entități media locale (radiouri, televiziuni, website-uri) și un jucător important în piața de influencer marketing în ultimii 6 ani, colaborând în această perioadă cu peste 300 de creatori de conținut, a observat o implicare din ce în ce mai activă a acestor canale de comunicare în viața comunităților pe care aceștia le deservesc, fie că vorbim despre comunități locale, fie despre comunitățile din jurul creatorilor de conținut.

Departamentul CSR al ARBOmedia va facilita, prin intermediul partenerilor săi din media locale sau din zona creatorilor de conținut, comunicarea diverselor inițiative din domeniile sociale sau umanitare întreprinse de organizații nonguvernamentale, asociații, fundații sau entități economice care sunt angrenate în astfel de proiecte.

ARBOmedia are dealtfel o istorie bogată în această zonă, implicându-se deseori în îndelungata sa activitate în diverse proiecte cu caracter social și umanitar.

Nevoile crescute de comunicare constatate în ultima perioadă în această direcție au creat necesitatea constituirii unui departament specializat în astfel de operațiuni, departament ce va fi coordonat de Alia Volocaru, Sales Manager în cadrul companiei, cu o vastă experiență în aria Corporate Social Responsibility.

Compania ARBOmedia este o prezență activă în industria publicității din România, activând ca regie de vânzări pentru canale media locale și ca specialist în domeniul influencer marketing.

  • Alte articole:

    Inteligența artificială generativă, folosită în procesul de cumpărare de către 72% dintre consumatori

    Inteligența artificială generativă (gen AI) joacă un rol tot mai important în procesul de cumpărare, influențând direct comportamentul consumatorilor. Potrivit celui mai recent studiu Accenture, 72% dintre consumatori folosesc deja…

    Citeste articolul
    Parteneriat Xiaomi și Gran Turismo, pentru includerea Xiaomi SU7 Ultra în Gran Turismo 7

    Xiaomi și Polyphony Digital au anunțat un parteneriat de referință în cadrul primei runde a Gran Turismo World Series 2025. În urma acestei colaborări, Xiaomi SU7 Ultra – vehiculul electric…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Inteligența artificială generativă, folosită în procesul de cumpărare de către 72% dintre consumatori

    Inteligența artificială generativă, folosită în procesul de cumpărare de către 72% dintre consumatori

    Parteneriat Xiaomi și Gran Turismo, pentru includerea Xiaomi SU7 Ultra în Gran Turismo 7

    Parteneriat Xiaomi și Gran Turismo, pentru includerea Xiaomi SU7 Ultra în Gran Turismo 7

    Mastercard Rising Stars: 16-18 iunie 2025, la BT Arena din Cluj-Napoca, cu intrare liberă

    Mastercard Rising Stars: 16-18 iunie 2025, la BT Arena din Cluj-Napoca, cu intrare liberă

    Betano susține participarea Echipei Naționale de Șah pentru Nevăzători a României la Olimpiada din Serbia

    Betano susține participarea Echipei Naționale de Șah pentru Nevăzători a României la Olimpiada din Serbia