S-a deschis ibis Styles Venus, hotel afiliat unui brand internațional, pe litoralul românesc al Mării Negre

ibis Styles, brandul orientat către design al Accor, anunță deschiderea ibis Styles Venus, primul hotel afiliat unui brand internațional care debutează pe litoralul românesc al Mării Negre.

ibis Styles Venus, operat printr-un contract de franciză cu Paradis Hotels & Resorts, dispune de 180 de camere spațioase, fiecare etaj fiind un tribut adus naturii sălbatice, cu teme de la imprimeuri de leopard la motive cu girafe și zebre.

Oaspeții pot plonja în piscina generoasă, pot savura delicatese locale și europene la restaurantul pentru mic dejun și la barul bistro de la piscină și, începând din 2025, pot organiza evenimente în cele două noi săli de conferințe.

„Ibis Styles este renumit pentru designul său tematic vibrant, care reflectă cultura locală, istoria și splendoarea naturală. Fiecare hotel sub acest brand spune o poveste distinctă. Oferă oaspeților o experiență captivantă. Deschiderea ibis Styles Venus demonstrează angajamentul nostru de a ne spori prezența în România, dar și de a crește atractivitatea turistică a litoralului românesc al Mării Negre„, a spus Frank Reul, Vice President of Development Accor Premium, Midscale & Economy “Eastern Europe, Balkans, Italy & Greece”.

„Parteneriatul cu Accor ne-a permis să ridicăm proprietatea noastră la noi standarde de excelență în ospitalitate, îmbinând farmecul Mării Negre cu ethosul inovator și centrat pe client al ibis Styles. Așteptăm cu nerăbdare să întâmpinăm oaspeții în această locație remarcabilă, unde pot colecționa amintiri de neprețuit în Venus”, a declarat Aurelian Marin, directorul general al ibis Styles Venus.

ibis Styles Venus este parte din ALL – Accor Live Limitless, programul de loialitate dedicat stilului de viață al Accor. Oaspeții pot profita de ALL atunci când se cazează sau iau masa la hotel, având acces la recompense, servicii și experiențe nelimitate.

ibis Styles face parte din Accor, un grup hotelier lider la nivel mondial care cuprinde peste 5.400 de proprietăți și 10.000 de restaurante și baruri în 110 țări.

  • Alte articole:

    Mastercard Threat Intelligence, prima soluție pentru analizarea amenințărilor cibernetice în domeniul plăților

    Mastercard lansează Mastercard Threat Intelligence, prima soluție pentru analizarea amenințărilor cibernetice aplicată la scară largă în domeniul plăților. Soluția combină expertiza Mastercard în prevenirea fraudelor și vizibilitatea rețelei sale globale…

    Citeste articolul
    Start lucrări la faza a doua a dezvoltării PRIMA Astera, care va include și o grădiniță

    PRIMA Development Group, dezvoltator imobiliar cu 20 de ani de experiență și proiecte premiate internațional, demarează lucrările la faza a doua a ansamblului rezidențial PRIMA Astera, primul proiect high-end din…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Loializare în era digitală: cum își țin brandurile clienții cât mai aproape

    Loializare în era digitală: cum își țin brandurile clienții cât mai aproape

    Marketing direct: mai funcționează flyerele în cutii poștale, în era digitală?

    Marketing direct: mai funcționează flyerele în cutii poștale, în era digitală?

    Havas Media România a câștigat pitch-ul de media Pepco și va continua colaborarea

    Havas Media România a câștigat pitch-ul de media Pepco și va continua colaborarea

    Summitul Brand Minds 2026: Oprah Winfrey, supranumită Queen of All Media, vine la București

    Summitul Brand Minds 2026: Oprah Winfrey, supranumită Queen of All Media, vine la București