Saxo Bank – profit net în creștere cu 35% în semestrul I, 2024

Grupul Saxo Bank a raportat un profit net ajustat de 68 milioane EUR, comparativ cu 50 milioane EUR pentru aceeași perioadă a anului trecut, ceea ce corespunde unei creșteri de 35%.

Pe parcursul anului 2024, Grupul Saxo Bank a lansat o nouă structură competitivă de prețuri care reduce costurile pentru clienți, precum și îmbunătățiri ale experienței clienților, conducând la un număr record de clienți și active ale clienților, cu peste 1,2 milioane de clienți finali și 109 miliarde EUR în activele clienților la 30 iunie 2024.

Volatilitatea pe piețele financiare a fost scăzută în prima jumătate a anului 2024, ceea ce a dus la o activitate mai scăzută de tranzacționare și investiții, în timp ce ratele mai mari ale dobânzilor și fluxul pozitiv de finanțare ale clienților au afectat pozitiv performanța financiară.

În ciuda impactului negativ pe termen scurt al reducerii prețurilor, venitul total a crescut ușor, până la 311 milioane EUR în prima jumătate a anului 2024 și s-a diversificat aproape în mod egal între domeniile de afaceri, clienții comercianți reprezentând 34%, clienții investitori 34% și instituționali 32%.

În plus, S&P a îmbunătățit ratingul Saxo Bank la A- de la BBB în prima jumătate a anului, ca dovadă a poziției financiare puternice a Grupului Saxo Bank. Pentru a reduce riscul și a spori eficiența operațională, Grupul Saxo Bank a inițiat o restructurare a modelului său de distribuție în regiunea Asia-Pacific, luând în considerare oportunitățile strategice pentru birourile sale din Hong Kong, Japonia și Australia, în timp ce biroul din Shanghai este în curs de a fi închis. Acest lucru a condus la recunoașterea costurilor de restructurare de 6 milioane EUR în prima jumătate a anului 2024.

Grupul Saxo Bank se așteaptă ca profitul net ajustat al întregului an să fie menținut în conformitate cu intervalul anunțat anterior, de 114 – 134 milioane EUR.

Cifre financiare cheie pentru S1 2024 (S1 2023)

  • Venituri totale: 311 milioane EUR (300 milioane EUR)
  • Profit net (ajustat): 68 milioane EUR (50 milioane EUR)
  • Profit net: 62 milioane EUR (38 milioane EUR)
  • Active totale ale clienților: 109 miliarde EUR (97 miliarde EUR)
  • Rata capitalului total: 28% (31,9%)

Comentând rezultatele, Kim Fournais, CEO și fondator al Saxo Bank, a spus:

„Momentul pozitiv pe care l-am experimentat în prima jumătate a anului este un indicator puternic că strategia noastră rezonează cu clienții noștri. Peste 1,2 milioane de clienți au încredere în Saxo cu active de peste 109,38 miliarde EUR. Acesta este rezultatul concentrării noastre continue pe îmbunătățirea platformelor, produselor și serviciilor noastre de investiții și oferirea de prețuri foarte competitive, care conferă putere bazei noastre de clienți în creștere să facă mai mulți bani.

De asemenea, este încurajator să vedem clienții noștri recunoscând din ce în ce mai mult valoarea diversificării portofoliilor pe diferite piețe și clase de active. În aceste vremuri incerte, rămânem pe deplin concentrați pe facilitarea diversificării între clasele de active, făcând mai ușor și mai atractiv pentru investitori să construiască portofolii sănătoase și profitabile și să își gestioneze riscurile. Diversificarea este cu adevărat singura „masă gratuită” în investiții – și suntem aici pentru a oferi instrumentele, gama de produse și perspectivele pentru a ajuta clienții noștri să-și navigheze portofoliile cu încredere.”

  • Alte articole:

    Magazin de mobilă LEMS deschis în Iași, investiție de aproape un milion de euro

    LEMET, unul dintre producătorii și retailerii de mobilier din România, prin brandul LEMS, a anunțat deschiderea celui mai mare showroom al rețelei din zona Moldovei. Noul magazin din Iași, cu…

    Citeste articolul
    Lansarea gadgeturilor POCO F8 Ultra și POCO F8 Pro, cel mai curajos pas făcut de POCO

    POCO, brandul de tehnologie apreciat de tinerii pasionați de gadgeturi, a prezentat modelele POCO F8 Ultra și POCO F8 Pro în cadrul unui eveniment global desfășurat în Bali, marcând astfel…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Prima campanie de Black Friday lansată de BYD în România: costuri reduse la achiziția de mașini

    Prima campanie de Black Friday lansată de BYD în România: costuri reduse la achiziția de mașini

    Ciucaș, brand al Ursus Breweries, a reabilitat un traseu montan din România

    Ciucaș, brand al Ursus Breweries, a reabilitat un traseu montan din România

    Viața nevăzută a animalelor de fermă: campanie ce expune suferința ascunsă din sistemele de creștere industrială

    Viața nevăzută a animalelor de fermă: campanie ce expune suferința ascunsă din sistemele de creștere industrială

    Cadouri gourmet pentru cei care livrează cadouri în mod obișnuit: campanie inedită GourmetGIFT.ro

    Cadouri gourmet pentru cei care livrează cadouri în mod obișnuit: campanie inedită GourmetGIFT.ro