Cushman & Wakefield Echinox – venituri în creștere cu 15% în 2023, urcând pe locul 2 în topul consultanților imobiliari

Cushman & Wakefield Echinox a încheiat anul 2023 cu venituri de 12 milioane de euro, în creștere cu 15% față de anul anterior, evoluție care a propulsat compania pe locul doi în topul celor mai mari consultanți imobiliari din România, într-un an caracterizat în principal de o stagnare a acestei piețe.

Motoarele de creștere ale companiei au fost atât liniile de business care oferă servicii de brokeraj – birouri, retail, industrial și capital markets, cât și cele de servicii profesionale – asset management, project & development, certificări, evaluare și research.

Oana Iliescu, Managing Director Cushman & Wakefield Echinox: ”Extraordinara evoluție a business-ului nostru este rezultatul efortului întregii echipe, care prin capacitatea de a anticipa schimbările de pe piață a reușit să valorifice la maxim oportunitățile aduse de noile trenduri. Pe lângă rezultatul din 2023, trebuie să remarc faptul că între 2020 și 2023, una dintre cele mai provocatoare și incerte perioade atât pentru chiriași, cât și pentru proprietarii de active imobiliare, Cushman & Wakefield Echinox a reușit să-și majoreze cifra de afaceri de peste 2,5 ori”.

Departamentul de birouri a fost cel mai performant din companie, din punct de vedere al veniturilor generate, cu tranzacții de închiriere care au totalizat 113.000 metri pătrați și o cotă de piață de peste 26%. Această performanță a plasat Cushman & Wakefield Echinox pe poziția de lider al pieței de închiriere de spații de birouri la nivel național.

Departamentul Retail Agency al Cushman & Wakefield Echinox a intermediat anul trecut 26 de tranzacții de închiriere totalizând aproximativ 30.000 de metri pătrați în București și în principalele orașe din țară în 2023, pentru clienți precum Leroy Merlin, Peek & Cloppenburg, Somproduct, Mobexpert, Noriel, Jimmy Key sau Wittchen.

În același timp, pe segmentul de industrial, compania a intermediat tranzacții de aproape 40.000 metri pătrați, iar vânzarea hotelului K+K din București, în prima parte a anului trecut, cea mai importantă tranzacție de pe piața hotelieră din 2023, a contribuit de asemenea la evoluția Cushman & Wakefield Echinox.

Departamentul de Asset Services si-a extins portofoliul cu noi proprietati si cu noi chiriasi, ajungând să administreze proiecte de aproape 500.000 de metri pătrați, în timp ce echipa de evaluări a evaluat peste 400 de proprietăți.

Compania a continuat să crească și pe partea de project management prin câștigarea unor noi mandate, dar și pe cea a serviciilor de certificări verzi, cel mai important proiect realizat fiind portofoliul emag din România și Ungaria.

Cushman & Wakefield Echinox este o companie de consultanță imobiliară de top pe piața locală, activând în toate segmentele pieței imobiliare. Cushman & Wakefield Echinox, afiliatul exclusiv al Cushman & Wakefield în România, deținut și operat independent, cuprinde o echipă de peste 80 de profesioniști și colaboratori, ce oferă o gamă completă de servicii investitorilor, dezvoltatorilor, proprietarilor și chiriașilor.

Cushman & Wakefield este unul dintre liderii globali în domeniul serviciilor imobiliare comerciale, cu 52.000 de angajați în aproape 400 de birouri și peste 60 de țări și venituri de 9,5 miliarde de dolari. Serviciile principale ale companiei sunt: consultanță în gestionarea activelor şi investițiilor, piețe de capital, închirieri, administrarea proprietăților, reprezentarea chiriașilor, servicii de proiect și evaluare.

  • Alte articole:

    Rețeaua FlixBus în România se extinde. Curse zilnice de autocare către Bulgaria, Grecia și Turcia

    FlixBus, compania travel-tech care operează cea mai extinsă rețea de autocare interurbane din Europa, continuă dezvoltarea regională prin introducerea de noi conexiuni internaționale către Grecia și prin consolidarea rutelor existente…

    Citeste articolul
    Gama Peroni Nastro Azzurro fără alcool are două noi sortimente: Limone di Sicilia și Arancia Rossa

    În premieră, Peroni Nastro Azzurro lansează primele sortimente de bere fără alcool cu arome din portofoliul companiei, în segmentul super premium, cele două variante, Peroni Limone di Sicilia și Peroni…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Gama Peroni Nastro Azzurro fără alcool are două noi sortimente: Limone di Sicilia și Arancia Rossa

    Gama Peroni Nastro Azzurro fără alcool are două noi sortimente: Limone di Sicilia și Arancia Rossa

    Samsung: previziuni și perspective asupra industriei soluțiilor de stocare a datelor

    Samsung: previziuni și perspective asupra industriei soluțiilor de stocare a datelor

    Inteligența artificială generativă, folosită în procesul de cumpărare de către 72% dintre consumatori

    Inteligența artificială generativă, folosită în procesul de cumpărare de către 72% dintre consumatori

    Parteneriat Xiaomi și Gran Turismo, pentru includerea Xiaomi SU7 Ultra în Gran Turismo 7

    Parteneriat Xiaomi și Gran Turismo, pentru includerea Xiaomi SU7 Ultra în Gran Turismo 7