Festivalul NOSTALGIA 2024: între 27 și 30 iunie la Federația de Tir Sportiv, lângă pădurea Băneasa

NOSTALGIA, festivalul care celebrează viața și distracția pentru toate generațiile, are loc între 27 – 30 iunie și se desfășoară, pentru al doilea an consecutiv, la Federația de Tir Sportiv, lângă pădurea Băneasa. Pentru ediția din acest an, organizatorii anunță schimbări și îmbunătățiri în toate secțiunile festivalului.

Astfel, una dintre noutățile pregătite sunt concerte de câte 30 de minute cu artiști emblematici din industria muzicală din România anilor ’90 – 2000, care vor completa DJ seturile de la fiecare scenă.
Cornerele instamagrabile, perfecte pentru cele mai frumoase cadre foto și videos pentru social media, vor fi organizate în și mai multe locuri din cadrul festivalului. Și zonele muzicale se măresc. Dacă în 2023 participanții au dansat, după preferințe, în fața a șase scene − Latino, Hip-Hop, Electro, Șucar, clubul Interbelic și zona principală ‘’Pe Maidan’’ – pentru ultimul week-end al lunii iunie organizatorii vin cu mai multe opțiuni.

Mai mult, pentru ca distracția să fie completă și personalizată pentru toate gusturile participanților, pe lângă cartierele cu diverse genuri muzicale, festivalul verii așteaptă „nostalgicii” și la scenele Disco Fever, unde aceștia vor fi întâmpinați cu un spot muzical surpriză, numit Disco Fever by BT sau Interbelic Victoria, locul unde s-a născut NOSTALGIA.

Și în acest an se vor pune la dispoziție, în mod gratuit, autobuze care vor pleca la fiecare 30 de minute, de la Piața Presei Libere către festival și înapoi. Numărul acestora a fost însă suplimentat, iar ultimul autobuz va porni către oraș în jurul orei 06:00.

Numărul de toalete disponibile și dotate corespunzător a crescut la 380 de cabine, iar echipa de barmani a fost mărită și numărul de baruri suplimentat. Căile de acces au fost modificate pentru un acces mai facil, iar participanții își vor putea ridica brățara înainte de festival din mai multe locații.

NOSTALGIA înseamnă, pe lângă experiențe senzoriale și vizuale, muzică și decoruri de inspirație disco/retro/future, și spații de distracție inedite − jocuri arcade sau pe televizoare, la care se adaugă mașinuțe electrice bușitoare, roata, colțul magic, unde te teleportezi înapoi în liceu, și multe altele.

„Am observat că prietenii noștri dragi și nostalgici vin de fiecare dată parcă cu și mai multă energie față de ediția precedentă a festivalului. Probabil viața și rutina de zi cu zi le crește dorința de a evada din prezent, ceea ce noi înțelegem perfect. Așa că pentru ei, Nostalgia e mereu acolo, ca să îi ajute și să le transfere acea stare de bună dispoziție și relaxare și să le deblocheze cele mai frumoase amintiri”, declară Silviu Lăcătuș.

Toate informațiile importante, activitățile, harta evenimentului și line-up-ul vor fi disponibile chiar din aplicația mobilă NOSTALGIA, dezvoltată de eSolutions. Mai multe detalii, în curând.
Biletele se pot achiziționa de pe platforma https://nostalgia.love/bilete/, iar pentru joi, 27 iunie, accesul este gratuit pentru posesorii oricărui tip de bilet achiziționat la Nostalgia.

NOSTALGIA încearcă să fie un festival al vieții, care prezintă într-o manieră specială trecutul și viitorul. Toți cei care au participat la NOSTALGIA de mai bine de șase ani, s-au putut bucura de un real muzeu retro & future, în care organizatorii au integrat și o discotecă specifică anilor ’90 − 2000. În permanență echipa Nostalgia lucrează să creeze o lume plină de imagini și sunete, trecând prin numeroase experiențe senzoriale și momente unice, menite să transforme NOSTALGIA într-o fabrică de amintiri − pentru că, de ce nu, și prezentul poate fi o viitoare nostalgie.

  • Alte articole:

    Brandurile din fotbal care reușesc să genereze cei mai mulți bani

    Fotbalul nu mai este de mult doar un sport, ci un fenomen global care mișcă miliarde de euro anual. Cluburile de top din Europa au devenit adevărate branduri internaționale, cu…

    Citeste articolul
    Marcă proprie sau brand consacrat? Avantaje și dezavantaje în alegerile din magazine

    În ultimii ani, tot mai mulți cumpărători din România se confruntă cu o dilemă tot mai des întâlnită la raft: să aleagă produsele sub marcă proprie ale magazinului sau să…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Brandurile din fotbal care reușesc să genereze cei mai mulți bani

    Brandurile din fotbal care reușesc să genereze cei mai mulți bani

    OMV Petrom, sponsorul programului România Eficientă, va finanța renovarea Școlii Nr. 1 din Tuzla

    OMV Petrom, sponsorul programului România Eficientă, va finanța renovarea Școlii Nr. 1 din Tuzla

    Culorile brandurilor și abordarea psihologică: legături mai puțin cunoscute de consumatori

    Culorile brandurilor și abordarea psihologică: legături mai puțin cunoscute de consumatori

    Samsung, istoria unui brand cu implicare în o mulțime de segmente de retail

    Samsung, istoria unui brand cu implicare în o mulțime de segmente de retail