DROPDOWN 2, cel mai așteptat eveniment auto-moto al anului – București, 29-30 iunie 2024

După succesul înregistrat la prima ediție a expoziției auto-moto, DROPDOWN, cel mai așteptat eveniment auto al anului, anunță cea de-a doua ediție, în perioada 29-30 iunie. Expoziția se va desfășura în cel mai mare centru expozițional din România, Pavilionul B2, de la Romexpo, iar caii putere vor fi turați la maximum în zona de exterior. În zona de interior de 16.800 de mp vor fi expuse o parte dintre mașini și motociclete, iar în zona de exterior cu o suprafață de 20.000 de mp, vor exista demonstrații de show-uri de drift.

În cadrul expoziției pot fi admirate mașini modificate, retro, de colecție, supercar-uri, mașini americane și de off-road, precum și motociclete.

Organizatorii estimează că la această nouă ediție vor avea în jur de 40.000 de vizitatori pasionați de zona auto și moto. Peste 450 de mașini și motociclete vor fi expuse atât în interior, cât și în exterior, iar valoarea acestora de piață depășește suna de 8.000.000 de Euro.

Pe lângă iubitorii de mașini, la eveniment vor fi prezenți și specialiști în domeniu: vendori auto, service-uri (mecanică, vopsitorie) și ateliere de detailing.

”În piață există o nevoie foarte mare de evenimente auto indoor & outdoor, care să fie realizate la o calitate superioară. Suntem bucuroși că putem veni către pasionații de cai putere cu un nou eveniment care să le bucure privirile. Ne-am străduit ca și la această nouă ediție să reunim cele mai iubite mărci auto-moto și sperăm să oferim vizitatorilor o experiență memorabilă”, a declarat Marian Nedelcu, organizator DROPDOWN.

Pe parcursul celor două zile de expoziție vizitatorii în zona special amenajată pentru drift, in exterior, unde se vor bucura de show-uri extraordinare de drift, realizate de către cel mai bine cotat pilot român de drift, Călin Ciortan, câștigătorul King of Europe (KOE).

DROPDOWN 2, este un eveniment susținut și de către marile comunități de pasionați auto, printre acestea numărându-se: Mercedes Club România, BMW M Owners, Ford Club România, Mustang România, Table Japoneze, alături de comunitățile de tuning din România. De asemenea, vor fi prezenți și reprezentanții Campionatului de Drag-Race, precum și piloți din Campionatul Național de Viteză în Coastă (CNVC).

Biletele la expoziția DROPDOWN 2 au fost puse în vânzare pe bilet.ro. Pretul biletului de intrare este de 40 Ron de persoană și poate fi cumpărat atât online, cât și în zilele de eveniment direct de la Romexpo.

Pentru mai multe informații despre DROPDOWN 2 vă invităm să accesați pagina web a evenimentului https://dropdown.ro/ sau paginile de social media DROPDOWN.

  • Alte articole:

    Brandurile din fotbal care reușesc să genereze cei mai mulți bani

    Fotbalul nu mai este de mult doar un sport, ci un fenomen global care mișcă miliarde de euro anual. Cluburile de top din Europa au devenit adevărate branduri internaționale, cu…

    Citeste articolul
    OMV Petrom, sponsorul programului România Eficientă, va finanța renovarea Școlii Nr. 1 din Tuzla

    EPG (Energy Policy Group) și OMV Petrom anunță semnarea contractului de proiectare și execuție pentru modernizarea Școlii Gimnaziale nr. 1 din comuna Tuzla, județul Constanța. Investiția estimată la 3,5 milioane…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Brandurile din fotbal care reușesc să genereze cei mai mulți bani

    Brandurile din fotbal care reușesc să genereze cei mai mulți bani

    OMV Petrom, sponsorul programului România Eficientă, va finanța renovarea Școlii Nr. 1 din Tuzla

    OMV Petrom, sponsorul programului România Eficientă, va finanța renovarea Școlii Nr. 1 din Tuzla

    Culorile brandurilor și abordarea psihologică: legături mai puțin cunoscute de consumatori

    Culorile brandurilor și abordarea psihologică: legături mai puțin cunoscute de consumatori

    Samsung, istoria unui brand cu implicare în o mulțime de segmente de retail

    Samsung, istoria unui brand cu implicare în o mulțime de segmente de retail